Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
No et tasan ole, kun väität ainoana maailmassa tietäväsi jotain, mikä on uskon asia.
Suuruudenhulluus on yksi skitsofrenian laji ja monet, monet tekstisi sitä toistavat. Olet kuin se Kellokosken " Prinsessa".
Miksi vääristelet sanomisiani? Lisäksi, oletko huomannut, että tämä on anonyymi keskustelupalsta? Et edes tiedä, mitkä kommentit ovat minun kirjoittamiani. Annat aika erikoisen kuvan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala on olemassa, hän ymmärtää miksi en usko häneen.
Tietenkin on ja tietenkin ymmärtää, sillä sinä olet itse kristus itsellesi.
Eri
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jeesus larppasi Buddhaa, joten sehän se sanoma oli. Sinä jankkaat vaan kirkon päälleliimaamia höpinöitä totuuksinasi. Niillä on hyvin vähän tekemistä edes Jeesuksen kanssa. Jeesuskin oli todennäköisesti valaistunut, mutta sinä ja sinunkaltaisesi teitte vääryyttä hänelle. You did him dirty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jeesus larppasi Buddhaa, joten sehän se sanoma oli. Sinä jankkaat vaan kirkon päälleliimaamia höpinöitä totuuksinasi. Niillä on hyvin vähän tekemistä edes Jeesuksen kanssa. Jeesuskin oli todennäköisesti valaistunut, mutta sinä ja sinunkaltaisesi teitte vääryyttä hänelle. You did him dirty.
Onnittelut. Olet ymmärtänyt oikein.
Aivan. Rakastakaa itseänne ja pitäkää huoli itsestänne ja yhteisöstänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tämä asia on monimutkaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Ihmiset eivät arvosta sitä mitä meille on annettu. Maailma.. maapallo.. elämä.. mutta ei kun ei. Kadotukseen vaan kaipaa ateistin mieli. Joten siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
Ja vielä:
48Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä. 49En minä ole puhunut omissa nimissäni. Isä, joka on minut lähettänyt, on määrännyt, mitä minun tulee puhua ja julistaa, 50ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät arvosta sitä mitä meille on annettu. Maailma.. maapallo.. elämä.. mutta ei kun ei. Kadotukseen vaan kaipaa ateistin mieli. Joten siitä vaan.
Ei ole tärkeää arvostaa mitään. Ei ole tärkeää olla kiitollinen. Tärkeintä on pyrkiä noudattamaan Jumalan tahtoa. Ja se on hyvin vaikea tehtävä.
Raamatusta:
Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.
13Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen. 14Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä arvostan. Arvostan suuresti. Tiedän kuinka suuri lahja elämä on, ja kuinka epätodennäköistä on syntyä tähän maailmaan. Ja silti, tässä sitä ollaan! Minä en usko mihinkään kadotukseen, raamatun versioon ainakaan. Kiitollinen olen koko universumille. Olemme kaikki osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä arvostan. Arvostan suuresti. Tiedän kuinka suuri lahja elämä on, ja kuinka epätodennäköistä on syntyä tähän maailmaan. Ja silti, tässä sitä ollaan! Minä en usko mihinkään kadotukseen, raamatun versioon ainakaan. Kiitollinen olen koko universumille. Olemme kaikki osa sitä.
Eri
Kannattaisi uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
Plot twist. Jumala olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta:
Plot twist. Jumala olet sinä itse.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Ei kannata uskotella itselleen olevansa Jumala tai jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kannattaisi uskoa.
Valitettavasti olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kannattaisi uskoa.
Tai mitä? Trollaat täällä loppuillan? Ihmisten pelottelulla on kristinusko ja kirkko ratsastanut aina. Ei tehoa enää. Koettakaa keksiä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin näitä lapsuudesta asti aivopestyjä, kuinka surullinen heidän elämänsä onkaan. Uskonnot pitäisi kieltää. Aivan järkyttävää pahoinpitelyä tehdään niiden nimisdä. Mainostavat itseään vielä rakkauden uskonnoiksi.
Surullista? Miten niin? Eikö surullisempaa ole olla vain hieman apinaa kehittyneempi eläin sattumalta syntyneessä maailmassa, vailla mitään tarkoitusta, tällä päämäärättömästi eetterissä kiiltävällä ja tuhoontuomitulla palolla, ilman mitään toivoa paremmasta? Vähemmästäkin ihminen masentuu!
Voi hyvänen aika, no ei todellakaan!! LUO ITSE OMA ONNESI JA TARKOITUS ELÄMÄÄSI!!!
TEE ITSE ELÄMÄSI ETEEN ASIOITA, jotka tuovat sinulle onnellisuutta, äläkä siirrä onnesi vastuuta millekään uskonnolle!!!
Universumi on aivan mieletön paikka, eikä todellakaan ole surullista saada elää planeetallamme, etenkin jos olet onnekas eli terve, hyvinvoiva ja vähintäänkin monet perustarpeet tyydytetyt. Tutki, opiskele, ole utelias, sosialisoi, auta, löydä, TEE JA KOE ASIOITA!!!
Ei maapallo ole menossa mihinkään tuhoon! Kasvihuoneilmiö saattaa tuhota miljoonia, jopa kymmeniä miljoonia, mutta ei koko ihmiskuntaa. Ydinsotakaan ei ole todennäköinen!
Älä ole noin tyypillisen suomalaisen negativiinen ja pessimistinen, vaan optimistisen realistinen! Maailma on uskomaton paikka ilman tarvetta minkäänlaiselle uskonnolle ja jumalille.
Tämä ketjun 'kristitty' on erittäin viihdyttävä.
Joukko olkinukkeja, huvittavia kehäpäätelmiä, samojen lauseiden toistelua ja tottakai sopivia sitaatteja raamatusta.
Vauvan tämänhetkinen hupiketju numero 1. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kannattaisi uskoa.
Valitettavasti olet käsittänyt väärin.
Minä tiedän, mistä puhun.