Miksi asiakkaat eivät kestä yhtään huumoria?
Tilanne. Olen kokki. Tänään yksi asiakas sanoi, että perunat ovat vähän raakoja. Vastasin hänelle, että pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua. Asiakas suuttui ja alkoi möykkäämään tästä.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
Mikä tuossa sitten on syy mistä pitää alkaa vinkumaan? Hä
Mieti hetki. Tosin jos tarkoituksenasi on lopettaa ravintola. Tarjoa toki raakaa paskaa, ihmiset äänestävät jaloillaan ja pääset vinkumaan paskoja kaskujasi kortistoon. Tai/ja sinä ja yritys pääsee maksamaan korvauksia raakaruuastasi.
Ei ihme että ravintolat ja ruokalat menee konkkaan. Hankkivat epäpätevää henkilöstöä ruuan valmistamiseen, sekä myynti puolelle.
Mikä "kokki" ei osaa edes perunoita valmistaa?
Olisi varmaan paikka omistajalle palkata oikea kokki ja antaa kenkää tuollaisille urpoille, kuin ap ja ruuan valmistaja.
En ole kokki mutta minäkin saan perunat pehmeiksi.
Siinä äkkiä ihmiset äänestää jaloillaan että" Hei tuonne ei kannata mennä syömään,raakaa ruokaa ja töykeä kokki".
Ap:sta olisi varmaan myös hulvattoman hauskaa että asiakas saisi raa'asta kanasta salmonellan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta olisi varmaan myös hulvattoman hauskaa että asiakas saisi raa'asta kanasta salmonellan.
Missä niin lukee?
Valittajat taas kerran inisemässä kun ei huumoria saa missään enää sanoa. Pahoitetaan väkisin mieli koska se on nykyään sitä muotia. Kas kumma kun ei itketä lehteen. Otsikkona. Kokki oli huumorintajuinen ja minä loukkaannuin. Antakaa saa*ana säällä minulle, olen asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Valittajat taas kerran inisemässä kun ei huumoria saa missään enää sanoa. Pahoitetaan väkisin mieli koska se on nykyään sitä muotia. Kas kumma kun ei itketä lehteen. Otsikkona. Kokki oli huumorintajuinen ja minä loukkaannuin. Antakaa saa*ana säällä minulle, olen asiakas.
Tämä. Pahoittavat mielensä ammatikseen. Saavatko siitä palkkaa???????
AP:n pitäisi lopettaa nykyinen työnsä (koska paska siinä) ja alkaa hulppeaksi koomikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Vittuilit asiakkaalle ja ihmettelet, ettei tykännyt.
Esitin asian huumori mielessä. Ap
Silti, vittuilit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
Mikä tuossa sitten on syy mistä pitää alkaa vinkumaan? Hä
Asiatonta käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Vittuilit asiakkaalle ja ihmettelet, ettei tykännyt.
Esitin asian huumori mielessä. Ap
Silti, vittuilit!
Niin kenen mielestä? Onhan se aika erikoista, että kypsät perunat alkavat itsestään raaentua.
No jos peruna on raaka, niin ei se siitä vitsailemalla kypsäksi muutu. Voihan siellä oikeasti olla valmistusvirhe siellä firmassa joka niitä perunoita kypsentää valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
No jos peruna on raaka, niin ei se siitä vitsailemalla kypsäksi muutu. Voihan siellä oikeasti olla valmistusvirhe siellä firmassa joka niitä perunoita kypsentää valmiiksi.
Kyllä ne on kypsennetty meillä ja testasimme ennen esille laittoa.
Työpaikka ei ole mikään huonojen "vitsien" esittämispaikka!
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ettei huumoria voida ottaa vastaan?
Kaikki valittajat ja alanuolen laittajat ovat ahdasmielisiä, myrkyllisiä, sairaita, narsisteja, kukkahattuja sekä päästänsä viallisia ihmisiä jotka eivät kestä tässä maailmassa mitään huumoria. En edes ymmärrä miten voivat täällä pärjätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voidaan, mutta tuo oli huonoa "huumoria"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voidaan, mutta tuo oli huonoa "huumoria"!
No mikä siinä oli niin huonoa, että piti loukkaantua?
Suomessa asiakas kuvittelee olevansa muka jotain ja kaiken yläpuolella. Lähinnä huvittavaa tuollainen.