Anoppi oli pahoinpidellyt lasta
Mies kävi lapsen kanssa tapaamassa appivanhempia, ja anoppi oli piiskannut tätä paljaalle pyllylle jonkun "kolttosen" jälkeen. Mies kiemurtelee nyt, että olisiko voinut estää. Olisi voinut! Lapsi ei mene enää appivanhemmille, ja sukujuhliin osallistutaan ainoastaan, jos MINÄ olen vahtimassa lapsen koskemattomuutta! Pistää vihaksi!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee kuin sika. Ei keksinyt enää muuta, miten haukkuisi anoppeja. Ei taatusti nykyisin ole niin hulluja miehiä, jotka antaisivat kenenkään toimia noin omien silmien alla.
Miesten heikko kohta on äiti. Sitä ei ylitä edes oma vaimo tai lapsi.
Lapsellista yleistystä taas. Koska naiset oppii tajuamaan että jos oma mies on vässykkä niin ei ne toisten miehet automaattisesti ole. Mun mies ei ainakaan ole äiteensä ikeen alla eikä anoppi edes yritä ketään määrätä/alistaa, on ihan hyvä tyyppi.
Kuinka heikkoälyistä porukkaa täälä taas on kun uskoo näin tylsän provon. Ap hävisi itsekin kuin pieru saharaan kun ei keksi mitään jännää enää tarinan jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka heikkoälyistä porukkaa täälä taas on kun uskoo näin tylsän provon. Ap hävisi itsekin kuin pieru saharaan kun ei keksi mitään jännää enää tarinan jatkoksi.
Yli 90% aloituksista täällä on provoja. Paljon ei tulisi keskustelua jos provoihin ei vastattaisi.
Tämä. Itselleni on nimittäin vaikeaa aikuisiällä ollut vetää rajoja oman koskemattomuuden kanssa, tosin tämä ilmenee seksuaalisessa mielessä eikä muulloin.