Anoppi oli pahoinpidellyt lasta
Mies kävi lapsen kanssa tapaamassa appivanhempia, ja anoppi oli piiskannut tätä paljaalle pyllylle jonkun "kolttosen" jälkeen. Mies kiemurtelee nyt, että olisiko voinut estää. Olisi voinut! Lapsi ei mene enää appivanhemmille, ja sukujuhliin osallistutaan ainoastaan, jos MINÄ olen vahtimassa lapsen koskemattomuutta! Pistää vihaksi!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mistä anoppi sai käsiinsä piiskan? Onko niitä nykyään myynnissä kaupassa.
Eikö piiskat ole katoava luonnonvara, kun puutkin hoidetaan ja leikataan.
55v dominalla anopilla aina rekvisiitta keittiön sivukaapissa
Anoppi ja ammattilaispiiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä anoppi sai käsiinsä piiskan? Onko niitä nykyään myynnissä kaupassa.
Eikö piiskat ole katoava luonnonvara, kun puutkin hoidetaan ja leikataan.
55v dominalla anopilla aina rekvisiitta keittiön sivukaapissa
Anoppi ja ammattilaispiiska
chilikarkki ja heti perään suukapula
Myötähäpeilen puolestasi. 🙄
Todennäköisesti lapsesi on inhottava.
Miehenä koen vastenmieliseksi kaltaisesi naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tämä on provo, mutta jos ei ole, niin aivan hirveän hysteerinen. Jos olisin miehesi, niin todennäköisesti katsoisin sinua kuin mielipuolta.
Todennäköisesti lapsesi käyttäytyi niin hirvittävän ilkeästi eikä loppumattomista pyynnöistä, kehotuksista, vaatimuksista ja muista rangaistuksista vaan millään korjannut tilannetta, lopettanut huonoa käytöstä ja vain jatkoi ja jatkoi. Näin anopin vihoviimeiseksi ratkaisuksi jäi fyysinen rangaistus, joka voi olla aivan oikeutettua.
Mä olen kasvatusalan ammattilainen työskennellyt satojen lasten kanssa sekä kasvattanut 7 omaa lasta aikuisuuteen, enkä koskaan ole tavannut niin "ilkeää" lasta että olisi tarvinnut turvautua väkivaltaan.
Väkivalta alkaa siitä mihin taidot loppuu.
Aivan, ja oletko yrittänyt osalta
Tämä!
Eipä yleistetä tätäkään juttua koskemaan kaikkia anoppeja.
Lapsenlapseni äiti kurittaa lastaan jos milläkin keinoin, on läpsinyt, on luunappeja antanut, pistänyt nälkäisenä odottelee ruokaa, nakannut pihalle, puhunut pahasti, syyllistänyt, haukkunut isovanhempia ja nimitellyt isää. Kukaan ei ota kuuleviin korviin, kun on kerrottu asiasta viranomaisille.
Saa se äiti ihan pikkusen hermostua, kun ei jatkuvasti läpsi.
Äidille lapsi annettiin siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeilen puolestasi. 🙄
Todennäköisesti lapsesi on inhottava.
Miehenä koen vastenmieliseksi kaltaisesi naiset.
Olisiko pitänyt sanoittaa tunteita?
Ehdottomasti tapaamisenne ydin olisi ollut kuunnella ja katsella ääliökersan esityksiä.
Miten kuvailet tunteitasi parhaillaan?
Minä-puhetta. Minusta tuntuu. Koen, että.
- ITUTTAA ANKARASTI
Aika moni uskoo tosissaan tökerönkin provon, kunhan se tunteita nostattaa.
Jos tämä juttu on totta, niin ei enää kylään sinne mummolaan. Tai vanhemman on oltava mukana, että sieltä pääsee tarvittaessa lähtemään pois.
Nii-in, kannattaisikohan kasvattaa sitä lastasi, että osaa käyttäytyä?
Tee se pian, ettei siitä kasva samanlainen kauhukakara kuin suurin osa lapsista kouluissa ja kaduilla.
EI.
Et koskaan tehnyt niin.
Lopeta paskan puhuminen.