Miksi moni nainen tykkää niin kovasti vanhemmista miehistä?
Olen 35-vuotias mies ja esimerkiksi Tinderissä saan varmaan eniten huomiota naisilta ikähaarukassa 18-22 v. Näen vastaavaa myös tosielämässä. Kiehtova ilmiö, mitä en nuorempana olisi osannut odottaa. En toki valita.
Kommentit (99)
En tiedä itsekään. Olen odottanut koko aikuisikäni milloin oman ikäiset alkavat kiinnostaa, mutta se ikähaarukka nousee samaa tahtia oman ikääntymisen kanssa. Kummatkin mieheni ovat olleet 15 vuotta itseäni vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko ap, että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!.
Joo, minulla tässä on se mielisairaus, juu juu. :D -ap
No niin, hyvä kun myönsit. Hakeudu hoitoon ja lopeta se satuilu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsekään. Olen odottanut koko aikuisikäni milloin oman ikäiset alkavat kiinnostaa, mutta se ikähaarukka nousee samaa tahtia oman ikääntymisen kanssa. Kummatkin mieheni ovat olleet 15 vuotta itseäni vanhempia.
Älä jaksa, turaaninrunkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satusetä siellä sitten.
Ps. Vain otetut lääkkeet auttavat.
Oon 26 ja deittaillut nyt ~40v miehiä :D
Elämänkokemus, tasaisuus, läheisyyden arvostaminen ja sen antaminen rohkeasti kiehtovat. Plus vanhemmat miehet näyttävät miehekkäämmiltä ja seksikkäämmiltä vrt. oman ikäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sekin on? En ala googlettamaan epämääräisiä termejä.
Jos jotakuta nuorempaa naista sattuu itseään selvästi iäkkäämpi mies kiinnostamaan, se johtuu vain siitä, että näitä miehiä voi viedä kuin pässiä narussa. Mies kuvittelee ohjailevansa nuorempaa naista, mutta todellisuudessa se on naisen keino manipuloida tyhmää miestä, jonka aivot on jalkojen välissä.
Melko nerokasta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia miehiä deittailevat nuoret naiset on poikkeuksia. Heille kelpaa myös nuori mies kyllä, jos hänellä on auto, talo, vene, kesämökki ja säännölliset tulot ja mies on antelias ja osaa hemmotella. Nämä naiset suhtautuvat parisuhteeseen enemmänkin ikäänkuin sellaisena vaihtokauppana.
Meitä on moneen junaan. Aito rakkaus ei ole kaikkia varten.
No ei mulle olisi kelvannut. Oma vanhempi mieheni oli nimenomaan pitkäaikaistyötön kun tavattiin. Alkoi saada elämäänsä kuntoon siinä vaiheessa kun oltiin oltu lähemmäs viisi vuotta yhdessä. Rakkautta se meillä oli.
Ja puhun imperfektissä koska erottiin lopulta.
Sellaiset Turhapuro-elokuvafantasiat sieltä. Nuoret missit muka paljon vanhempien miesten perässä, hahhah.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta nuorempaa naista sattuu itseään selvästi iäkkäämpi mies kiinnostamaan, se johtuu vain siitä, että näitä miehiä voi viedä kuin pässiä narussa. Mies kuvittelee ohjailevansa nuorempaa naista, mutta todellisuudessa se on naisen keino manipuloida tyhmää miestä, jonka aivot on jalkojen välissä.
Melko nerokasta naisilta.
Olipas naisvihamielinen kommentti sinulta.
Kylläpä on katkeria kommentteja naisilta.
Eivät voi hyväksyä, että AP saa huomiota nuorilta naisilta. Minkä takia naiset reagoi tällä tavalla? Pelkkää ilkkumista ja syyllistävät AP:ta valehtelijaksi. Miksi? M29
Sokeripappaa etsivät, eivät ne ap sun seurassasi suostu ilmaiseksi olemaan saati aio perustaa perhettä kanssasi.
Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.
Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.
Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset on useammin vielä sinkkuja ja lisäksi vähemmän opettavaisia kokemuksia taustalla.
Toki, muttei välttämättä selitä miksi vanhemmat miehet kiehtovat niin kovasti.
Ei kyse ole siitä, että nuoria naisia erityisesti kiinnostais vanhemmat miehet. Tosi harvoja kiinnostaa.
Kyse on siitä, että aloittajan ikäisten naisten ei tarvitse etsiä seuraa tinderistä. Suurin osa elää perhearkea, eikä sinkut joudu turvautumaan deittiappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on katkeria kommentteja naisilta.
Eivät voi hyväksyä, että AP saa huomiota nuorilta naisilta. Minkä takia naiset reagoi tällä tavalla? Pelkkää ilkkumista ja syyllistävät AP:ta valehtelijaksi. Miksi? M29
Näistä kyllä kieltämättä tulee paha mieli, jos on se nainen, jonka miesmakua ovat vanhemmat miehet. Mitähän pahaa olen tehnyt näillekin kommentoijille täällä?
Ottavat vaan sokerideittailun hyödyt irti ja pakenevat sitten mahdollisimman pian, koska eivät halua setien omaishoitajiksi.
Olen 34 vuotias mies ja tykkään 10-20 vuotta nuoremmista naisista. Oman ikäiset naiset ei vaan sytytä minua koska ne on usein jo rupsahtaneita ja monelle heistä on kertynyt kiloja.
M34
Kokeilu mielessä ovat liikkeellä.22v. nainen ei jää kuitenkaan pysyvään suhteeseen 35v. miehen kanssa, valitettavasti.
Ikäero ei ole niin paha tuossa iässä, koska mies on melko nuori vielä 30-35 vuotiaana.60-vuotiaan miehen on vaikeampi löytää esim 45-vuotiasta naista, koska 60- vuotiaan miehen fysiikka(ikääntyminen)on jo voimakasta tuossa iässä ja 45-vuotias nainen on vielä nuori verrattuna tuon ikäiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
No naisethan rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
😂 Mutta kuten viestisi osoittaa, mitään henkistä kehitystä ei joillain miehillä tapahdu.