Tunnustus: Polttelen pilveä kerran viikossa
Ajatella! Pian viisikymppinen, keskiluokkainen kantasuomalainen! Hurjaa touhua!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.
Ei tule ongelmaksi, eikä tarvitse asioida teinien tai ammattirikollisten kanssa.
No mistä sitten hankit poltettavan? Kyllä silloin nuorena joutui kyllä tekemisiin rikollisten kanssa, kun hommasi poltettavaa. Yhdeltä vain normaalilta sain kukintoja, joita hän itse kasvatteli, mutta suurin osa meni omaan käyttöön. Hasan joutui ostamaan diileriltä.
Nykyisin kuulemma hasa on monikymmenkertaisesti vahvempaa. Psykoosiriski tuossa on, mutta olen jo sen testannut, ei ole altistaa perimää sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttöä pitäisi saada siirrettyä kannabikseen kansanterveyttä ajatellen.
Mä tunnen useamman vastaavanikäisen, keskiluokkaisen kaverin, jotka korvasivat viinanhimonsa savuttelulla.
Yksi jopa lopetti senkin paheen, mikä on varmasti hänelle oikea ratkaisu. Ts. joillekin alkoholisteille toimii vieroituksena/korvauksena.
Näin minäkin olen tehnyt. En kylläkään ole keskiluokkainen vaan pikemminkin rikas.
Kai se voi vierotuksena toimiakin mutta hiukan epäilen. Alkoholi on kuitenkin riippuvuutta aiheuttava aine mistä menee pää sekaisin ja kannabis on siihen verrattuna hyvin kesy vaikutukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä poltat? Haisee ihan hel..... pahalle.
Ei tarvitse sinun pelätä hajuhaittoja, sanotaan vaikka näin.
Vaikka polttaisit ulkona ja jos asut kerrostalossa niin hississä haisee mari sun jälkeen.
Aloittaja, otan osaa ja säälin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta edes tupakkaa, mutta Amsterdamissa käyneenä voin sanoa, ettei haise pahalle. Vähän koivunlehdeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sen pahemmalle haise kuin tupakan savukaan. Erilaiselle kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.
Ei tule ongelmaksi, eikä tarvitse asioida teinien tai ammattirikollisten kanssa.
No mistä sitten hankit poltettavan? Kyllä silloin nuorena joutui kyllä tekemisiin rikollisten kanssa, kun hommasi poltettavaa. Yhdeltä vain normaalilta sain kukintoja, joita hän itse kasvatteli, mutta suurin osa meni omaan käyttöön. Hasan joutui ostamaan diileriltä.
Nykyisin kuulemma hasa on monikymmenkertaisesti vahvempaa. Psykoosiriski tuossa on, mutta olen jo sen testannut, ei ole altistaa perimää sellaiseen.
Sanotaan vaikka että Komisario Reinikanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta edes tupakkaa, mutta Amsterdamissa käyneenä voin sanoa, ettei haise pahalle. Vähän koivunlehdeltä.
Ei todellakaan haise. Todella oksettava makea lemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko ap vihreä vai vassari?
Kokoomuksen jäsenkirja on ollut kohta 30 vuotta.
eli oikeasti vihreä trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatat itse kukkasi?
Ihan naurettava paska aloitus. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, otan osaa ja säälin sinua.
Säästä ihmeessä sääli sitä tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettava paska aloitus. Olet säälittävä.
Kiitos tästä ystävällisestä, älyä ja kypsää luonnetta henkivästä kommentista. Ja tsemppiä sinulle talveen.
Se on laitonta ja haisee pahalle pitkänkin etäisyyden päästä.
Teen nettivinkin poliisille. Joudut virumaan vankityrmässä koko lopun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie roskaa olet haistellut. Silloisessa coffee shopeissa jengi poltti, eikä siellä pahalta haissut. Esim sikari haisee pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
oletko ap vihreä vai vassari?
Minä olen vihervassari!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasia. Vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan vaikka että Komisario Reinikanilta.
Olisit ihan hyvin voinut vastata. Ei poliisi jahtaa sinua, isommat kuviot niitä kiinnostavat.
Sama, mutta jokseenkin harvemmin ja välillä pidän muutaman kuukauden taukoa.