Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?
Kommentit (923)
Ne jotka vähentävät pesukertoja talvella: eikö silloin pää haudu pipon alla ja jalat muhi paksujen sukkien sisällä vielä löykäävimmiksi?? Mikä on tuossa se logiikka, että vähennetään pesukertoja entisestään?
Ällöä luettavaa. Hyvä me, löyhkäävä kansa.
En käy suihkussa päivittäin, miksi kävisin?
Strategiset paikat: jalat (nousevat vielä lavuaariin), alapään "pillupuhelimella", hiusten pesukin onnistuu sillä, kainalot ja hampaat pesen päivittäin lavuaarissa (hampaat suussa, eivät lavuaarissa), en urheile, en hikoa, en käy töissä, miksi minun pitäisi käydä päivittäin suihkussa ja kuivattaa jo ennestään kuivaa ihoani?
Suihkussa käyn keslkmäärin kerran viikossa, kun haluan lämmitellä, hemmotlla itseäni ja harjata kuivat ihosuomut pois, ennen kokovartalon rasvausta/kosteutusta, helpompaa kuin imuroida päivittäin koko kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman hyvinvoinnin ja toisten huomioimisen kannalta jokapäiväinen suihku on kiva.
Jos tuoksahdat jo päivän jälkeen, niin suosittelen kiinnittämään huomiota omaan terveyteen ja elintapoihin.
Joo, me jotka eletään terveellisesti ja harrastetaan paljon liikuntaa hikoilemme enemmän. Mitään korjattavaa siinä asiassa ei varsinaisesti ole.
Täällä on niin kylmä, että suihkuun menen 1 - 2 x vkossa! Silloinkin lämmittelen ensin peittojen alla ja heti takaisin.. Peseydyn päivittäin enkä haise. Asuntoa on tutkittu jo x 2, 3 kerta tulossa - kestänyt jo 10 v. Veto ja kosteus aiheuttavat aivan järkyttävän tunteen asua. Sisällä on pidettä 4 paitaa, 2 housuja, sukat ja villasukat jne. Ulkoilman lämpötilan ollessa + 9 - - 10 patterit ovat vain kädenlämpöiset. Kunnon pakkasella täällä on normaalin lämmintä ja silloin on aivan ihanaa. Isännöitsijä ei asiaan reagoi. Yhtiön 1 asuntoon on aikanaan kuulemma jouduttu tekemään 'lämpöremontti' - ja sehän oli maksanut. Hui kamala! Mainittakoon, että asunnon sijainti on yhtiön ainoa vastaava, samanlaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon sellainen. En jaksa käydä suihkussa useammin. Jotkut naiset pesevät persereikänsä kaksi kertaa päivässä
Varsinkin jos on ärtyvän suolen oireyhtymä(ulostaa tiheästi)
on pakko pestä.
Vierailija kirjoitti:
Paskaisena sänkyyn likaiset sukat jalassa ja aamulla hampaat pesemättä töihin. Miksei samalla nukuta samoissa vaatteissa niin ei tuhraannu aikaa aamulla turhaan vaatteiden vaihtoon. Ei ne likaisia kuitenkaan ole.
Milloin olet vakoillut minua, kun noin hyvin tunnet tapani?
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla vielä ymmärrän, ettei suihkussa joka päivä käydä, mutta aikuisilla hiki haisee. Ette vaan itse sitä huomaa, kun olette niin tottuneet niihin hajuihinne. Me muut ei olla.
Tietysti jos asuu yksin, eikä käy missään niin oma asia.
No periaatteessa kainaloiden pesu onnistuu ilman suihkuakin.
Kerran päivässä on hirvee tuhlaus
Käyn suihkussa kaksi kertaa viikossa tai tarpeen mukaan, päivittäiset pesut lavuaarissa ja bideellä. Olen työeläkkeellä oleva sohvaperuna.
Minä. En ole työelämässä. Monia fyysisiä ja psyykkisiä sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan suomalainen keskustelu. Länsimaissa peseydytään päivittäin.
Kerran päivässä ? Hyi hitto !
Aamuin illoin käydään suihkussa. Joskus siinnä välissäkin. Sottapytty! Yök!
Eikö sinulla ole mitään oikeaa tekemistä ?🙄
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka vähentävät pesukertoja talvella: eikö silloin pää haudu pipon alla ja jalat muhi paksujen sukkien sisällä vielä löykäävimmiksi?? Mikä on tuossa se logiikka, että vähennetään pesukertoja entisestään?
Ei minulla ainakaan. Palelen herkästi. Kesällä hikoilen enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vanhus, jolle annetaan pesuapua vain kahden viikon välein ja jos pesupäiväksi osuu juhlapyhä, väli venyy...
Höpö höpö. Jos puhut kotihoidon palveluista, niin kyllä se pesu suoritetaan sitten edeltävänä tai seuraavana päivänä. Meillä kyllä pestiin myös juhlapyhinä, ellei asiakas itse ollut ehdottomasti esim. jouluaamun suihkua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä on hirvee tuhlaus
Niimpä. Kuten suodatinpussien/purujen käyttö vain kerran, hammastikkujen osto kun niitä saa ilmaiseksi kun noutaa kahvilasta vessakäynnin yhteydessä (vessakäynti kahvilassa säästää yhden vessanvedon kotona päivässä), ja Citymarketin maistiaiskierroksen jättäminen väliin ennen kauppakeskuksen roskisten dyykkaamista.
Zeesus vieläkö tästä joku jauhaa..
Vierailija kirjoitti:
En käy suihkussa päivittäin, miksi kävisin?
Strategiset paikat: jalat (nousevat vielä lavuaariin), alapään "pillupuhelimella", hiusten pesukin onnistuu sillä, kainalot ja hampaat pesen päivittäin lavuaarissa (hampaat suussa, eivät lavuaarissa), en urheile, en hikoa, en käy töissä, miksi minun pitäisi käydä päivittäin suihkussa ja kuivattaa jo ennestään kuivaa ihoani?
Suihkussa käyn keslkmäärin kerran viikossa, kun haluan lämmitellä, hemmotlla itseäni ja harjata kuivat ihosuomut pois, ennen kokovartalon rasvausta/kosteutusta, helpompaa kuin imuroida päivittäin koko kämppä.
Vai että jalat nousevat vielä lavuaariin. Just. En vaan ymmärrä tuota laiskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tulit tänne itsekin? Olisit ehtinyt suihkuun samassa ajassa, etkä haisisi niin pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä näitä tyhjäpäitä riittää..
Paskaisena sänkyyn likaiset sukat jalassa ja aamulla hampaat pesemättä töihin. Miksei samalla nukuta samoissa vaatteissa niin ei tuhraannu aikaa aamulla turhaan vaatteiden vaihtoon. Ei ne likaisia kuitenkaan ole.