Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
881/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu? Turhauttaako sinua se, että erityisyyttäsi kyseenalaistetaan? 

Ymmärrätkö, miksi joillakin kirjoittajilla harmittaa aktiivinen toimintasi ketjussa?

Hyvältä. Ihmiset sanovat, että Jumala on rakkaus. Minä tiedän, mistä he puhuvat. Ei minua haittaa se, että minua kyseenalaistetaan. Vihaajien kannattaisi ymmärtää, että kyse on heidän sisäisestä tilanteestaan, jota he heijastavat ulospäin. Ne, jotka eivät ole vihaisia, ymmärtävät sen eivätkä ota sitä henkilökohtaisesti. Vihanhallintaan on varmasti saatavilla apua. Suosittelen etsimään apua, jos oma vihaisuus alkaa haitata elämästä nauttimista. 

Vierailija
882/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uskovainen hokee yhtä ja samaa lausetta kaikille, jotka eivät usko. 😂

Tyypillinen kristitty; kun asiaa toistaa oikein monta kertaa, jumalan on oltava olemassa. Niin!

Jep. Uskovaisissa on jotain todella neuroottista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, olet käsittänyt väärin.

Vierailija
884/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen kristitty; kun asiaa toistaa oikein monta kertaa, jumalan on oltava olemassa. Niin!

Jumala on olemassa riippumatta siitä, mitä kukaan meistä uskoo.

Vierailija
885/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Uskovaisissa on jotain todella neuroottista.

Pysyisivät omissa oloissaan mutta perkele kun pitää sitä roskaa muille tyrkyttää. Pahempia kun feissarit Helsingin rautatieasemalla.

Vierailija
886/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Jumala on olemassa sinun mielessäsi.

Vierailija
887/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin näitä lapsuudesta asti aivopestyjä, kuinka surullinen heidän elämänsä onkaan. Uskonnot pitäisi kieltää. Aivan järkyttävää pahoinpitelyä tehdään niiden nimisdä. Mainostavat itseään vielä rakkauden uskonnoiksi. 

Surullista? Miten niin? Eikö surullisempaa ole olla vain hieman apinaa kehittyneempi eläin sattumalta syntyneessä maailmassa, vailla mitään tarkoitusta, tällä päämäärättömästi eetterissä kiiltävällä ja tuhoontuomitulla palolla, ilman mitään toivoa paremmasta? Vähemmästäkin ihminen masentuu! 

Surullista on esimerkiksi sellainen tuttu nuori nainen, joka joka kerta kun harrastaa esiaviollista seksiä pitkäaikaisen poikakaverinsa kanssa, joutuu pyytelemään syntejään anteeksi, tunnustamaan syntinsä jollekin kylän ukolle, joutuu rukoilemaan armahdusta ym sairasta paskaa.

Vierailija
888/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että Jumala on olemassa. En puhu siitä, että olisin luonut itselleni mielessäni mielikuvan Jumalasta ja uskoisin siihen. 

Vierailija
889/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että Jumala on olemassa. En puhu siitä, että olisin luonut itselleni mielessäni mielikuvan Jumalasta ja uskoisin siihen. 

Olen pahoillani, olet käsittänyt väärin. Jumala on vain mielessäsi. Minä tiedän sen. Se on totuus. Ihan sama mitä sinä siihen sanot.

Vierailija
890/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, olet käsittänyt väärin. Jumala on vain mielessäsi. Minä tiedän sen. Se on totuus. Ihan sama mitä sinä siihen sanot.

Onnea matkaan.

Vierailija
891/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin näitä lapsuudesta asti aivopestyjä, kuinka surullinen heidän elämänsä onkaan. Uskonnot pitäisi kieltää. Aivan järkyttävää pahoinpitelyä tehdään niiden nimisdä. Mainostavat itseään vielä rakkauden uskonnoiksi. 

Surullista? Miten niin? Eikö surullisempaa ole olla vain hieman apinaa kehittyneempi eläin sattumalta syntyneessä maailmassa, vailla mitään tarkoitusta, tällä päämäärättömästi eetterissä kiiltävällä ja tuhoontuomitulla palolla, ilman mitään toivoa paremmasta? Vähemmästäkin ihminen masentuu! 

Surullista on esimerkiksi sellainen tuttu nuori nainen, joka joka kerta kun harrastaa esiaviollista seksiä pitkäaikaisen poikakaverinsa kanssa, joutuu pyytelemään syntejään anteeksi, tunnustamaan syntinsä jollekin kylän ukolle, joutuu rukoilemaan armahdusta ym sai

Uskonnot on erityisen paskoja diilejä nimenomaan naisille. Kaikki patriarkaaliset uskonnot ovat pyrkineet alistamaan ja hallitsemaan naisia. Onneksi tuo uskontojen vahingollinen ote on jo kirvonnut, mutta surullista tietysti että lahkoissa vielä on tuollainen henkinen pahoinpitely arkipäivää.

Vierailija
892/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan!

Vierailija
893/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs tieteellisiä todisteita sille sun elämän tarkoituksella löytyy?                                                                     Ajankohtaista 19.11.2025

Harvinainen arkeologinen löytö Temppelivuoren lähellä

Jerusalemissa arkeologit ovat löytäneet Temppelivuoren alueella viemärikanavasta noin 2700 vuotta vanhan assyrialaisen savifragmentin, jonka viesti sopii yhteen 2. Kuningasten kirjan 18. luvun kanssa.

Vierailija
894/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista on esimerkiksi sellainen tuttu nuori nainen, joka joka kerta kun harrastaa esiaviollista seksiä pitkäaikaisen poikakaverinsa kanssa, joutuu pyytelemään syntejään anteeksi, tunnustamaan syntinsä jollekin kylän ukolle, joutuu rukoilemaan armahdusta ym sai

Naisen seksuaalisuus on aina ollut erityisen vaarallista valtaapitäville, joten se on täytynyt yrittää kahlita vaikka väkisin.

Vierailija
895/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on paranoidinen skitsofrenia.

Vierailija
896/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen psyykkisesti terve. Oletkohan sinä, kun diagnosoit tuntemattomia?

Vierailija
897/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitäs tieteellisiä todisteita sille sun elämän tarkoituksella löytyy?                                                                     Ajankohtaista 19.11.2025

Harvinainen arkeologinen löytö Temppelivuoren lähellä

Jerusalemissa arkeologit ovat löytäneet Temppelivuoren alueella viemärikanavasta noin 2700 vuotta vanhan assyrialaisen savifragmentin, jonka viesti sopii yhteen 2. Kuningasten kirjan 18. luvun kanssa.

Luvussa kerrotaan kuningas Hiskiasta. Hiskias rakennutti  Jerusalemin vesijohtoverkoston.

Vierailija
898/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen seksuaalisuus on aina ollut erityisen vaarallista valtaapitäville, joten se on täytynyt yrittää kahlita vaikka väkisin."

Johtuu siitä, kun naisen seksuaalisuudesta tulee äijille niin iso brainstorm, ettei ne enää pysty hallitsemaan omia ajatuksiaan.

Vierailija
899/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen psyykkisesti terve. Oletkohan sinä, kun diagnosoit tuntemattomia?

No et tasan ole, kun väität ainoana maailmassa tietäväsi jotain, mikä on uskon asia.

Suuruudenhulluus on yksi skitsofrenian laji ja monet, monet tekstisi sitä toistavat. Olet kuin se Kellokosken " Prinsessa". 

Vierailija
900/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala on olemassa, hän ymmärtää miksi en usko häneen.