Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni nainen tykkää niin kovasti vanhemmista miehistä?

Vierailija
23.11.2025 |

Olen 35-vuotias mies ja esimerkiksi Tinderissä saan varmaan eniten huomiota naisilta ikähaarukassa 18-22 v. Näen vastaavaa myös tosielämässä. Kiehtova ilmiö, mitä en nuorempana olisi osannut odottaa. En toki valita. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan 1% parisuhteista on 10 vuoden tai sen yli ikäerolla. Joten ei todellakaan mikään yleinen ilmiö muutoin kuin Vauva-palstalla. 

No, olenkin aina ollut erilainen, keskiverrosta poikkeava. Nykyinen tyttöystäväni nimittäin täytti juuri 18 v. Itse olen tosiaan 35 v. -ap

Vierailija
22/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset tykkää meistä papoista, kun olemme niin söpöjä ja ainaisen avun tarpeessa. Terveisiä likoille: Pappa 80 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset on useammin vielä sinkkuja ja lisäksi vähemmän opettavaisia kokemuksia taustalla.

Toki, muttei välttämättä selitä miksi vanhemmat miehet kiehtovat niin kovasti. 

Tuossa iässä monet samanikäiset nuoret miehet tuntuvat kokemattomilta ja lapsellisilta. Nuorella naisella saattaa olla sellainen illuusio, että kolmekymppinen mies olisi jotenkin kypsempi, aikuisempi tai taitavampi. Yrittävät näin välttyä kohelluksen aiheuttamilta sydänsuruilta.

No, eihän se ihan niin toimi. Päinvastoin. Miehet ovat yksilöitä ja parikymppisistä innostuneet kolmevitoset ovat usein vain itse lapsellisia ja kypsymättömiä. Ovat jääneet ulos parikymppisten pariutumiskierrokselta, tai ovat tulleet ns. palautetuiksi kiertoon.

Vierailija
24/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni???

Vierailija
25/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti sulla on auto rahaa ja asunto. ehkä vene ja mökki ja hyvä duuni.

Vierailija
26/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan 1% parisuhteista on 10 vuoden tai sen yli ikäerolla. Joten ei todellakaan mikään yleinen ilmiö muutoin kuin Vauva-palstalla. 

Laita nyt sinäkin linkki väitteellesi.  Tuo linkki kertoo muuta.

https://www.mtvuutiset.fi

Onko 10 vuoden ikäero liikaa parisuhteessa? Raati vastaa: "23-vuotias on kuitenkin aika pentu vielä"

12.9.2020 "Vanha kliseinen sanonta 'ikä on vaan numeroita' pätee tässäkin asiassa. Ikä ei ratkaise onnistunutta parisuhdetta, sen tekevät osapuolet.

Vierailija
27/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa omakohtaisesti, että olen aina pitänyt vanhemmista ja mielellään varatuista tai eronneista  miehistä. En ole koskaan halunnut lapsia, joten mies jolla on jo  mahdollisesti jälkeläisiä on minulle ollut ihanteellinen.  Minulla oli 18-vuotiaana  eka suhde 34-v. ukkomiehen kanssa, tosi kiihottavaa. Hän tuntui silloin jo keski-ikäiseltä. Myöhemmin olin kauan 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ajatus vanhemmasta miehestä on aina saanut hormonini hyrräämään, en tiedä syytä. Oma isäni oli kiltti ja kultainen mies, on pötyä jos syyksi pitäisi löytää isähahmon etsintä. Jokaisella vain on omat mieltymyksensä.

Vierailija
28/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kysyntä räjähti kun täytin 30 vuotta. muistan kun menin kaupungille 20 vuotiaana niin nuoret naiset ei edes viitsineet katsoa. nyt 38 vuotiaana nuoret naiset tuijottaa ja hymyilee joskus jopa flirttailee. 

Nyt seurustelen 22 vuotiaan kanssa.

29/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tätä vanhempi mies nuoremmat naiset -provoilua aiemmin tänä vuonna jo harrastettu suut ja silmät täyteen.

Kiintiö täynnä.

M60

Vierailija
30/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset on useammin vielä sinkkuja ja lisäksi vähemmän opettavaisia kokemuksia taustalla.

Toki, muttei välttämättä selitä miksi vanhemmat miehet kiehtovat niin kovasti. 

Tuossa iässä monet samanikäiset nuoret miehet tuntuvat kokemattomilta ja lapsellisilta. Nuorella naisella saattaa olla sellainen illuusio, että kolmekymppinen mies olisi jotenkin kypsempi, aikuisempi tai taitavampi. Yrittävät näin välttyä kohelluksen aiheuttamilta sydänsuruilta.

No, eihän se ihan niin toimi. Päinvastoin. Miehet ovat yksilöitä ja parikymppisistä innostuneet kolmevitoset ovat usein vain itse lapsellisia ja kypsymättömiä. Ovat jääneet ulos parikymppisten pariutumiskierrokselta, tai ovat tulleet ns. palautetuiksi kiertoon.

Panomies ei koskaan kasva aikuiseksi vaan jää teinin tasolle. Jostain kumman syystä naiset haluaa panomiehen ja muuttaa sitä onnistumatta.

Vierailija
31/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen satusetä siellä sitten.

Ps. Vain otetut lääkkeet auttavat.

Aina ei otettu lääkekään anna vastetta. Psyk.sh.

Vierailija
32/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt sinäkin linkki väitteellesi.  Tuo linkki kertoo muuta.

https://www.mtvuutiset.fi

Onko 10 vuoden ikäero liikaa parisuhteessa? Raati vastaa: "23-vuotias on kuitenkin aika pentu vielä"

12.9.2020 "Vanha kliseinen sanonta 'ikä on vaan numeroita' pätee tässäkin asiassa. Ikä ei ratkaise onnistunutta parisuhdetta, sen tekevät osapuolet.

Kertoo paljon meidän yhteiskunnan arvoista jos pidämme 23 vuotiasta vielä lapsena. Pitäisikö evätä kaikki täysi ikäisyyden velvoitteet?

Vierailija
33/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset tykkää meistä papoista, kun olemme niin söpöjä ja ainaisen avun tarpeessa. Terveisiä likoille: Pappa 80 v.

*terveisin Kati 40v kouvolasta yh sairaanhoitaja 98kg.

Vierailija
34/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen satusetä siellä sitten.

Ps. Vain otetut lääkkeet auttavat.

Feministien taktiikka

1. kiellä

2. herjaa henkilökohtaisuuksilla

3. varo faktoja kuten:

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 510 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Vierailija
35/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättääpä ketju tunteita. Tietty juuri vanhemmissa naisissa. Mutta ketju taitaa ollakin suunnattu nuorille naisille, joten en tiedä miksi mammat vastailevat. 

Sanotaan että äidin rakkaus on maailman mahtavin voima. Todellisuudessa se on naisen kateus. mm. sillä hajoitetaan yhteiskuntia.

Vierailija
36/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään tutkimus jos kirjoitat nenäsi edessä olevalle ruutu paperille tilastokeskus ja oman mielipiteen asiasta.

Vierailija
37/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on maksullisia.

Niin, joko suoraan tai epäsuorasti. Kyllä siinä on yleensä ajatuksena hyötyä jollain tavalla. Joko miehen asemasta tai varoista, tai molemmista. Valitettavasti.

Eipä tule mieleen nuorta naista, joka vetäisi perässään jotain random köyhää vanhaa ukkoa.

No mä seurustelin itseäni 21v nuoremman naisen kanssa 8kk. Kunnes tuo ikäero oli liikaa.  Nainen oli vielä ihan lapsi tietyissä asioissa. Hän 24 mä 45.  Oli pakko jättää..  Hänellä oli vielä huomattavasti parempi koulutus kun mulla ja sitä kautta isommat tulot.

Mutta asiaan syitä jota hän mainitsi.  Oman ikäiset+-5v.  Pelikonsolit, auton ropaaminen/ dokaus/ aivan kakaroita. 

Vierailija
38/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan vuomiota 15v naisilta. olen 55. 

Vierailija
39/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipoisto

Vierailija
40/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi