Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sairaanhoitajat vaativat eilen että heidän palkan pitäisi olla 2500 ja lisät päälle. Tiesittekö että

Vierailija
19.04.2007 |

apulaislääkärit saavat 2608 euroa, että olisko hoitsujen vaatimukset sittenkin ylimitoitettuja ja ne ihaillut lakimiehetkin saa vain 2468.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sairaanhoitajat ovat aina ja joka helvatun paikassa valittamassa palkoistaan??? Alkaa meinaa ottaa jo päähän ja kyllästyttää koko aihe... Ne pitää niin kovaa haloota niiden työstä ja palkoista että voisi kuvitella ettei tästä maasta löydy miltään muulta alalta yhtä raskasta ja " huonosti" palkattua hommaa... Mulla on useita tuttuja miehissä ja naisissa jotka tienaa vähemmän eivätkä he kahvipöydässä toitota suureen ääneen että kuinka huonosti asiat ovat!!!! Ovat tyytyväisiä siitä että on yleensä töitä!

Vierailija
62/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ymmärtänyt, että hoitajista on huutava pula?

Siksi valitamme palkoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan turha verrata sairaanhoitajan palkkaa johonkin pph:n palkkaan. Tajutkaa jo, että sairaanhoitaja ON VASTUUSSA SINUN JA OMAISESI HENGESTÄ ihan erilailla kuin pph tai Prisman kassa rahoistaan.

Vierailija
64/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajalla on " pikkaisen" enemmän vastuuta, siitä pitää myös maksaa. Ihan turha jauhaa kuka on akateeminen ja kuka ei. Kummalle maksaisit enemmän palkkaa, sille joka käynnistää äitisi sydämen hänen saatuaan sydänkohtauksen, vaiko sille joka huolehtii kirjaston kirjoista.

Vierailija
65/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei olis niin kiire ja kamalaa...



T kirjanpitäjä 2500 + lounas ja puhelinetu

Vierailija
66/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ymmärtänyt, että hoitajista on pula?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muillakin aloilla on pulaa ammattitaitoisesta työvoimasta! Ei nämä ongelmat kosketa vain ja ainoastaan sairaanhoitajia??? Meneekö jakeluun?????? En minäkään pääse kahville taikka syömään silloin kuin pitäisi päästä! Teen paljon ylitöitä jne. Ja tienaan vähemmän kuin sairaanhoitajat. Ja, juu kouluja on käyty ja vastuuta on ihan riittävästi. No, nyt aloin itsekin valittaa. Mutta sitä virhettä en tee että alkaisin kahvipöydässä marisee kohtaloani. Voin kyllä mainita että raskasta on ollut mutta siihen sitten saa jäädäkkin. Ei minun eikä monen muunkaan tarvitse koko maailmalle itkeä kohtaloani!

Vierailija
68/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu jaetaan näin useammalle, ei jää yhden hoitajan kontolle liian suuri työmäärä. Sh-linjoille enemmän koulutuspaikkoja, kyllä ne muuten vaan opiskelemaan tulleet sieltä ajan kanssa tippuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonakin päivänä ymmärrät... Ehkä sitten kun jonotat kipeän lapsesi tai henkeä ahdistavan äitisi/isäsi kanssa lääkärille, ja joudut vain jonottamaan, jonottamaan ja jonottamaan. Ja lopulta ehkä jotain ikävää tapahtuu. Se on tulevaisuutta, se on hoitajapulaa.

Vierailija
70/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan KSOKAAN OLE VASTUUSSA IHMISHENGESTÄ kuten hoitajat! Eli näistä aloista ei voi puhua edes saman päivänä! PAlkka kiitos työn vastuullisuuden ja vaativuuden mukaan, ei koulutuksen pituuden mukaan.



T: 6,5v hoitoalaa opiskellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaat saavat huonoa hoitoa ja kaikkea välttämätöntäkään ei ehditä tekemään, KUN EI OLE TARPEEKSI HOITAJIA. Hoitajia ei saada töihin, KUN MUUALLA SAA PAREMPAA PALKKAA.



Ymmärsitkö?

Vierailija
72/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisivat lisää palkaa, oikea tie on saada lisää hoitajia joita täytyy houkutella muullakin kuin palkalla. Ei se munkaan stressi yhtään helpotu, vaikka saisin pari sataa enemmän palkkaa, vähemmän juoksemista niin olisin tyytyväisempi, ja kyllä vain hallinnon väki saa juosta päivän mittaan. Kahvitauko? Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitajapula on myös Oulussa eikä vain pk-seudulla. Leikkauksia siirtyy/peruuntuu, pian yhä enemmän priorisoidaan kuka hoidetaan ja kuka ei koska hoitajia ei ole tarpeeksi. Leikkaustiimi ei yksin kirurgin toimesta pyöri;). peruspalkka on nyt alle 2000 joten 2500 on ihan oikeutettu pyyntö. sillä saadaan jo väkeä takaisin ulkomailta.

Vierailija
74/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaa kun väkeä jää pois. Menikö tajuntaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotuksella saadaan houkuteltua lisää hoitajia töihin. Nyt kukaan ei halua tulla kun palkka SUHTEESSA työhön on pyllystä.



suomalaisia hoitajia on paljon norjassa, ruotsissa jne.

Vierailija
76/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksella tehdään?

Vierailija
77/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nykyisellä palkalla saadaan väkeä lisää töihin, jos työ helpottuu. Ja työ helpottuu, jos väkeä palkataan lisää. Yksinkertaista kuin mikä.

Vierailija
78/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrialla töissä. Tykättyä työvoimaa, kun osaavat huolehtia hygieniasta. Palkkakin on kai parempi, kun puljussa viihtyvät, vaikka sielläkin luultavasti tehdään vuorotyötä.

Vierailija
79/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin on kovasti hakijoita jos jostain vain aukee paikka????

Vierailija
80/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töissä esim myyjinä, ja saavat parempaa palkaa sekä paremmat työolot. Monia paikkoja on, joissa tarvitaan merkonomia, ylioppilasta tai muuten vain pätevää henkilöä : )



Moni on kouluttautunut uudelleen. Itse olen suunnittelutehtävissä, lisäkoulutuksena on muutaman tunnin opinnot.



Parempaa palkkaa saa esim Norjassa ja Englannissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän