En ymmärrä jonnekin 80-luvulle kaipaavia
Elämä on ihanan helppoa vuonna 2025. Raidejokeri menee kuuden minuutin välein ja jos sataa, saa hetkessä uberin/boltin. Ruuan voi woltata ja imuroinnin hoitaa robotti. Kaikki toimii netissä ja jonottaminen on murto-osa siitä mitä se joskus oli. Elämää ei tarvitse aikatauluttaa telkkarin ehdoilla vaan suoratoistosta voi katsoa sisältöä silloin kun haluaa. Sauhutteluun on puututtu lainsäädännöllä ja nykyään se nähdään alempien sosiaaliluokkien aktiviteettina. Muita joiden mielestä nykyaika on ihan parasta?
Kommentit (7)
Rööki on kallista ja musa huonoa. Rock rock
80-luvulla ilmapiiri oli paljon juntimpaa: koulukiusaamista ja avointa rasismia. Nykyään näihinkin jo puututaan ja Suomi on paljon eurooppalaisempi maa, mikä on hyvä. En ymmärrä 80-luvun fanittajia. Nykyään on paljon paremmin asiat.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla ilmapiiri oli paljon juntimpaa: koulukiusaamista ja avointa rasismia. Nykyään näihinkin jo puututaan ja Suomi on paljon eurooppalaisempi maa, mikä on hyvä. En ymmärrä 80-luvun fanittajia. Nykyään on paljon paremmin asiat.
Silloin 80-luvulla ei Suomessa tiedetty naisten sukuelinten silpomisesta mitään.
Sama. Olen syntynyt 1970-luvulla, ja menneisiin aikoihin ei ole todellakaan ikävä. En kaipaa mitään sieltä. Telkkarissa oli vain muutama kanava, ei nettiä, mutta mikä pahinta, naisia kohtaa oli erittäin ummehtuneita asenteita joka paikassa, myös työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika on kullannut muistot.
Se on kullitettu nuoruus, nykyään sillä saralla hiljaista.
Itse en käytä Woltia mihinkään, jaksan ja viitsin käydä kaupassa itse. Robotti-imuria en omista, vaan ihan perinteisen. Jaksan imuroida 3h+k asunnon. Tv:tä en ole viime vuosina juurikaan katsellut. Suoratoistopalvelut lopetin, ainoastaan Spotify jäi.Itse liikun paljon omalla autolla, niin taksipalveluillekin on todella harvoin tarvetta.