Miksi moni nainen tykkää niin kovasti vanhemmista miehistä?
Olen 35-vuotias mies ja esimerkiksi Tinderissä saan varmaan eniten huomiota naisilta ikähaarukassa 18-22 v. Näen vastaavaa myös tosielämässä. Kiehtova ilmiö, mitä en nuorempana olisi osannut odottaa. En toki valita.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisethan rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
😂 Mutta kuten viestisi osoittaa, mitään henkistä kehitystä ei joillain miehillä tapahdu.
Ei totuudesta kannata hermostua. Näin luonto on asian tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta nuorempaa naista sattuu itseään selvästi iäkkäämpi mies kiinnostamaan, se johtuu vain siitä, että näitä miehiä voi viedä kuin pässiä narussa. Mies kuvittelee ohjailevansa nuorempaa naista, mutta todellisuudessa se on naisen keino manipuloida tyhmää miestä, jonka aivot on jalkojen välissä.
Melko nerokasta naisilta.
Tästä siinä on kyse. Mitä vanhempi mies, sitä helpompi hallita. Ja sitten kuolinilmoitukseen leski runoilee satuja suuresta rakkaudesta, ainoastaan häntä kohtaan. Vaikka olisi vaimo nro 4.
Ei tod.
Olen 57 v, ja kuulin juuri pikkujouluissa aivan uskomattoman jutun eräältä mieheltä. Hän sanoi, että olet aivan järjettömäm kaunis nainen.
Mieheni oli juuri tulossa hakemaan minua samalla hetkellä. Sanoin tämän ja nousin ylös.
Siihen mies sanoi: taha, tää meni tällai.
Meidän pikkujouluihin kutsutaan eläkeläisiä - tämä mies oli 79 v.
79 v? Siis Mitä Vi**ua miehet kuvittelee?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on katkeria kommentteja naisilta.
Eivät voi hyväksyä, että AP saa huomiota nuorilta naisilta. Minkä takia naiset reagoi tällä tavalla? Pelkkää ilkkumista ja syyllistävät AP:ta valehtelijaksi. Miksi? M29
Onko tuo 29 älykkyysosamääräsi?
Vierailija kirjoitti:
Up
Down niinku sun syndroomas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod.
Olen 57 v, ja kuulin juuri pikkujouluissa aivan uskomattoman jutun eräältä mieheltä. Hän sanoi, että olet aivan järjettömäm kaunis nainen.
Mieheni oli juuri tulossa hakemaan minua samalla hetkellä. Sanoin tämän ja nousin ylös.Siihen mies sanoi: taha, tää meni tällai.
57 v nainen on verrattavissa 79 v mieheen. Sori että harhaluulosi näin romahtavat.
Hah. In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisethan rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
😂 Mutta kuten viestisi osoittaa, mitään henkistä kehitystä ei joillain miehillä tapahdu.
Tuo on nauruemoji, dinosaurus! Tarkoittaa, että nauraa kyyneleet silmissä. Kyllä kuusikymppisen pitäisi tuo tietää.
Mutta sulla ei varmaankaan ole lapsia tai lapsenlapsia, jotka opettaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Sokeripappaa etsivät, eivät ne ap sun seurassasi suostu ilmaiseksi olemaan saati aio perustaa perhettä kanssasi.
Sokeripappa? Olen köyhä, mutta komea noin 25 v näköinen mies. Eipä minusta kukaan sokeripappaa saa. :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tod.
Mieheni oli juuri tulossa hakemaan minua samalla hetkellä. Sanoin tämän ja nousin ylös.Siihen mies sanoi: taha, tää meni tällai.
😂😂😂
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tod.
Siinä sinulle hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että miehillä ei enää mene hissi ylös asti, kun ikää tulee? Mitä hyötyä siitä olisi ihmiskunnalle?
Tai onhan se tietysti hyvä, että jos vaikka joku petoeläin hyökkää perhe kunnan kimppuun, niin joku jää sitten syötäväksi niin nuoremmat ja naiset pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeripappaa etsivät, eivät ne ap sun seurassasi suostu ilmaiseksi olemaan saati aio perustaa perhettä kanssasi.
Sokeripappa? Olen köyhä, mutta komea noin 25 v näköinen mies. Eipä minusta kukaan sokeripappaa saa. :D -ap
Aiot siis pysyä köyhänä mutta komeana? Rattopojan ura?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sinä toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa on, jos olet komea? Eihän sitä tarvitse olla edes mitenkään nuoremman näköinen, jos on vaan hyvännäköinen, niin tietysti kaiken ikäiset (myös nuoret) tykkää? Ja jos olet vielä lisäksi köyhäkin, mutta komea ja "nuorekas", niin nimenomaan nuorille hyvä markkina.
Kuvittele itsesi 18-22v mieheksi Tinderiin, ja jos et ollut nuorena avoin ikäerohommille/seksiseikkailuihin, niin yritä kuitenkin kuvitella, että tässä skenaariossa olisit. Eli olisit laittanut ne ikäasetukset siellä Tinderissä niin, että 35-vuotiaatkin näkyy sinulle. Sitten tulisi vastaan 35v naisen profiili, joka olisi kaunis ja 25-vuotiaan näköinen. Miksi ET matchaisi?
Köyhälle ja komealle, "nuorekkaalle" 35-vuotiaalle paras markkina on varmaan just reilusti nuoremmat ja/tai reilusti vanhemmat, jos sellaiset kiinnostaa. Voi vietellä sellasta aikuisen panomiehen elämää, jos siis sellainen kiinnostaa. Ja jos ei ole ketään rakasta kenestä oikeasti tosissaan tykkäisi, niin samahan se on elää tuollaista elämää.
Eli ap: olet Aikuinen Panomies. Ownaa se xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod.
57 v nainen on verrattavissa 79 v mieheen. Sori että harhaluulosi näin romahtavat.
57v. mies on verrattavissa 107v. naiseen. Sori että harhaluulosi näin romahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten aloittaa pian. 10 vuoden päästä olet rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten aloittaa pian. 10 vuoden päästä olet rupsahtanut.
Mut kyllä silloinkin luultavasti saa nuoria naisia sänkyynsä, toki ei välttämättä niitä kauneimpia mut nuoria kuitenkin. Jos siis pitää kunnostaan huolta ja treenaa, pukeutuu hyvin jne.
Jos haluaa panostaa panomiehen uralle, niin kai sitä pystyy aika pitkälle vetämään ihan vaan treenin ja itsestä huolehtimisen avulla, vaikka rupsahtaisikin. Aina löytyy nuoria, joilla on fetissiä ikäeroon.
Miehen seksuaalinen vetovoima on usein yhteydessä hänen nerokkuuteensa. Tiedän tämän koska olen nero ja Alfa.
-Nero ja Alfa.