Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?

Vierailija
22.11.2025 |

Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?

Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun paljaalla pistelee pohjaan ja siementää vs. se tunne, että kiristää ja puristaa, alakertaa suorastaan ahdistaa. 

Ei ole vaikea valinta luonnollinen vs. luonnoton.

Vierailija
22/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne ennen ihmiset uskalsi harrastaa seksiä, kun ei ollut kortsuja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä meni aika monen naisen elämä pilalle kun ei-toivottuja raskauksia tuli.

Vierailija
24/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä sitä kumia on käyttää? Seksin tarkoitus on tehdä lapsia, ja kumin käyttö estää lasten luomisen.  

Vierailija
25/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä meni aika monen naisen elämä pilalle kun ei-toivottuja raskauksia tuli.

Ei välttämättä, jos panee suoraan perseeseen. Persepano ei vaadi kortsua, ja naista kannattaa aina panna perseeseen turvallisuussyistä. Ja tietysti voi työntää siittimen naisen suuhun ja repiä tätä samanaikaisesti voimakkaasti korvista.

Vierailija
26/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan tumputtaa, kaikki voittaa.

Vierailija
27/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena sanon oman mielipiteeni kortsuihin. En halua seksiä kortsun kanssa. Se vaan ei tunnu hyvältä. Ennemmin olen ilman seksiä kuin harrastan sitä kumin kanssa vaikka rakastankin seksiä. Enkä todellakaan ole mies, olen 2 lasta synnyttänyt ihan alateitse. 

Vierailija
28/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan tumputtaa, kaikki voittaa.

Paitsi ne sadat miljardit jotka kuolevat nessuun

Vierailija
29/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu vie 90% nautinnosta. Ennemmin vedän käteen kun leikin kondomin kanssa.

Eli vedät käteen.

Vierailija
30/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, jos panee suoraan perseeseen. Persepano ei vaadi kortsua, ja naista kannattaa aina panna perseeseen turvallisuussyistä. Ja tietysti voi työntää siittimen naisen suuhun ja repiä tätä samanaikaisesti voimakkaasti korvista.

Tämä!

Vierailija
31/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina ihmettelin samaa. Olin seurustellut 17-vuotiaasta 7v ajan saman kumppanin kanssa. Olin aika kummissani, kun sitten aikuisena astuin deittimaailmaan ja monet miehet tuntui olevan pahaisia lapsia vielä.

Monen kohdalla deitit jäi kesken saman tien alkavan vonkaamisen vuoksi. Viimeistään tuo tautien ja raskauden ehkäisyn laiminlyönti sitten. Oikeastiko joku olisi valmis saamaan seksitaudin ja lapsen vieraan ihmisen kanssa heti ensitreffeillä?

On onneksi paljon myös vastuullisia miehiä, heidät taidetaan poimia deittimarkkinoilta nopeasti talteen. Niin itsekin tein, nyt on 8v takana. Taudit on testattu ja luottamus luja, minulla säännöllinen kierto. Joten voidaan turvallisina päivinä leikitellä ilman kondomia, riskit viikot sen kanssa. Ei ongelmia :)

Vierailija
32/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nuorena aivoveritulpan (onneksi pienen ja toivuin) e-pillerien käytön aikana, joten syön lopun ikää Marevania, enkä voi käyttää hormoniehkäisyä.

Jos raskaus on toivottu, niin ei kyllä uuden kumppanin kanssa ilman kondomia kannata olla tautienkaan takia, jos ei halua pahimmillaan elämänpituista riesaa jostain uusivasta herpesrakkula ongelmasta, papillomavirusta ja kohdunkaulan syöpää ynnä muuta. Tai lasta paskan isän kanssa, mitä nämä kortongista vonkujat varmasti olisi vastuunpakoilunsa kanssa.

Vierailija
33/33 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla yksinkertaisesti vehje kipeytyy kumin käytöstä niin pahoin, että mieluummin olen ilman seksiä, kuin harrastan sitä kumin kanssa. Aina ei ole ollut näin, mutta melko tunnotontahan se seksi kumin kanssa oli, eli nautinnosta hävisi suurin osa.

Vakituinen kumppani on, joten onneksi kumista ei tarvitse keskustella. Ei hänkään siitä pitänyt.

Ihan mielenkiinnosta: Miksi alapeukutukset, kun vastasin asiallisesti ja perustelin miksi MINÄ en halua käyttää kondomia? Ei pitäisi edes olla kenellekään ongelma, kun ei ole sitä kumppanilleni eikä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan