Pidätkö kotona siistejä vaatteita vai saavatko ne olla kulahtaneet?
Itselläni on päällä kulahtanut poolo, vanhat verkkarit ja villasukat. En lähtisi tällä asulla lähikauppaan, mutta asu on mukava ja joustava.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen muutenkin lihava ja rupsahtanut, niin en ole enää jaksanut välittää muiden mielipiteistä. Pidän sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta päällä, vaikka eivät olisi viimeisimmän muodin mukaisia. Jos tämä näky ei ihmisiä miellytä, niin katsokoot toiseen suuntaan.
Kuks sinua rupsahtanutta plösöä edes katselisi?
Käytän kotona erillisiä kotivaatteita. Julkisen paikan vaatteet ovat aivan erillisiä, niitä en käytä kotona (paitsi kun tulee vieraita kylään).
Nyt päällä pitkähihainen ja -lahkeinen pyjama-asu. En käytä tätä koskaan yövaatteena, vaan tämä on ihan kotivaatteeksi hankittu.
Käytän kotona kuluneempia vaatteita. Kotihousuina voivat olla myös farkut jotka olen alentanut kulumisen myötä kotivaatteeksi. Käytän kotivaatteita etteivät julkisten paikkojen vaatteet kulu niin nopeaa. Jos tulee vieraita, vaihdan siistimmät kotivaatteet.
Kotivaatteet on ihanan pehmeitä ja kulahtaneita, mutta koska kaikki ovat omia vanhoja lempivaatteita, ovat ne jokseenkin ok:n näköisiä edelleen. Todellakin lähtisin kauppaan näissä, ja lähdenkin usein. Ei niitä toppatakin alta näy. Vaihdan kotivaatteet samantien kun pääsen kotiin.
Kotivaatteeni ovat rennot, mutta siistit. Vaikka asun yksin, jotenkin haluan kotonakin näyttää ihmiseltä. Eikä tuosta mitään vaivaa ole. Yhtä helposti ne kivat kotivaatteet päälle saa kuin rumatkin.
Siistejä. Mun kaikki vaatteeni ovat mukavia, siitä en tingi.
Talvella yleensä siistit farkut ja neule tai neulemekko sekä nahkaiset sneakerit. Lämpimillä ilmoilla joko mekko tai hame ja joku kiva pusero ja sneakerit tai sandaalit.
Mulla on kotona päällä näin talviaikaan yleensä joko silkkiset tai satiiniset pyjamanhousut ja ohut neule, mieluiten kashmiria mutta merinokin menee, jalassa villasukat. Lämpiminä vuodenaikoina sitten joku kaftaani tms.
Haluan pukeutua mukavasti mutta niin että voin avata oven ovikellon soidessa tai olla piiloutumatta jos vaikkapa teinit tuo yllättäen kavereita kylään.
itseäni nolotti aina kun oma äiti saattoi hillua vaikkapa rintsikoissa ja sukkahousuissa kotona ollessaan.
Tyylikkäästä ulkoasusta tulee kiva fiilis.
Samat vaatteet kuin töissäkin, esim nyt pillifarkut, poolo ja sen päällä kashmirneule.
Joskus 19 jälkeen alan jo miettiä yöpaitaa päälle.