Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille
Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.
Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.
Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.
Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Provo joka uppoaa naisiin ku kuuma veitsi voihin. Bravo.
Eipä ole tuntunut uponneen, koska 70% suomalaisista on parisuhteessa. No, miten tämä asia nyt sinusta on?
Avaus vaikuttaa katkeroituneen naisen kirjoittamalta. Miehet haluavat kauniita naisia, koska ne ovat houkuttelevan näköisiä; miellyttävät silmää ja saavat hormonit hyrräämään sekä tuntuvat paremmilta sängyssä.
Erittäin naismaista kuvitella että miehille merkitsee yhtään mitään, mitä muut miehet heidän naisystävästä ajattelevat.
En kiellä, etteikö kauniin naisen seurassa julkisella paikalla näyttäytyminen hivelisi itsetuntoa, mutta että se olisi edes prosentin verran syynä suhteeseen ryhtymistä aliarvioi sekä naisia, että miehiä.
Kyllä mä miehenä ton myönnän. Onhan se nyt ihan saakelin hieno fiilis esitellä tota fitness kisailija muijaa kaikille. Mutta iso mutta parisuhde mielessä on kyllä haastavaa. Jatkuvasti joku yrittämässä suhteen väliin
Tuo on tosi ärsyttävää. Muistan kuinka eka poikaystäväni halusi näytellä mua kaikille ja raahasi mua paikasta toiseen julkisesti puristeltavakseen ja lääpittäväkseen. Muutenkin oli ihan idiootti, mutta en nuorena ja kokemattomana tajunnut sitä heti.
Sulle tuollainen muille esittäminen ja muiden mielipieiden miettiminen on tärkeää, mutta älä yleistä sitä kaikkiin miehiin. Löytyy niitä fiksujakin miehiä.
Ap, et halua vaimoa, vaan näyttelykoiran. Mikä olisi sinulle sopiva vau koira? Kenneltyypit, auttakaa ap:tä.
Aloitus on taas ylilaudalta, kuten niin usein
Miehet haluaa vaimon, jonka kanssa on hyvä olla ja elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekevät kuule naisetkin. Aivan sama millainen piereskelevä mätisäkki nainen on, niin kyllä se teputtaisi mielellään pitkän ja komean miehen rinnalla, jolla on lerssi kuin hevosella ja leukaperät leveät kuin leikkuupuimurin leikkuupöytä.
Kuulostat mieheltä. Jos näin on, haluaisin kuulla naisen myöntävän sen. Sitä paitsi ei sitä miehen lerssiä voi oikein kenellekään muulle esitellä. Korkeintaan siitä voi kertoa kavereilleen.
Ja jos haluaa vain päästä kertomaan lerssistä kavereille, niin yhtä hyvin voi valehdella. Kaverit eivät tule tietämään, minkä kokoinen se on juhlakunnossa.
Kerran mulle olisi ollut tarjolla oikein komistus, vain pari vuotta vanhempi mutta oli täysin kusipää. E k ojen treffien jälkeen en halunnut enään ikinä tavata vaikka hän olisi halunnut pitää löysässä hirressä vielä, mutta mä en ruvennut semmoiseen ajantuhlaukseen. Sain sitten jo elähtäneennäköisen 15v vanhemman miehen jolla hyvä luonne. Nuorena oli kyllä hyvännäköinen. Luonne on tärkein,a
Ja jos joku mies ei tällaista statusesinettä saa, niin se on olevinaan joku suurikin yhteiskunnallinen ongelma ja naisten pitäisi järjestää miehelle kaunis nainen, koska miesten pitäisi saada nostaa statustaan.
Miksi pitää esitellä mitään, naista tai autoa tms.? Kertoo vaan itsearvostuksen puutteesta kun haetaan arvoa itsen ulkopuolelta. En ymmärrä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.
Ap kirjoitti "jokaisesta heteromiehestä". Miten hän voisi edes tietää jokaisen heteromiehen ajatusmaailman? Hiukan yksinkertaiset ihmiset tuppaavat uskonaan noihin sukupuolistereotypioihin (miehet on tällaisia ja naiset tuollaisia), ja kun siihen vielä lisää klassisen argumentointivirheen eli itsestä yleistämisen, on aloitusta vaikea lukea tuntematta empatiaa ap:ta kohtaan. Jotkut joutuvat tarpomaan koko elämän läpi tuollaisella älykkyydellä siunattuna.
On tavallista puhekieltä sanoa "jokainen", vaikka pitäisi olla kaikille selvää, että ihan jokaista noin neljää miljardia miestä asia ei koske.
Et sanonut, että oletko eri mieltä. Eikö siis mielestäsi valtaosa heteromiehistä tunne, että on tosi hienoa esitellä superkaunista tyttöystävää tai vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää esitellä mitään, naista tai autoa tms.? Kertoo vaan itsearvostuksen puutteesta kun haetaan arvoa itsen ulkopuolelta. En ymmärrä yhtään.
Siksi et ymmärrä kun et ole kokenut. Nykyisen vaimon kanssa tavattiin 6v sitten hän tekee mallin keikkaa ja harrastaa urheilua eli kroppa on täydellinen.
Kyllä se itsetuntoa hivelee kun kävelee vaikka ravintolaan ja pöydät hiljenee kaikki tuijottaa. Tai se että työkaverit ym kaverit on ihan huuli pyöreänä ja miettivät miten sä sait ton.
On miehiä jotka päinvastoin haluaa naisen joka ei ole näyttävä tai naisen joka on miehekäs kuin kaveri.