Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustus: Polttelen pilveä kerran viikossa

Vierailija
24.11.2025 |

Ajatella! Pian viisikymppinen, keskiluokkainen kantasuomalainen! Hurjaa touhua!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin polttelisin, jos se olisi laillista. Nuorena tuli polteltua, mutta sitten se jäi. Tai söisin varmaan space cakeja, en polttaisi.

Minusta ei ikinä uskoisi, että ajattelen noin.

Vierailija
2/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttöä pitäisi saada siirrettyä kannabikseen kansanterveyttä ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käyttöä pitäisi saada siirrettyä kannabikseen kansanterveyttä ajatellen.

Mä tunnen useamman vastaavanikäisen, keskiluokkaisen kaverin, jotka korvasivat viinanhimonsa savuttelulla.

Yksi jopa lopetti senkin paheen, mikä on varmasti hänelle oikea ratkaisu. Ts. joillekin alkoholisteille toimii vieroituksena/korvauksena.

Vierailija
4/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinenkin  kannabispiikki voi olla viimeinen,psykoosi ,hulluus, ryöstely, rastatukka, reggae.

kaikki johtaa turmioon hyvin äkkiä.

Vierailija
5/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. En tarvitse päihteitä

Vierailija
6/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinenkin  kannabispiikki voi olla viimeinen,psykoosi ,hulluus, ryöstely, rastatukka, reggae.

kaikki johtaa turmioon hyvin äkkiä.

Jep. Alttiutta jazzfunkille tulee välttää, vaikka pulloon & puukkoon tarttumalla!

Vierailija
7/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon, minulle riittää kerran kuukaudessa. Tosin olenkin jo yli viisikymppinen hyvätuloinen insinööri. Alkoholin käyttö on jäänyt kokonaan pois koska se on turhan raju myrkky ja muutenkin niin nähty. Nykyään haluan rentoutua enkä sekoilla.

Vierailija
8/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap vihreä vai vassari?

Vierailija
9/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.

Vierailija
10/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. En tarvitse päihteitä

Tämäkin on oikein hyvä homma!

Eikä sitä pilveä muuten ole pakko TARVITA, samat positiiviset vaikutukset siitä joka tapauksessa saa.

Vierailija
11/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.

Ei tule ongelmaksi, eikä tarvitse asioida teinien tai ammattirikollisten kanssa.

Vierailija
12/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Mihin laitat imelän huumesavun? Vai ruohomaisen? Naapurille vai lenkkeilijän nokkaan? Savu jää tyynellä säällä leijumaan. Vai sopiva alue sille. Tiivis rakentaminen ongelmana kaupungeissa.

Vierailija
13/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko ap vihreä vai vassari?

Kokoomuksen jäsenkirja on ollut kohta 30 vuotta.

Vierailija
14/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottu on ja kaiken laisia mömmöjä myöskin, mutta tyydyn kuitenkin kaljaan ja joskus lippuviinaan, se riittää mulle.

Vierailija
15/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule ongelmaksi, eikä tarvitse asioida teinien tai ammattirikollisten kanssa.

No et sinä mikään normaali ja tavallinen ole, jos tunnet diilereitä.

Vierailija
16/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Mihin laitat imelän huumesavun? Vai ruohomaisen? Naapurille vai lenkkeilijän nokkaan? Savu jää tyynellä säällä leijumaan. Vai sopiva alue sille. Tiivis rakentaminen ongelmana kaupungeissa.

Näin on. Ei kannattaisi muutenkaan polttaa koska se on epäterveellistä. Höyrynä tai mieluummin syötynä toimii paljon paremmin. Polttelu on typerää.

Vierailija
17/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä sä polttelet?

Vierailija
18/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla luonnossa haittaa ketään. 

Vierailija
19/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä poltat? Haisee ihan hel..... pahalle.

Vierailija
20/47 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä mikään normaali ja tavallinen ole, jos tunnet diilereitä.

En tällaista ole väittänytkään. Diilereitä en tosin tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi