Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa

Vierailija
21.11.2025 |

Onko joku keksinyt jonkun hyvän tavan vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa? Ja tarkennetaan nyt vielä sen verran että mielellään niin että seksiä olisi vähän enemmän. 

Puhuminen ei ainakaan auta koska ainakin omassa suhteessani se toinen kokee kaiken aiheesta puhumisen painostamisena vaikka se ei ole millään tavalla tarkoitus. 

Omalla kohdallani ratkaisu ei myöskään löydy kotitöistä tai muusta huomioimisesta, eikä laihduttamisen tarvettakaan ole. Mutta viisasten kiveä etsimässä :) 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee nostaa jalustalle kehua ja passata. Muistaa kukkasilla ja viedä pikkuostoksille ja maksaa. Kehuttu huomioitu vaimo ihan visertää ja seksiä tulee aina. Näin helppoa se on viedä naista.

Ei onnistu. Jos ei naisella ei ole haluja, niin eipä auta tuokaan. Ex-vaimo sai kaiken, mutta seksi ei kiinnostanut. Nyt on naisystävä, jolle tulee epämiellyttävä olo, kun haluan maksaa kaiken. Silti intohimoista seksiä on paljon. 

Vierailija
42/56 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni libido ei ole mitenkään erityisen korkea jos se ei nyt tunnu selväksi muuten. En usko että ratkaisu löytyy mistään fetisseistä sun muista - niistäkin olen kysynyt. Olen myös joskus esim. kysynyt että entä jos alkaisin vaikka kosketella itseäni, kiihottaisiko se häntä - vastaukseksi sain että mies kokisi sen äärimmäisen kiusallisena. Näistä ei ole meille ratkaisuksi. 

Ap

Ps. Tajuan nyt että kysyn väärästä paikasta. Mieheni kaltaiset tuskin täällä pyörivät. 

Paikka ei ole väärä, vaan miehesi. Jos naisen itsetyydytys tuntuu kiusalliselta, niin kyllä on libido sen verran alhainen ettei tuosta mihinkään nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieronta johtaa usein muuhunkin. Siinä tulee ensin se koskettelu muuten ja rento fiilis.

Mitä mies sanoo jos ehdotat vaan ihan suoraan? Meillä toimii aamut parhaiten, illalla on molemmat liian poikki.

Hieronta ei johda koskaan mihinkään. Hieron miestä lähes päivittäin. 

Suoraan ehdotukseen mies sanoo että nyt ei pysty. 

Mistä te oikein löydätte näitä eunukkeja?

Äijä vaihtoon.

Vierailija
44/56 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni libido ei ole mitenkään erityisen korkea jos se ei nyt tunnu selväksi muuten. En usko että ratkaisu löytyy mistään fetisseistä sun muista - niistäkin olen kysynyt. Olen myös joskus esim. kysynyt että entä jos alkaisin vaikka kosketella itseäni, kiihottaisiko se häntä - vastaukseksi sain että mies kokisi sen äärimmäisen kiusallisena. Näistä ei ole meille ratkaisuksi. 

Ap

Ps. Tajuan nyt että kysyn väärästä paikasta. Mieheni kaltaiset tuskin täällä pyörivät. 

Olen samaa mieltä. Täällä taitaa pyöriä molemmista sukupuolista ne eniten seksistä kiinnostuneet. Haluttomat tuskin täällä pyörii. 

Mutta tuota samaa olen itsekin pohtinut parisuhteessa. Toki seksi kuitenkin jossain määrin taitaa vaimoa kiinnostaa kun masturboi aina kun siihen on mahdollisuus.

Palstahan on täynnä haluttomia naisia, jotka valittavat kuinka miehet ovat sikoja

Vierailija
45/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää läheisyyttä, henkistä läsnäoloa, kuuntelemista ja naisen mielipiteiden arvostamista. Osoittaa että haluaa ja välittää. Antaa naisen itse tehdä varsinaiset aloitteet omien tunteiden mukaan. Yhdessä vietetty aika poikii enemmän seksiä. Siten kannattaa keskittyä omiin juttuihin ja kännyyn/läppäriin  enemmän silloin kun ei ole yhtä aikaa kotona. Naisen pit tuntea olevansa rakastettu ja arvostettu. 

Joo, mun mies on just tuollainen ja pakko sanoa että toimii. Ja toki yritän itse olla vastavuoroisesti kaikkea tuota myös. Nyt kun vielä keksisi miten se mieskin haluaisi seksiä. 

Ap

Mites T-arvot? Itselläni on ollut haluttomuutta, joka on heijastunut parisuhteeseen muutenkin. Seksielämä lässähti erinäisten sattumusten ja lasten saamisen myötä, ja kieltäytymisestä tuli eräänlainen kierre. Vaimo sanoo ei -> en itsekään pyydä vaan ajan mieluummin lapaan -> huomioin häntä vähemmän arjessa -> ei anna enää edes kunnon suudelmia, jne.

Lääkärissä selvisi, että T-arvot heikohkot 80-vuotiaallekin ja ikäni alkaa kolmosella. Piikkiä pyllyyn on tullut vuoden verran ja täytyy sanoa, että toimii. Läheisyyttä on monenlaista ja p*llu lotisee niin, että vaimo valittaa puolivitsillä kun on paikat kipeenä :) Vaikka seksiä on keskimäärin 5 kertaa viikossa, vedän silti kuivat pahimpien paineiden purkamiseksi about joka toinen päivä. Ei ole yhteisestä kivasta pois, päin vastoin kestää yhdynnässä pidempään.

Varmasti suhteen dynamiikka, historia ja muu kommunikaatio vaikuttaa. Täytyy vaan jälkiviisaana todeta, että on tuo biologinen puoli melko voimakas. Jos hormonitasot eivät ole kunnossa, ei ole halujakaan, vaikka kuinka imuroisi tai antaisi hierontaa, tms. Veikkaan, että pätee myös naisiin, joilla vaihdevuosiongelmaa halujen kanssa.

Ei voi varmasti sanoa, joskus vaihtamalla paranee. Kuitenkin, jos puoliso on sinulle tärkeä, tsekkaisin terveysseikat ensin. Kyllä moderni lääketiede on ihana asia. Ja oma vaimo ja ne kaikki kivat pussailtavat paikat, mitä häneltä löytyy :3 

Vierailija
46/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on hieman samanlainen mies, mutta sillä erolla että hänen estyneisyytensä? ei ilmene paineistumisena ja hän kokisi ja kokee vaikkapa tuon itseni koskettelun "ihan mukavana" (auts :D) eikä paineistu tai kiusaannu siitäkään. Jos teen seksin aikana hän pyrkii jotenkin osallistumaan mutta missään tilanteessa hänestä ei ole kivaa katsella. 

<

- - - 

Jos oma (M) tilanne vaimon suuntaan buduaaipuolella olisi kertomasi mukainen, ikäisenäsi miettisin tarkkaan mitä loppuelämältä haluaa.  En osaa kuvitella, että meno tuosta ikinä paranee, päin vastoin, veikkaan, että hiipuu entisestään. Kolmekymppisenä itse en olisi ollut valmis museoimaan seksuaalisuuttani.

Vierailija
47/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin voidaanko avata suhde ja samalla kerroin ehdokkaankin olevan valmiina. Siitä alkoi pitkähköjen keskustelujen sarja, jossa minulta selvitettiin millaista seksiä kaipaan ja mikä siinä toisessa niin paljon kiehtoo että pitäisi alkaa naiskentelemaan tämän kanssa. Tietenkin selvitin samoja myös puolisoltani, jolla ei tuntunut olevan seksin suhteen sen kummempia toiveita muuten kuin että se olisi molemmista kivaa. Seksiä alkoi olla saman tien paljon useammin ja puolisoni alkoi tehdä alotteita seksiin itsekin. Myös ne fantasioimani seksijutut alkoi taianomaisesti lisääntyä. Aiemmin seksiä oli luokkaa muutaman kerran kuukaudessa ja nyt on ollut jo jokusen vuoden ajan enemmän kuin viisi kertaa viikossa, joten kannatti todellakin avata suunsa aiheesta näin. En osaa sanoa toimisiko kovinkaan monella noin suorasukainen tapa mutta meillä se toimi ja paransi huomattavasti seksin määrää ja molempien tyytyväisyyttä sisältöönkin. Sanoisin että avoin puhe kannattaa ja mitä enemmän suun avaaminen jännittää, sen todennäköisemmin sillä saa myös jotakin aikaan.

Vierailija
48/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa vaikuttaa, on välttää yhteen muuttamista ja pitää erilliset kodit.

Vierailija
49/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kyse on vaan tylsistymisestä arjen tasaiseen tappavuuteen. Saisitko miehestä houkuteltua esiin, millaisia fetissejä hänellä on? Kiinnostaako häntä alistuminen tms.? 

Ja toisaalta, miksi seksiä pitäisi harrastaa juuri sen oman puolison kanssa? Parinvaihtoa, avoin suhde...

Kyllä suhteen avaaminen, vaikka yksipuolisesti, virkistää. Se herättää innottomassa puolisossa kilpailuvietin: olenko minä muka huonompi, katsotaan! Meillä toimi näin. 

Vierailija
50/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja avasi jälleen kerran keskustelun aiheesta tämän ketjun rohkaisemana. Ei se ainakaan hyvään suuntaan tilannetta vienyt. Mies kokee että ei riitä minulle sellaisena kuin on - mikä on toisaalta ehkä tottakin - ja kokee kauheasti paineita tilanteesta. Ja paineet ja stressi aiheuttavat hänelle sitten suoriutumisvaikeuksia. Se on sellainen kierre. 

En näe kauheasti valoa tunnelin päässä. Kai ne vaihtoehdot on joko hyväksyä mies ja tilanne sellaisena kuin ne ovat tai sitten lähteä. 

Vierailija
51/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Kiehnäsin ja kiehnäsin ja siitä irtosi surkeus, että iteltäkin lähti halut.

Jos toinen ei välitä eikä halua niin ei kai sitä voi odottaa mitään intohimosta maratonia.

Minä luovutin. Seuraavaksi etsin miehen, joka haluaa minua.

Vierailija
52/56 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos vaimoni ehdottaisi samaa, niin seksiä olisi enemmän. Vaimo suostuu seksiin vain kun talo on tyhjä eli vain keskellä päivää kesken työpäivän. Se on tylsää koska kesken päivän ei ole aikaa siihen keskittyä joten miehenä minulle on ihan sama vaikka seksiä ei olisi enää ollenkaan. Siitä en miehenä saa orgasmia ja vaimo taas ehdottaa sitä vain aina ennen kuukautisia jolloin saa helposti.

Itsetyydytys on parempaa kuin tylsä seksi.

M50

Vierailija
53/56 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoja on vaikka kuinka, mutta kaikki keksimäni vain vähentävät seksin määrää. Parasta kun vain välttelee niiden käyttöä.

Vierailija
54/56 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja avasi jälleen kerran keskustelun aiheesta tämän ketjun rohkaisemana. Ei se ainakaan hyvään suuntaan tilannetta vienyt. Mies kokee että ei riitä minulle sellaisena kuin on - mikä on toisaalta ehkä tottakin - ja kokee kauheasti paineita tilanteesta. Ja paineet ja stressi aiheuttavat hänelle sitten suoriutumisvaikeuksia. Se on sellainen kierre. 

En näe kauheasti valoa tunnelin päässä. Kai ne vaihtoehdot on joko hyväksyä mies ja tilanne sellaisena kuin ne ovat tai sitten lähteä. 

Mies on aika lapanen. Voisi edes ottaa haasteen vastaan ja yrittää, puhumattakaam että haluaisi näyttää osaavansa. En miehenä ymmärrä mikä toisia miehiä vaivaa, eikö edes sen vertaa ole näyttämishaluja. Itselle vaativan vaimon tyydyttäminen ja orgasmien taikominen olleet seksin suola ja pitänyt parhaiten mielenkiintoa yllä. Aina joutunut vähän ennakoimaa  ja suunnittelemaa  etukäteen miten saanut vaimo  parhaiten kiimaan. Hän kun lykkäsi tyydyttämisvastuun mulle jo suhteen alussa. Sen sain kun pystyin todistamaan edellisen poikaystävän väitteen vääräksi. Oli väittänyt tulista vaimoani frigidiksi, kun ei raukka saanut herätettyä kiimaa. Oli totaalisen väärässä. 

Mutta vaikka miehesi ottaisikin paineita, niin koita silti rohkaista yrittämään. Onnistumiset ruokkisi hänenkin halujaan ja nautintojaan. Matka on kumminkin pääasia. 

Vierailija
55/56 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haluttomuus sukupuolta katso. Itsellä on paljon miespuolisia ystäviä ja todellakin muutamaa heistä ei seksi kiinnosta ollenkaan. Ei edes käteen vetäminen. Heillä ei myöskään puolisoa ole ollut sitten nuoruuden. He kaipaavat kyllä kumppania jakamaan arjen ja todella haluavat sitä. Mutta eivät seksiä. Ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään.

Itse en aluksi ymmärtänyt ollenkaan että miten niin mies ei halua seksiä :D että tottakai haluaa. Nyt kun on kaikille tullut ikää ja alkaa kaipaamaan sitä ystävää arjen jakajaksi, koska vanhemmiten ystävät ja kaverit eivät enää halua/ehdi/pysty tekemään juurikaan mitään, niin he ovat todellakin jääneet tavallaan pois sosiaalisesta elämästä. Mikä on aika karua, koska hyviä ihmisiä ovat. Niin nyt olen alkanut uskomaan, että heille seksi ei vaan ole tärkeää. Parisuhde olisi.

Joten tuskinpa tuohon tilanteeseen mikään auttaa. Se on mitä se on. Eikä se siitä paremmaksi muutu. Pitää vain hyväksyä tilanne, lopettaa painostaminen tai keskustelut seksistä ja ostaa seksileluja itselleen. Tai sitten jatkaa eteenpäin yksin.

Itselle valinta olisi selvä, koska jos parisuhteessa mies ei fyysisesti halua minua, niin se ei ole silloin parisuhde. Se on ystävä suhde. 

N40

Vierailija
56/56 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aika lapanen. Voisi edes ottaa haasteen vastaan ja yrittää, puhumattakaam että haluaisi näyttää osaavansa. En miehenä ymmärrä mikä toisia miehiä vaivaa, eikö edes sen vertaa ole näyttämishaluja. Itselle vaativan vaimon tyydyttäminen ja orgasmien taikominen olleet seksin suola ja pitänyt parhaiten mielenkiintoa yllä. Aina joutunut vähän ennakoimaa  ja suunni

Meillä on asiat toisinpäin: Vaimo saa helposti orgasmeja pikapanoissa joten hän tykkää saada takaapäin seisten. Miehenä pidän enemmän pidemmistä sessioista ja tykkään sormettaa vaimoa mutta hän laukeaa sormettamissa. Hän ei pidä yhtään suuseksistä koska ajattelee että naisen nuoleminen on ällöttävää.  

Vaimoa taas ei kiinnosta miten mies tyydytetään joten kiinnostus pikapanoihin mistä en saa mitään irti on kiinnostus lopahtanut.  

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän