Villasukat eivät mene kaupaksi
Harmittaa vietävästi. Niissä on rahaa kiinni lankojen muodossa ja ajattelin saavani vähän joulurahaa, niin mitä vielä. Vein kirpparille provikkamyyntiin 15 paria, yhden yhtä ei ole mennyt. Sukat eivät ole mitään ihmeellisiä hienouksia, mutta siistejä ja napakoita perussukkia. Onneksi en sentään pöytää vuokrannut.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista hintaa pyydät niistä?
Naisten sukka 17 €, miesten 20 €. Kirppari ottaa provikan, 25 %.
Ostaisin heti vaikka neljä paria, jos vaan tietäisin mistä näitä saisi.
-mies 62v.-
Villasukat on ihan parhaita
Mun äiti myy tori.fi ja menee sukka kaupaksi. Aivan perussukkia, eikä oikein kauniin värisiäkään... harmaata ja ruskeaa. Lapsille sitten punaista ja sinistä. Ei edes niitä raitoja varressa. Napakoita ja siisti "käsiala".
Aikuisille hintaan 20 e ja lasten sukka 15e. Myi lokamarras aikana sata paria kaikkiaan, kaikki meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies 62v.-
Toivottavasti ap laittaa tori.fi myyntiin. Siellä menee kaupaksi villasukat.
Valitaan ap sun sukkia. Kerro sun paikkakunta.
Se on ap vaan niin, että kaikkien kotien korit on täynnä villatöppösiä.minäkin ostin lapseni perheelle eräänä luluna 7 paria. Joten ne riittää lopun ikäänsä kotisukiksi.
Näin on monilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle menis. Ja ostasin islantilaisen villapaidanki. m48
Mä myös maksaisin villasukista tuon 17 euroa.
Villapaidat olen ostanut (norjalaisia tosin) Lankamaailmasta. Ovat kestäneet jo useita vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta saa villasukkia 3 e/pari. Hyviä ja napakoita ja aitoa suomalaista designia edustavat, kun Temu kopioinut niiden mallin suomalaisten käsityöharrastajien Instagram-profiilien kuvista. Rehti suomalainen ostaa Temusta.
Juu, halpaa akryyliä ovat, villaa ei ole nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Se on ap vaan niin, että kaikkien kotien korit on täynnä villatöppösiä.minäkin ostin lapseni perheelle eräänä luluna 7 paria. Joten ne riittää lopun ikäänsä kotisukiksi.
Näin on monilla.
Ei ole. Ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies 62v.-
Toivottavasti ap laittaa tori.fi myyntiin. Siellä menee kaupaksi villasukat.
Valitaan ap sun sukkia. Kerro sun paikkakunta.
Kannatan ehdotusta.
-mies 62v.-
Minä ostaisin villasukkia. Kunhan lanka ei kutittaisi eikä olisi mallia lapio. Villasukat kestää minulla vuosia, joten saa ne maksaakin. Äiti teki mun sukat, mutta hän kuoli 2 vuotta sitten. Kohta tarttis uusia sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Näin on monilla.
Ja monilla niitä taas kuluu, koska käyttävät niitä paljon - ja lapset kasvaa.
Itsekin pidän villasukkia jatkuvasti kotona ja töissä.
Minä ja puolisoni käytetään päivittäin villasukkia.
Ne on ihan parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on miesten ja naisten sukilla? Tarkoitan aapeen tekemiä sukkia.
Siis mitä?? Miesten sukat ovat isompia, niIhin on mennyt enemmän lankaa ja aikaa kutoa.
Esim. Naisten sukat koot 36-40/41, miesten koot 42-46
Ja koon 41 ja 42 välissä onkin yhtäkkiä 3 euron edestä eroa lankamenekissä? Ja missään muussa kokoerossa ei ole samanlaista hintahyppäystä?
Miksi hinnoittelet sukupuolen mukaan? Vaihtuuko väritkin sukan koon mukaan? Minä en ostaisi sinulta koon 42 "miesten" sukkia, koska olen nainen
Ainahan voit neuloa sukkasi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein jo elokuussa kirpparille sukkia ja kuusi paria on mennyt. Ihan hyvin, en odottanut mitään. Yksiäkään ihan perussukkia ei niissä ollut, vaan kirjoneuletta, palmikkoa, muita erilaisia resoreja. Hassua, että kaikki mustat ovat menneet. Niitä ei kyllä paljon tarjolla olekaan, joten ensi syksylle teen mustapohjaisia, sekä naisille, että miehille.
Mustat sukat on hyviä! Itsekin usein ostan niitä, joskus joutuu oikein hakemaan.
Mustia on vähän koska niitä on kurja neuloa jos yhtään näkö jo heikentynyt ja vaikka ei olisikaan vaikea erottaa silmukoita. Niistä voisi vaatia tuplahinnan niin veemäistä on mustia neuloa.
Tämä, mustaa on pirullista neuloa. Tein kerran lahjaksi pääosin mustan kuvioneulepaidan (islantilaistyylinen, kuvio vain yläosassa) ja oli kyllä semmoinen työmaa, etten lähtisi pienempääkään, edes sukkia, mustalla neulomaan myyntiin, jollen olisi varma, että saan niistä kunnon hinnan.
Tekisi itsellekin mieli tehdä musta villapaita, mutten ole viitsinyt edes aloittaa.
Ohuesta villalangasta tehdyt sukat yöksi jalkaan, niin hyvin nukuttaa.
Mikä ihmisiä vaivaa? Temusta saatte hyviä ja halpoja villasukkia vaikka millä mitalla : O
Pitääkin lähteä villasukkaostoksille. En ole tiennyt mistä saa kotona tehtyjä. Kaupan sukat kestävät pari kuukautta. Olen valmis maksamaan kunnon sukasta kunnon hinnan, mutten tiedä miten kunnon sukan erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on monilla.
Ja monilla niitä taas kuluu, koska käyttävät niitä paljon - ja lapset kasvaa.
Itsekin pidän villasukkia jatkuvasti kotona ja töissä.
Sama. Vedän heti kotona villasukat jalkaan kun riisun kengät. Nukun myös villasukat jalassa, auttaa suonenvetoon. Mun jalat palelee helposti. Kudon itse sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyt sukkia? Varsinkaan mitään perussukkia joita jokainen osaa tehdä tai ainakin tuntee jonkun joka tekee ilmaiseksi.
En tunne yhtään ilmaiseksi tekevää. Joku ehkä lahjaksi tekee. Ostan ystävältä kun en osaa itse ollenkaan käsitöitä.
Jos tuttunne tekee teille pyynnöstänne sukat, tai hän tarjoaa niitä muuten vain, niin älytkää nyt edes korvata langat ja vaivannäkö!
Selkeä lahja on toki eri asia, mutta arvostakaa sitäkin.
Just eilen ostin neljät sukat. Perheen kanssa toivomme kaikki villasukkia lahjaksi. Muuta en edes tarvitse.