Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
761/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki toi mulle lapsena paljon kivoja lahjoja, hammaskeiju rahaa ja pääsiäispupu suklaamunia. Pidän noista satuhahmoista huomattavasti enemmän kun antoivat jotain konkreettista.

Ilman elämän lahjaa et tietäsi mistään mitään.

Mikä tun lahja urpo😂

Vierailija
762/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkilö jonka kanssa kommentoit ,ei ole tunnustautunut Raamattu-uskovaksi. Hänen näkemyksensä poikkeaa Raamatusta Jumalan sanana. En tiedä mitä hän edustaa, se näyttää salaisuudelta.

Eri

Salaisuudelta? Minähän kerron aivan avoimesti, että mistä puhun. Kerron omia näkemyksiäni, jotka perustuvat omaan kehittyneeseen ymmärrykseeni ja oikeaan tietoon (tuo termi löytyy Raamatusta). Oletkohan itse lukenut Raamattua, jos et ymmärrä, mistä minä puhun? Jos olet, niin suosittelen lukemaan uudestaan. 

Raamattukristinusko perustuu pelkästään Jumalan sanaan, ei omaan ymmärrykseen. 66 kirjaa Raamatussa.

Et ole rehellinen itsellesi, jos ajattelet, ettet toimi maailmassa oman ymmärryksesi perusteella. Omasta ymmärryksestä ei voi luopua. Voit tietysti väittää luopuneesi siitä, mutta se on naurettava väite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mandaatilla jumala toimii? 

Tyhjyydestä singonnut henki määräämässä ihmisten elämästä on täysin absurdi ja naurettava ajatus.

Elämän synty lepää puhtaasti fysiikassa ja kemiassa. On henkistä laiskuutta väittää muuta.

Vierailija
764/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjyydestä singonnut henki määräämässä ihmisten elämästä on täysin absurdi ja naurettava ajatus.

Elämän synty lepää puhtaasti fysiikassa ja kemiassa. On henkistä laiskuutta väittää muuta.

Oi voi. Sinulla on opittavaa tuohon henkiseen laiskuuteen liittyen.

Vierailija
765/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko taas on älyllistä laiskuutta.

Vierailija
766/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki toi mulle lapsena paljon kivoja lahjoja, hammaskeiju rahaa ja pääsiäispupu suklaamunia. Pidän noista satuhahmoista huomattavasti enemmän kun antoivat jotain konkreettista.

Mikä tun lahja urpo😂

Kristinusko käsittää elämän lahjana.

Vierailija
767/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko, vaan minä tiedän. 

Vierailija
768/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko, vaan minä tiedän. 

Tuo taas on silkkaa typeryyttä.

Vierailija
769/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viattomien tappaminen ei ole minusta hyvän tekemistä eikä oikeudenmukaista. Moni elämä päättyy jo kohdussa, vaikka vanhemmat eivät kovin syntisiä olisikaan. Enkä nyt tarkoita aborttia."

Jumalan pojan ristinkuolema oli suunniteltu hyvä ja voitto.

Vierailija
770/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lampaat eli uskovaiset ovat älyllisesti laiskoja. Jääneet antiikin uskomuksiin. :)

Vierailija
771/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viattomien tappaminen ei ole minusta hyvän tekemistä eikä oikeudenmukaista. Moni elämä päättyy jo kohdussa, vaikka vanhemmat eivät kovin syntisiä olisikaan. Enkä nyt tarkoita aborttia."

Jumalan pojan ristinkuolema oli suunniteltu hyvä ja voitto.

Aikalaisten masinoima tyypillinen julmuus, joka tapahtui useille tuohon aikaan. Mitään jumalallista siinä ei ole.

Vierailija
772/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tun lahja urpo😂

Kristinusko käsittää elämän lahjana.

Kaikki lahjat eivät ole mieluisia.

Vierailija
773/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on salaperäinen hiippari tuo jumala, en ole nähnyt kertaakaan livenä enkä edes unissani. Missä se lymyilee ja miksi leikkii niin salaperäistä että..

Vierailija
774/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkilö jonka kanssa kommentoit ,ei ole tunnustautunut Raamattu-uskovaksi. Hänen näkemyksensä poikkeaa Raamatusta Jumalan sanana. En tiedä mitä hän edustaa, se näyttää salaisuudelta.

Eri

Salaisuudelta? Minähän kerron aivan avoimesti, että mistä puhun. Kerron omia näkemyksiäni, jotka perustuvat omaan kehittyneeseen ymmärrykseeni ja oikeaan tietoon (tuo termi löytyy Raamatusta). Oletkohan itse lukenut Raamattua, jos et ymmärrä, mistä minä puhun? Jos olet, niin suosittelen lukemaan uudestaan. 

Raamattukristinusko perustuu pelkästään Jumalan sanaan, ei omaan ymmärrykseen. 66 kirjaa Raamatussa.

Et ole rehellinen itsellesi, jos ajattelet, ettet toimi maailmassa oman ymmärryksesi perusteella. Omasta ymmärryksestä ei voi luopua. Voit tietysti väitt

Nyt on kysymys uskon perustasta, ei maailmassa toimimisesta.

Vierailija
775/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi Riikka Purran. Rakastaako Riikka Purra Jumalaa?

Vierailija
776/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että loi. Todista. Ei riitä että raamatussa sanotaan.

Vierailija
777/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kyllä ihmettelen, miten kävi niille ressukoille, jotka elivät esim. 3000 vuotta sitten, ennen jeesusta. Ei kovin reilua, kun eivät moisesta tyypistä tienneet mitään.

Mutta mitäs pienistä aukoista tarinassa... 🤗

Vierailija
778/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi Petteri Orpon. Rakastaako petteri Orpo Jumalaa?

Vierailija
779/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on salaperäinen hiippari tuo jumala, en ole nähnyt kertaakaan livenä enkä edes unissani. Missä se lymyilee ja miksi leikkii niin salaperäistä että..

Onko persoonallinen paha mielestäsi vaikuttamassa?

Vierailija
780/1110 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kyllä ihmettelen, miten kävi niille ressukoille, jotka elivät esim. 3000 vuotta sitten, ennen jeesusta. Ei kovin reilua, kun eivät moisesta tyypistä tienneet mitään.

Mutta mitäs pienistä aukoista tarinassa... 🤗

Ei se ole aukko tarinassa. He uskoivat tulevaan sovitukseen, me uskomme jo tapahtuneeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän