Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Enoni pääsi taivaaseen vaikkei ollut lainkaan uskovainen, tai ainakin siihen suuntaan se lähti kun räjäytti itsensä vahingossa kantopommilla.
Vierailija kirjoitti:
Enoni pääsi taivaaseen vaikkei ollut lainkaan uskovainen, tai ainakin siihen suuntaan se lähti kun räjäytti itsensä vahingossa kantopommilla.
Maallinen persoona / hengellinen persoona. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maallinen persoona / hengellinen persoona. Kaksi eri asiaa.
Haluatteko tietää jakeen." Vaikka tämä maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta iankaikkinen maja taivaassa joka ei ole käsin tehty."
SYNAGOGAT elää siellä kleopatrojen kanssa vanhassa Sodoman syntiliitossa . Salomo kuoli kleopatrojen jumalissa !!! Lue edes kerran ne satukirjat loppuun asti tai aloita lopusta . Salomo rakensi Egyptin kultajumalilke temppeleitä . Partajeesus väärä Jeesus.
Kannattaa muistaa, että keskuudessamme on myös S a a t a n a n luomia valeihmisiä, kuten Matteuksen evankeliumin 13. luvussa kerrotaan. Luste tai rikkavilja näyttää vehnältä, mutta on myrkyllinen rikkaruoho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jumalasta nyt puhumme?
Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?
Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala.
Kerro tuo naapuriasunnon äh.lämille.
Uskovilla on vain kaksi käskyä: rakasta Jumalaa koko sydämestäsi, sielustasi ja mieleltäsi ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Uskottomat sen sijaan rakastavat vain itseään ja rahaa, mikä selittää, miksi nykymaailma on täynnä itsekkäitä, pahansuopia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jumalasta nyt puhumme?
Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?
Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala.
Kerro tuo naapuriasunnon äh.lämille.
Onhan noita aika paljon muitakin esim. Kreikan useat jumalat ja kotimaiset Tapio, Ahti, Ukko ylijumala jne.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että keskuudessamme on myös S a a t a n a n luomia valeihmisiä, kuten Matteuksen evankeliumin 13. luvussa kerrotaan. Luste tai rikkavilja näyttää vehnältä, mutta on myrkyllinen rikkaruoho.
Saatana ei luo mitään.
Miksi uskoisin jonkin juopon keksimään satuhahmoon, tuo juoppo nimeltä sai vielä siihen mukaansa mukavan juopporemmin seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä rikkaruohollakin on oikeus olla olemassa, ihan turhaan sitä täällä parjaat. Elävä se on sekin.
Vähemmistö suomalaisista uskoo jumalaan. Kyllä kansa tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vähemmistö suomalaisista uskoo jumalaan. Kyllä kansa tietää!
Kuten politiikassakin kansa tietää? Käytän omia aivojani mielummin.
Jumala loi Jeesuksen. Rakastaako Jeesus Jumalaa? Ainakin tapatti.
Taas täällä on joku mies vinkumassa, miksi naiset ei rakasta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mandaatilla jumala toimii?
Tyhjyydestä singonnut henki määräämässä ihmisten elämästä on täysin absurdi ja naurettava ajatus.
Elämän synty lepää puhtaasti fysiikassa ja kemiassa. On henkistä laiskuutta väittää muuta.
Oi voi. Sinulla on opittavaa tuohon henkiseen laiskuuteen liittyen.
Usko taas on älyllistä laiskuutta.
Minä en usko, vaan minä tiedän.
Tuo taas on silkkaa typeryyttä.
Ei ole. Minulla on oikeaa tietoa. Ei se minua haittaa, jos et usko. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia, ja joka ei sitä usko, on epäuskoinen ja siten kaukana pelastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mandaatilla jumala toimii?
Tyhjyydestä singonnut henki määräämässä ihmisten elämästä on täysin absurdi ja naurettava ajatus.
Elämän synty lepää puhtaasti fysiikassa ja kemiassa. On henkistä laiskuutta väittää muuta.
Oi voi. Sinulla on opittavaa tuohon henkiseen laiskuuteen liittyen.
Vain lampaat eli uskovaiset ovat älyllisesti laiskoja. Jääneet antiikin uskomuksiin. :)
Niinkö? Ei koske sinua mitenkään, vai?
Vierailija kirjoitti:
Kovin on salaperäinen hiippari tuo jumala, en ole nähnyt kertaakaan livenä enkä edes unissani. Missä se lymyilee ja miksi leikkii niin salaperäistä että..
Sinun on tarkoitus etsiä.
Jumala loi Adolf Hitlerin. Rakastiko Adolf Hitler Jumalaa?
Tämä. Eikö näillä uskovaisilla ole sisäänrakennettua halua olla hyvä ja tehdä hyvää, jumalasta riippumatta?
Ilmeisesti ei ole. Selittää osaltaan myös uskovaisista huokuvan ylimielisyyden. 'Minä tiedän'.
Minä luotan omatuntooni. Se on toiminut hyvin.