Tunnustus: Polttelen pilveä kerran viikossa
Ajatella! Pian viisikymppinen, keskiluokkainen kantasuomalainen! Hurjaa touhua!
Kommentit (11)
Alkoholin käyttöä pitäisi saada siirrettyä kannabikseen kansanterveyttä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttöä pitäisi saada siirrettyä kannabikseen kansanterveyttä ajatellen.
Mä tunnen useamman vastaavanikäisen, keskiluokkaisen kaverin, jotka korvasivat viinanhimonsa savuttelulla.
Yksi jopa lopetti senkin paheen, mikä on varmasti hänelle oikea ratkaisu. Ts. joillekin alkoholisteille toimii vieroituksena/korvauksena.
Ensimmäinenkin kannabispiikki voi olla viimeinen,psykoosi ,hulluus, ryöstely, rastatukka, reggae.
kaikki johtaa turmioon hyvin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinenkin kannabispiikki voi olla viimeinen,psykoosi ,hulluus, ryöstely, rastatukka, reggae.
kaikki johtaa turmioon hyvin äkkiä.
Jep. Alttiutta jazzfunkille tulee välttää, vaikka pulloon & puukkoon tarttumalla!
Aika paljon, minulle riittää kerran kuukaudessa. Tosin olenkin jo yli viisikymppinen hyvätuloinen insinööri. Alkoholin käyttö on jäänyt kokonaan pois koska se on turhan raju myrkky ja muutenkin niin nähty. Nykyään haluan rentoutua enkä sekoilla.
Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. En tarvitse päihteitä
Tämäkin on oikein hyvä homma!
Eikä sitä pilveä muuten ole pakko TARVITA, samat positiiviset vaikutukset siitä joka tapauksessa saa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa tule ongelmaksi saatavuus? En minä normaalina keski-ikäisenä tietäisi lainkaan mistä saisi hankittua.
Ei tule ongelmaksi, eikä tarvitse asioida teinien tai ammattirikollisten kanssa.
Minäkin polttelisin, jos se olisi laillista. Nuorena tuli polteltua, mutta sitten se jäi. Tai söisin varmaan space cakeja, en polttaisi.
Minusta ei ikinä uskoisi, että ajattelen noin.