Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Äiti ja isi panivat ja siksi minä synnyin. Ei sen taianomaisempaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen tietää syvällä sisimmässään että on Jumala ." Höpö höpö.
Kyllä sä tiedät, et vaan halua myöntää.
Room1: 18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. 20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. 21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
Eri
Taas näitä Paavalin näkemyksiä. Jumala ei ole ilmaissut itseään kaikille ihmisille. Tuohan on ihan naurettava väite, että niin olisi. Ei ole niin, että ihmiset voisivat näkemänsä perusteella todeta Jumalan olevan olemassa. Silloinhan kaikki puhe uskosta olisi merkityksetöntä. Lisäksi se ei mene niin, että Jumalaa kiittämällä ja kunnioittamalla ymmärrys lisääntyisi. Olennaista on pyrkimys Jeesuksen opetusten noudattamiseen.
Raamatusta:
29Jeesus sanoi hänelle: Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe.
Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu... 28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi. 29 He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat 30ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia, 31ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä. 32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin.
Jeesuksen tunteminen on olennaista. Jeesus sanoo, että se, joka tuntee hänet, tuntee Isän.
Vierailija kirjoitti:
Vai panivatko? Raamatun mukaan naisen on täysin mahdollista tulla raskaaksi ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä ja äiti mut on tehnyt.
Lasten suusta kuulee totuuden aina !
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Vastaus, kiitos. Miksi ei estä?
En tiedä, että miksi ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen tietää syvällä sisimmässään että on Jumala ." Höpö höpö.
Kyllä sä tiedät, et vaan halua myöntää.
Room1: 18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. 20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. 21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
<
"Paavalin näkemyksiä".. kaikki mitä Raamatussa on on Jumalan hengen vaikutuksesta kirjoitettu, eli Jumalan Sana.
Tuollaisia ovat jumalalattomat, raamatusta tuo kohta ei minun kirjoitus ;D
Mutta sinä valitsit siteerata juuri tuota kohtaa. Miksi? Oli Raamatusta tai ei (tiedän, että on) niin minusta se on vain osoitus siitä, että ei sitä kirjaa voi vakavasti ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai panivatko? Raamatun mukaan naisen on täysin mahdollista tulla raskaaksi ilman seksiä.
Vain Jeesuksen äiti voi . Aatamilla ei ollut äitiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän fantasiakirjallisuudessakin voi tapahtua kaikenlaista. Tai scifissä. Raamattu lukeutuu samaan kategoriaan niinkuin uskonnot ylipäänsä. Fiktioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Älä nyt heittäydy tässä asiassa tietämättömäksi, kun muuten (näin oletan) olet julistamassa varmaa totuutta asioista.
Vierailija kirjoitti:
Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu.
Paavalin näkemyksiä".. kaikki mitä Raamatussa on on Jumalan hengen vaikutuksesta kirjoitettu, eli Jumalan Sana.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Kaikki lisääntyy vaan. Vedestä ja sanasta mätiä ja maitia.
Vierailija kirjoitti:
Paavalin näkemyksiä".. kaikki mitä Raamatussa on on Jumalan hengen vaikutuksesta kirjoitettu, eli Jumalan Sana.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Raamatussa sanotaan niin ja se on totuus.
Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedenpaisumus hukuttaa pahat .
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.
Olet ansainnut sen, et ole hyvä kuten ei yksikään ihminen.
Tuollaisia ovat jumalalattomat, raamatusta tuo kohta ei minun kirjoitus ;D