Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo sanoi että ei enää halua seksiä, Mikä nyt neuvoksi? Olemme alle 40 molemmat. 1 lapsi

Vierailija
22.11.2025 |

Ilmoitti että ei ole enää pitkään aikaan kokenut haluavansa, ja tehnyt vain minun mielikseni.

Ja nyt sitten ei halua enää ollenkaan harrastaa. Ei myöskään halua että käyn vieraissa. Mitä tässä oikein voi tehdä??

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveää. Vaimo ja lapsen äiti kertoo ettei halua enää seksiä, ja ensimmäisenä mielessä erot ja toiset naiset. Ei edes ajatella että siihen haluamattomuuteen voi olla joku SYY ja itse on 50% suhteen dynamiikasta, syistä ja seurauksista. Että vaimolle voisi antaa alkuun hieman tilaa ja aikaa, ja itsekin vilkaista peilin nurkkan. Ja sitten keskustella. Ehei, suurin hätä on minä minä minä ja minun (oletettu) pen1s. Eroa vaan,  niin saa vaimo mahdollisuuden löytää henkisesti aikuinen kumppani.

Vierailija
82/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen nainen ja vaimo, jota vaan yleisesti ei kiinnosta. Ennemmin tykkään olla omassa rauhassa silloin kun se on mahdollista.

olen reilusti alle 40, eikä kiinnosta siis ylipäätään seksi, enää en oikein pidä ketään ihmisiä haluttavana, eli syy ei ole edes se, että en omaa miestä haluaisi. Meillä on kaksi lasta, jos sillä nyt on jotain merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen fakta on, että haluttomuus merkitsee sitä, ettei enää pidä kumppaniaan viehättävänä. Se on surullinen merkki siitä, että suhde on ohi. Miehillä tämä varmaan ilmenee yleensä kun naiskumppaninsa lihoo rumaaksi. Naisilla taas tämä yleensä ilmenee jossain vaiheessa kun on menty naimisiin ja lapsia hankittu, oli mies minkä tahansa näköinen. Näet keskimääräinen nainen tyytyy mieheen, jota ei aidosti halua, mutta kuitenkin kelpuuttaa lasten hankkimista varten. Sitten kun lapset on hankittu nainen huomaakin jonain päivänä, ettei koskaan oikein miestä viehättynytkään.  

Nainen voi yksinkertaisesti olla liian väsynyt. Ainaiset "velvollisuudet" ja aikuiselämän vaatimukset saavat ihmisen uupumaan. Koskaan ei saa pelkästään olla, lekotella, rentoutua. Aina on odottamassa taloustöitä, työpaikan työt, lapsen jutut jne.

Minulle seksi on nimenomaan pakoa arjesta. Yhteinen, intiimi hetki miehen kanssa. 

Vierailija
84/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kannettava DILDO

Vierailija
85/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haluais seksiä, mutta ei sun kans. Ei vaan sano sitä.

Vierailija
86/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen hyväksyy sinulle rakastajattaren, tai otatte eron. 

Hänen kantansa toiseen naiseen on hyvin selkeä ja joustamaton.

ap

Ja sun kanta vaimoosi näköjään myös: saavutettu etu josta et luovu. Ok.

Vinkki vitonen: väsynyt nainen ei huoli ketään.

Pirteä ja halukas nainen ei huoli surkeaa, itsekästä rakastajaa.

Toimi. Korjaa mitä voit. 

Vierailija
87/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: mangut seksiä viikon, sitten kun vaimo myöntyy, runkkaat itsesi orgasmiin hänen ruumiillaan ja that's it.

Et välitä yhtään siitä mitä hän haluaa ja toivoo. Keskiössä on sinun typerä kullinnuppisi. Etkä edes vaivaudu ehkäisemään. 

Vierailija
88/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tärkeämpää, rakkaus vaimoon ja perheeseen vai seksi?

Vierailija
89/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aika vaihtaa vaimoa. Se on kaikilla edessä ennen pitkää. Parempi ennemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
90/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua elää loppuelämääsi selibaatissa niin vaimolla on kaksi vaihtoehtoa:

1. Hyväksyä että haet seksin muualta. Tässä on tietysti vaarana, että tunteet tulevat mukaan ja rakastutkin toiseen. Mutta se riski vaimon on otettava jos haluaa jatkaa liittoa.

2. Eroatte suosiolla heti. Tämä siinä tapauksessa että haluat parisuhteen/avioliiton johon seksi kuuluu luonnollisena osana etkä halua etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta.

Voisitko kertoa mistä muualta sitä seksiä saa? Olen sinkku mies ja seksiä tekisi kovasti mieli, mutta ei sitä saa mistään. Luuletko, että ap saa seksiä jostain muualta helposti?

Vierailija
91/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se haluais seksiä, mutta ei sun kans. Ei vaan sano sitä.

Oletko niin juntti ettet tajuaa että hän saa parempaa seksiä toiselta 🤣

Vierailija
92/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kun vaimosi kieltäytyy kokkaamasta hampurilaisia? Menet Heseen tai Mäkkäriin, tai jopa ehkä molempiin ja Snackylle vielä kotimatkalla.

Vierailija
93/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että ap voi olla näin tyhmä😆

Vierailija
94/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Terve nuori nainen haluaa seksiä jos yhtään osaat ottaa huomioon ja huolehdit tasapuolisesti kodin ja huolehdit oman hygienian ja olet valmis keskustelemaan ongelmista vaikka myös pariterapiassa. Usein syy on miehessä eikä nainen ole tahallaan "haluton".  Nainen ei saa sinulta mitään/ tarpeeksi.

Annatko naisen vaikuttaa sanoa mitä toivoo ja huolehdit että myös nauttii... ja seksin saralla on paljon leikkimistä ja mausteita jos haluaa katsoa peiton alta ulos.  

Tuommoinen täysi totaalikielto kertoo että ongelmia on ollut kauan ja saattaa olla että sun mahdollisuudet on mennyt.  Nainen ei jaksa enää yhtään yrittää.... kun et tyydytä.  

Sulla on myös oikeus seksiin.... Vaikka suhteen ulkopuolella.  Puhukaa jotain aikatauluja ja jos ei seksiä saa hakea muualta eikä hän sinun kanssasi suostu etenemään niin sitten vaan eropaperit tulostukseen.

Terve nainen haluaa seksiä!! Hyvää seksiä!!

Vierailija
95/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole pakollista, koita sopeutua.

Niin, paras tapa sopeutua seksittömyyteen on jättää nainen, olen samaa mieltä. :) Seksin evääminen kumppanilta on henkistä väkivaltaa, jota ei tule hyväksyä. 

Seksiä ei ole evätty, sitä ei vain harrasteta ko parisuhteen aikana.

Se, että joku ei halua, ei tarkoita sitä, että tämä harjoittaisi henkistä väkivaltaa, tämä vain ei halua. Ongelma ei ole naisella, vaan miehellä ja mies voi etsiä ongelmaan omia ratkaisukeinojaan.

Vierailija
96/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua elää loppuelämääsi selibaatissa niin vaimolla on kaksi vaihtoehtoa:

1. Hyväksyä että haet seksin muualta. Tässä on tietysti vaarana, että tunteet tulevat mukaan ja rakastutkin toiseen. Mutta se riski vaimon on otettava jos haluaa jatkaa liittoa.

2. Eroatte suosiolla heti. Tämä siinä tapauksessa että haluat parisuhteen/avioliiton johon seksi kuuluu luonnollisena osana etkä halua etsiä seksiä suhteen ulkopuolelta.

Voisitko kertoa mistä muualta sitä seksiä saa? Olen sinkku mies ja seksiä tekisi kovasti mieli, mutta ei sitä saa mistään. Luuletko, että ap saa seksiä jostain muualta helposti?

Ei tule saamaan. Osa inceleistä haaveilee. Ei ole vielä uponnut kaaliin ettei naiset halua huonoa seksiä huonoilta miehiltä.

Vierailija
97/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä kyllä pannaan ja kovaa. Tänään 5-kymppinen rouva naitiin taas orkkuun saakka. Kestää jo tunteroisen, mutta eipä itselläkään enäää niin herkästi mälli lennä, joten mikäs siinä on höylätessä

Vierailija
98/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tärkeämpää, rakkaus vaimoon ja perheeseen vai seksi?

Minun on hyvin vaikea käsittää, kuinka voisin rakastaa puolisoa, joka kieltäisi minulta niin tärkeän asian kuin seksi. Tunnen itseni, ja tiedän, että rakkaus kääntyisi ennen pitkää vihaksi.

Tietenkin asiaan ainakin jonkin verran vaikuttaisi asian syy, mutta en ole mennyt naimisiin elääkseni selibaatissa. Joku ratkaisu asiaan olisi löydyttävä.

Ja olen nainen.

Vierailija
99/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet kun vaimosi kieltäytyy kokkaamasta hampurilaisia? Menet Heseen tai Mäkkäriin, tai jopa ehkä molempiin ja Snackylle vielä kotimatkalla.

Neljäs vaihtoehto: paistaa itse omat purilaisensa.

Vierailija
100/105 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on ainakin sata tärkeämpää asiaa kuin seksi, ei siihen kannata keskittyä liikaa. Onko teillä vaimon kanssa hauskaa, naurattako yhdessä, voitko aina luottaa hänen tukeensa, oletteko hyviä vanhempia yhdessä, onko hänen kanssaan turvallinen olo?