Villasukat eivät mene kaupaksi
Harmittaa vietävästi. Niissä on rahaa kiinni lankojen muodossa ja ajattelin saavani vähän joulurahaa, niin mitä vielä. Vein kirpparille provikkamyyntiin 15 paria, yhden yhtä ei ole mennyt. Sukat eivät ole mitään ihmeellisiä hienouksia, mutta siistejä ja napakoita perussukkia. Onneksi en sentään pöytää vuokrannut.
Kommentit (163)
Kaikki te joilla on käyttämättömiä käsityönä tehtyjä villasukkia , niin nyt nopeasti laittakaa myyntiin ne tori.fi sivuille.
Tilaan heti miesten koossa 43 - 45 useat sukat.
Itse neulon isälleni villasukkia ihan perus 7 veljestä -langasta. Ovat kestäviä, vaikka jokapäiväisessä talvikäytössä hänellä. Esim. viimejouluksi neulomani sukat ovat edelleen ehjät, ei reiän reikää missään kun taas ns. kalliit alpakkavillasukat hajosi heti.
Itse mietin, että voisin neulomistani sukista pyytää ehkä max. 12€, jos niitä myyntiin tekisin. Lankoja saa 10€/3kpl, yhdestä kerästä tekee yhdet 38-39 koon sukat. Nuo sun hinnat kuulostaa vähän kalliilta omaan korvaan. Toki moni nykyään neuloo itsekin, joten ehkä ei menekkiä ole niin paljoa, että tiliä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti myy tori.fi ja menee sukka kaupaksi. Aivan perussukkia, eikä oikein kauniin värisiäkään... harmaata ja ruskeaa. Lapsille sitten punaista ja sinistä. Ei edes niitä raitoja varressa. Napakoita ja siisti "käsiala".
Aikuisille hintaan 20 e ja lasten sukka 15e. Myi lokamarras aikana sata paria kaikkiaan, kaikki meni.
Ihan oikeastiko Torissa menee villasukat kaupan? Mä menen viikonloppuna vielä joulumyyjäisiin myymään enkä usko myyntiä paljon olevan, onneksi ei ole pöytämaksua. Mietin, että josko laittaisi myyjäisten jälkeen sukat Toriin myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista hintaa pyydät niistä?
Naisten sukka 17 €, miesten 20 €. Kirppari ottaa provikan, 25 %.
Islantilaisia villapaitoja saat ostaa Islannista.
Ostan suomalaista käsityötä. m48
EIhän ne sitten ole islantilaisia. Käsitätkö?
Eikä grilliltä voi ostaa ranskalaisia ja niin edelleen? Älä niuhota, tai yritä olla hauska.
Ostaisin mieluusti joulutorilta villasukat, mutta haluaisin sellaiset joissa on vahva kantapää ja pohja. Käytän kotona villasukkia aina, ja helposti kuluvat puhki pohjasta. Mieluiten yksiväriset. Hinta saisi olla 25 e.
Täällä meillä päin pyysi 27-40€ minusta kalliita,en ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko tehty kunnon langoista? Ne kyllä tunnistaa. Itse en osta halvoista sekoitelangoists tehtyjä villasukkia, sillä me eivät kestä. Menevät samoin tein puhki.
100% villalangat menee vielä nopeammin puhki, jollei niitä pidä vaan unisukkina.
No, menee takuulla, jos teet yksivärisiä. Naisillekauniita, pehmeitä pastellisävyjä ja miehillé reippaita vihreitä, sinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Neulomme ja jaamme sukkia ilmaiseksi ruokajonossa. Langat maksaa seurakunta, neuloja ja lahjoittajat. Itselle jää tekemisen ilo ja hyvä mieli.
paikallinen teho-osasto pyyteli sukkia. Prismasta sain langat, nyt 7 paria valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Riemunkirjavat sukat ovat aivan kamalia. En ikinä vetäisi niitä jalkaani. Miksi sukkien neulojat eivät neulo kaulaliinoja, lapasia tai myssyjä, miksi aina vain sukkia?
Lapasiakin on teon alla. Musta valkoinen kirjava, kuviota, yms.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en osta villasukkia, koska on vaikea löytää omaan jalkaan sopivan kokoisia, kaikki on liian leveän mallisia.
Kerro tekijälle mitat.
Vierailija kirjoitti:
Treella mua kiinnostaisi villasukat. Ilmoitelkaa palstalla missä myytte. Kunhan ei ole tuholaisia talossa missä kudottu.
Tapparasukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla 20-40e:n hintaan ulkomaalaista tuotantoa ja merketeista muovisukkia halvemmalla
laita temuun, niin uppoo suomalaisiin kuin kuuma veitsi voihin! Hintapyyntö 2e/pari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala hinta.
Kamalahinta käsinneultuisyta oikeasta langasta? Maksaisin itse 20e, jos olisi tarjolla eikä bulkkikamaa mitä näkee joka kojulla
Tee sellaisia todella uniikkeja villasukkia mitä muilta myyjiltä ei saa niin ei tarvitse kilpailla hinnalla.
Tilaukseta tehdyt olisi se mitä ostetaan. Kuva vähän erikoisemmasta. Koon kanssa, mitä lankaa, toimitusaika.
Ja aina, että on lisenssi jotta saa myydä.
Mä olen yrittänyt päästä villasukista eroon, meinasin antaa kassillisen uusia kutomiani villasukkia seiskaveikkaa lahjoituslaatikkoon, mutta sitten luin, että villasukat ei kelpaa sinne lahjoituksena.
Myy torissa, ei mee provikkaa.