Pidätkö kotona siistejä vaatteita vai saavatko ne olla kulahtaneet?
Itselläni on päällä kulahtanut poolo, vanhat verkkarit ja villasukat. En lähtisi tällä asulla lähikauppaan, mutta asu on mukava ja joustava.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Siistit farkut tai khakit ja neule yleensä. Ja mukavat kävelykengät tai tennarit.
Kotona?
Reikänen toppi, jonka sain joskus 12-vuotiaana ja olen nyt 30v. Pikkarit, jotka ostin joskus 16-vuotiaana. Pikkareissa reikä, jonka korjasin tänään
Yöpaita, löysät trikoohousut ja villasukat kotiasuna. Pikkarit on, mutta liivit otan pois. Jos tuntuu viileälle, laitan vielä ohuen kashmir-neuleen. Nukun alasti, joten yöpaidat vain valveilla käytössä.
Ennen Koronaa en välittänyt, kotona oli päällä mitä kulahtuneemmat ihanat pieruverkkarit ja paidat :) Töiden jälkeen oli kiva vetäistä nämä jalkaan, ovea en olisi näillä kumminkaan kenellekkään ovensoittajalle kehdannut avata. Olen asiantuntijatöissä. Sitten tuli vuosien etätyöt ja käytin niitä kulahtaneita tamineita koko päivän ja olo oli hieman kuin kodittomalla ja heräsin ihan siihen että on aika ihanaa että kotonakin voi pitää kauniita ja mukavia vaatteita niiden kulahtaneiden sijaan (reikäset, venähtäneet, repsottavat ja yleensä mustan väriset mulla). Tällöin ostelin uudet vaatteet ihan suoraan kotivaatteiksi, mukavuus edellä. Ne vanhat ja kulahtaneet olen vienyt mökkivaatteiksi joilla voi maalailla aitaa ja puuhastella puutarhassa ja heittää sitten menemään. Osa niistä on myös päätynyt ihan rätiksi. Olen huomannut että kotivaatteet jotka ovat itselleen kivan värisiä oikeasti piristävät arkea. Nyt mulla on päällä ihana keltainen huppari ja tummansiniset verkkarit ja vaaleat villasukat joissa on sydämmiä:)
Siistejä. Kulahtaneet heitän roskiin.