Pidätkö kotona siistejä vaatteita vai saavatko ne olla kulahtaneet?
Itselläni on päällä kulahtanut poolo, vanhat verkkarit ja villasukat. En lähtisi tällä asulla lähikauppaan, mutta asu on mukava ja joustava.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneita, reikäisiä, tahriintuneita on kotivaatteet. Tykkään käyttää ns. loppuun asti ja mitä väliä miltä mä täällä neljän seinän sisällä näytän?
Siellä neljän seinän sisällä on sun elämäsi tärkein ihminen, joka ansaitsee siistit ja ehjät vaatteet.
Paskanmarjat, minäkin käytän kulahtaneet ja reikäiset kotivaatteet loppuun kunnes eivät kelpaisi edes matonkuteiksi! Täällä neljän seinän sisällä saan olla luontevasti oma itseni, joka ansaitsee yhden paikan missä ei tarvitse näytellä mitään roolia kuten työelämässä. Siellä olen huoliteltu, se on toinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen muutenkin lihava ja rupsahtanut, niin en ole enää jaksanut välittää muiden mielipiteistä. Pidän sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta päällä, vaikka eivät olisi viimeisimmän muodin mukaisia. Jos tämä näky ei ihmisiä miellytä, niin katsokoot toiseen suuntaan.
Kuks sinua rupsahtanutta plösöä edes katselisi?
Toivottavasti et sinä ainakaan. Incelin karmivat katseet tästä vielä puuttuisikin.
Useimmiten olen pikkareissa ja ylisuuressa t-paidassa, villasukat jalassa. Mun kotivaatteet on erittäin mukavia ja pehmeitä. Osa on hyvin kulahtaneita ja jopa reikäisiä. Nytkin mulla on 15 vuotta vanha t-paita, jossa on 2 reikää. Mulle on aivan yksi lysti, miltä näytän kotona. Sillä ei ole MITÄÄN merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kulahtaneita, reikäisiä, tahriintuneita on kotivaatteet. Tykkään käyttää ns. loppuun asti ja mitä väliä miltä mä täällä neljän seinän sisällä näytän?
Sama meininki! Tarpeeksi kulahtanut vaate alenee ensin kotivaatteeksi ja sen jälkeen vielä enemmän reikiintyneenä yövaatteeksi, jotka kelpaavat vielä nukkumiseen. Sydän verta vuotaen jouduin juuri heittämään yhden kivan yöpaidan pois, kun kainalon reikä kasvoi niin suureksi, että tuli tissi siitä reiästä ulos peiton alla makoillessa. Kovin helposti en heitä mukavia vaatteita pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen joskus tarkoituksella kulahtaneissa vaatteissa kaupoille. Siinä on ihmisillä ihmettelemistä kun 120 000 euron porchesta nouseekin ulos pahalle haiseva örrimöttiäinen kroksit jalassa.
Mikset peseydy? Mikset osaa kirjoittaa mielikuvitusautosi merkkiä oikein?
Nooh, kukas nyt taas on niin tosikkoa ...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meininki! Tarpeeksi kulahtanut vaate alenee ensin kotivaatteeksi ja sen jälkeen vielä enemmän reikiintyneenä yövaatteeksi, jotka kelpaavat vielä nukkumiseen. Sydän verta vuotaen jouduin juuri heittämään yhden kivan yöpaidan pois, kun kainalon reikä kasvoi niin suureksi, että tuli tissi siitä reiästä ulos peiton alla makoillessa. Kovin helposti en heitä mukavia vaatteita pois.
Mikset korjannut sitä silloin, kun reikä oli vielä pieni?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä inhoan sanaa "paituli". Ei tule meikäläisen koti- eikä yöasuksi ikinä!
Sepä meitä kaikkia sangen suuresti kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen muutenkin lihava ja rupsahtanut, niin en ole enää jaksanut välittää muiden mielipiteistä. Pidän sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta päällä, vaikka eivät olisi viimeisimmän muodin mukaisia. Jos tämä näky ei ihmisiä miellytä, niin katsokoot toiseen suuntaan.
Minusta on jotenkin tosi kiva katsoa hyvin pukeutuneita ihmisiä. Siksi pukeudun itsekin hyvin, ainakin omasta mielestäni.
Jos kotona teen yksin töitä, pidän verkkareita. Jos tulee muita, niin silloin vähän panostan.
Millaisia vaatteita te käytätte kodin ulkopuolella, elleivät ne ole mukavat? Polyesteria?
Vierailija kirjoitti:
Pidän niitä mitkä sattuu ensimmäisenä tulemaan lattaialta vastaan
Hyi yök. Miksi vaatteet ovat lattialla?
Löysät ja kulahtaneet vaatteet kotona on ihan parasta, ja villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Siinäpä kysymys. Varmaan ihan siksi, kun en tykkää ompelusta ja elämäni on ihan tarpeeksi kiireistä, että viitsisin käyttää kallisarvoista aikaani asioihin, joista en pidä, yhtään enempää kuin on pakko. Mieluummin teen niitä mukavia asioita kotona tai sitten röhnötän laiskana. Eli laiskuus ja mukavuudenhalu lyhyesti sanottuna.
Vaihdan aina kotivaatteet kun tulen kotiin. Mukavimpia kotivaatteita käytän kunnes reikääntyvät. Pesen niitä toki, en viihdy likaisissa.
Kotivaatteiden pitää olla sellaiset, että niissä voi laittaa ruokaa ja siivota ilman että tarvitsee huolehtia likaantumisesta. Ja joustavat niin että voi tehdä välillä muutaman jumppaliikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia vaatteita te käytätte kodin ulkopuolella, elleivät ne ole mukavat? Polyesteria?
No minä esimerkiksi käytän kodin ulkopuolella hyvin usein farkkuja. Farkut ovat vähän siistimmät, kuin collarit, mutta kuitenkin rennot. Ne ovat niin mukavat, kun farkut voivat koskaan olla, mutta eivät ne ole niin mukavat, että haluaisin niitä pitää kotona rentoutuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Siinäpä kysymys. Varmaan ihan siksi, kun en tykkää ompelusta ja elämäni on ihan tarpeeksi kiirei
Ok. Mäkin pidän itseäni laiskana ja mukavuudenhaluisena, mutten sitten taida ollakaan, sillä korjaan vaatteeni, ettei vaan tarvitse nähdä uusien ostamisen vaivaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä esimerkiksi käytän kodin ulkopuolella hyvin usein farkkuja. Farkut ovat vähän siistimmät, kuin collarit, mutta kuitenkin rennot. Ne ovat niin mukavat, kun farkut voivat koskaan olla, mutta eivät ne ole niin mukavat, että haluaisin niitä pitää kotona rentoutuessa.
Aaaivan, kiitos. Näin hameihmisenä sitä on unohtanut koko farkut. :)
Ostan rennot kotivaatteet aina todella hyvällä laadulla, eivätkä ne kulahda kovin helposti