Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?

Vierailija
22.11.2025 |

Oletteko työelämässä?

Kommentit (923)

Vierailija
441/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä asiasta mitään.

Kävin Los Angelesissa kioskissa kodittoman jälkeen. Laadukkaassa kioskissa leijaili mätänevä KUOLEMAN HAJU. Myyjä suihkutteli jotain todellaa kovaa spraytä huoneen keskellä. Ihmettelin mitä on menossa ja myyjä totesi vaan nauraen, että Herra Kuolema kävi päivittäisillä ostoksillaan...

Tuo haju oli AIVAN JÄRKYTTÄVÄ enkä aiemmin tiennyt, että sellainen voi jäädä ihmisestä jälkeensä leijumaan. Tuollaista hajua ei Suomen pahimmat spurgutkaan ole saaneet vielä aikaan. MUTTA SE ON MAHDOLLISTA...

Melkein tulee oksennus kun ajattelenkin asiaa...

Vierailija
442/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvulla syrjäkylässä syntyneet vanhempani kävivät kerran viikossa saunassa vielä 90-luvulla. Nykyään peseytyvät huomattavasti useammin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten moni suhtautuu suihkuun niin negatiivisesti ja pitävät sitä ikävänä asiana. Itse olen aina kokenut suihkussa käymisen iloksi ja on aivan ihanaa hypätä suihkuun rentoutumaan päivän päätteeksi.

Rahantuhlauista

Paras ja yksi tärkeimmistä asioista mihin rahaa voi käyttää on puhtaus ja oma hyvä olo. Ja eihän siellä suihkussa tuntikaupalla tarvitse olla jos rahankäyttö huolettaa, viiden minuutin suihku nyt ei paljon rahaa vie.

Jokainen euro lasketaan. Euro pois osakkeista. En oo tehnyt 500 000e salkkua tuhlaamalla

Oletko kenties saanut diagnoosin maniasta tai kaksisuuntaisesta? 

Vierailija
444/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosihmiset, maatalouslomittajat 

Totta, nämä ihmiset pitävät eläimet ja niiden asuintilat puhtaana päivittäin. 

Mutta oma henkilökohtainen hygienia on todella heikolla tasolla. Lisäksi näiden ihmisten kodit ovat kuin pommin jäljiltä.

Vierailija
445/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten moni suhtautuu suihkuun niin negatiivisesti ja pitävät sitä ikävänä asiana. Itse olen aina kokenut suihkussa käymisen iloksi ja on aivan ihanaa hypätä suihkuun rentoutumaan päivän päätteeksi.

Rahantuhlauista

Paras ja yksi tärkeimmistä asioista mihin rahaa voi käyttää on puhtaus ja oma hyvä olo. Ja eihän siellä suihkussa tuntikaupalla tarvitse olla jos rahankäyttö huolettaa, viiden minuutin suihku nyt ei paljon rahaa vie.

Jokainen euro lasketaan. Euro pois osakkeista. En oo tehnyt 500 000e salkkua tuhlaamalla

Ok, haiseva kitupiikki. Mitä iloa sulle on siitä salkustasi, kun se estää elämästä normaalia elämää? 

Vierailija
446/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun: silppuduunari likaisessa työympäristössä. Ei mitään järkeä käydä suihkussa useammin kuin kerran viikossa, kun samat kakat on iholla joka tapauksessa heti huomenna. Naama-, kainalo- ja alapesu tilanteen mukaan, mutta suihku 1 kerta per viikko (kuumaa vettä ei tule, eli kylmällä).

Päinvastoin, jos käyt suihkussa niin ne samat kakat ei ole sun iholla huomenna. Jos et käy suihkussa niin sulla on ne edelliset kakat ja vielä enemmän kakkaa. Jos käyt vain kerran viikossa niin sulla on 7-kertainen määrä sitä kakkaa iholla verrattuna suihkussa päivittäiseen käymiseen. Ja miksi kukaan haluaisi viedä niitä päivän kakkoja mukanaan kotiin ja sänkyyn . vaikka seuraavana päivänä tulisikin lisää. 

Työolojani on vaikea sen tarkemmin kuvata, kuin että äärikakkaista duunia on. Lämpimän vede

MIKÄ työ on niin äärikakkaista ettei siltä kakalta voi suojautua mitenkään ja pestä niitä niitä kakkoja työpäivän jälkeen pois? 

T: myös kakkaista työtä tehnyt 

Vierailija
447/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanhajuisia.

Vierailija
448/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahantuhlauista

Oletko kenties saanut diagnoosin maniasta tai kaksisuuntaisesta? 

En. Autisti tosin olen

Vierailija
449/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahantuhlauista

Ok, haiseva kitupiikki. Mitä iloa sulle on siitä salkustasi, kun se estää elämästä normaalia elämää? 

Paljonkin. Saan sen mitä unelmoin pian. 

Vierailija
450/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen uusi maabrändi: In Finland we do not have this thing called suihku.

Miljardit ihmiset ei käy suihkussa päivittäin.

Siksi olen kiitollinen siitä, että mulla on mahdollisuus tähän. En myöskään jätä syömättä sen vuoksi että miljoonat näkevät nälkää.

Vierailija
451/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oma henkilökohtainen hygienia on todella heikolla tasolla. Lisäksi näiden ihmisten kodit ovat kuin pommin jäljiltä.

Tapailin vähän aikaa yhtä maajussia. Vaikka hän saunoi päivittäin, oli hänessä sellainen pinttynyt navetan haju. Myös hänen talossaan haisi, vaikka siellä oli ihan erikseen navettaeteinen, jossa vaihtoi vaatteet. Ei tullut siitä suhteesta mitään sen hajun takia, vaikka en oikeasti ole mikään nirppanokka.

Vierailija
452/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryysyranta sopii hevosihmisiin

Vierailija
453/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sill väliä kuin usien joku käy?

Vierailija
454/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella meneväni lakanoiden väliin päivän tomut niskassa, kankut haisten sonnalta ja jalkahien liaten lakanat. Sänkyyn mennään ja lepoon valmistaudutaan puhtaana. Ihan perusjuttuja, jotka ei kauaa aikaa vie.

Vierailija
455/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä jalkojen hoidossa on hygieniasta huolehtiminen. Jalat tulee pestä päivittäin vedellä tai miedolla saippualla, jonka jälkeen iho kuivataan huolellisesti unohtamatta varpaan välejä. Kosteus hautoo helposti ihon rikki, jolloin iho altistuu sieni- ja bakteeritulehduksille.

Vierailija
456/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen uusi maabrändi: In Finland we do not have this thing called suihku.

Miljardit ihmiset ei käy suihkussa päivittäin.

Siksi olen kiitollinen siitä, että mulla on mahdollisuus tähän. En myöskään jätä syömättä sen vuoksi että miljoonat näkevät nälkää.

Minusta tuo miljardit eivät käy suihkussa päivittäin -argumentti oli yksi vauva.fi historian huonoimmista. Kiitos, että tartuit siihen.

Vierailija
457/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sill väliä kuin usien joku käy?

Mene suihkuun ja maanantaina apukouluun. Muuta neuvoa ei tule. 

Vierailija
458/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja me suomalaiset tyypillisesti teemme juuri päinvastoin mistä meidät tunnetaan. Keksimme kännykän, mutta emme halua jutella. Olemme saunakansaa, muttemme arvosta puhtautta. Innovoimme, muttemme halua yrittää. Kaivamme omaa kuoppaamme, mutta kukaan ei välitä.

Vierailija
459/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on aivan naurettavaa ylihygieniaa ja haaskausta. 

Suihku kerran päivässä ei ole ylihygieniaa. Sinä olet naurettava ja lokainen. 

Vierailija
460/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on aivan naurettavaa ylihygieniaa ja haaskausta. 

Suihku kerran päivässä ei ole ylihygieniaa. Sinä olet naurettava ja lokainen. 

Tuo sama asenne näkyy myös seuraavassa: ei saa halata lapsia, ettei ne totu hellyyteen. Ei saa kehua, ettei toinen ylpisty. Kaikki kiva on turhuutta. Elokuvissa ja ravintoloissa käynti on turhaa, kun kotona on TV ja jääkaapi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä