Paras tapa vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa
Onko joku keksinyt jonkun hyvän tavan vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa? Ja tarkennetaan nyt vielä sen verran että mielellään niin että seksiä olisi vähän enemmän.
Puhuminen ei ainakaan auta koska ainakin omassa suhteessani se toinen kokee kaiken aiheesta puhumisen painostamisena vaikka se ei ole millään tavalla tarkoitus.
Omalla kohdallani ratkaisu ei myöskään löydy kotitöistä tai muusta huomioimisesta, eikä laihduttamisen tarvettakaan ole. Mutta viisasten kiveä etsimässä :)
Kommentit (56)
Miehen tulis suostua siihen, että hän itse alkais kokeilla mikä hänen aivonuppiin vaikuttaa ja antaa seksuaalista sykettä. Hänen ei tulis yliolkaisesti pyrkiä väistämään sinun halujasi. Jos luontaisesti haluja ei tunnu olevan, niin sitten mennään ymmärryksellä.
Nainen tulee nostaa jalustalle kehua ja passata. Muistaa kukkasilla ja viedä pikkuostoksille ja maksaa. Kehuttu huomioitu vaimo ihan visertää ja seksiä tulee aina. Näin helppoa se on viedä naista.
Me ollaan oltu naimisissa jo pitkän matkaa yli kymmenen vuotta eikä vieraissa olla käyty. Meidän mielestä se ei ole ratkaisu. Puhutaan seksistä ja erotiikasta avoimesti mikä kumpaakin kiinnostaa se on kuiteskin osa hyvää parisuhdetta. Itse joudun välillä käyttämään erkektio lääkkeitä jotta saadaan pitempiä akteja aikaiseksi vaimon pyynnöstä.
Meillä on monia tapoja pitää yllä seksuaalista haluja juuri omaa puolisoa kohtaan.
ollaan otettu vaimosta kivoja alaston kuvia mitä itseasiassa katson viikoittain ellei jopa päivittäin.
meillä melkein aina vaimo tyydytetään ensin tavalla tai toisella sitten vasta on minun vuoro.
tässä vain muutama esimerkki toki on paljon muitakin ja nämä toimii meillä.
Vierailija kirjoitti:
Käydä panemassa vierasta.
Kyllä se niin on. Vaihtelu virkistää, molempia.
Meidän mielestä vieraissa käyminen on itsekkyyttä ja vain omien halujen tyydyttämistä. Siksi me ollaan valittu tuo tapa että pidetään toisistamme huolta ja toisen edut on ensisijalla. Mutta jokainen on tietysti vapaa toimimaan miten itse haluaa.
Tähän voi jakaa vaikka mitä kotityö ja jökahierontavinkkejä, mutta loppupeleissä menettämisen pelko ja kilpailuasetelma ovat ne asiat jotka saavat naiseen kipinää. Jos eivät ne toimi, ei toimi mikään muukaan.
Joka haluaa enemmän/useammin,masturboi kun toinenkin ei halua.
Helppoa ja jokainen varmasti osaakin!
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten miehet: Painosta, syyllistä, kouri, puhu rasvaisia juttuja, ja jos ei silti lohkea, murjota ja paisko esineitä. Lopulta hän väsyy kireään tunnelmaan ja suostuu panolle.
Jos kokemasi miessuhteet näin, suosittelen valintaperusteiden tarkistusta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mielestä vieraissa käyminen on itsekkyyttä ja vain omien halujen tyydyttämistä. Siksi me ollaan valittu tuo tapa että pidetään toisistamme huolta ja toisen edut on ensisijalla. Mutta jokainen on tietysti vapaa toimimaan miten itse haluaa.
Näin se on meilläkin ja siksi yhteistä seksintäyteistä elämää jo yli 49v takana ja yhä vain halutaan toisiamme.
Miehen kannattaa vaihtaa miesvihainen wanhusnainen nuoreen, hoikkaan, tatuoimattomaan kaunottareen, sellaista tarvitsee vain vilkaista, tai kuunnella heleää ääntää niin, jopa alkaa halut hyrräämään.
Mulla, olen siis mies, ratkaisu on ollut rakastajatar. Vaimoa pari-kolme kertaa viikossa ja rakastajatarta pari kertaa viikossa. Vaimo on pyöreä blondi ja rakastajatar timmi brunette, eli kivaa vaihtelua saa samalla. Nyt on sekä minulla, että vaimolla sopiva määrä seksiä viikossa.
Joskus työmatkalla tulee tuikattua jotain satunnaista tuttavuutta, niin ei pääse rutinoitumaan kokonaan noiden kanssa. Mutta näitä ei nyt niin kovin monta ole vuodessa.
Suosittelen kaikille. Ei kannata jankuttaa kotona, vaan panee toimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten miehet: Painosta, syyllistä, kouri, puhu rasvaisia juttuja, ja jos ei silti lohkea, murjota ja paisko esineitä. Lopulta hän väsyy kireään tunnelmaan ja suostuu panolle.
Jos kokemasi miessuhteet näin, suosittelen valintaperusteiden tarkistusta.
Naisellahan ei tunnetusti ole vastuuta valinnoistaan. Miehet nyt vaan on sikoja!
"Mies kokee kaiken puhumisen painostamisena niin en kauheasti enää ole yrittänyt ottaa puheeksi. "
Tämä taitaa olla se pääasiallinen ongelma, jonka takia ette saa asiaan mitään ratkaisua tai edes selvyyttä. Ja jos koitat jatkuvasti keksiä jotain "kiertoteitä" houkutellaksesi miestä seksituulelle, niin onhan sekin varmaan helposti läpinäkyvää.
Ehkä tämä mies vaan on luonnostaan heikkolibidoinen. Tai ehkä testot ovat alhaalla elämäntapojen takia. Huono ruokavalio, ei liikuntaa, ylipainoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tunteenpurkaus . Kylläpä nauratti . Mies olen
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi jakaa vaikka mitä kotityö ja jökahierontavinkkejä, mutta loppupeleissä menettämisen pelko ja kilpailuasetelma ovat ne asiat jotka saavat naiseen kipinää. Jos eivät ne toimi, ei toimi mikään muukaan.
Tässähän haluton oli mies mutta ehkä sama voisi toimia toisinkin päin?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni libido ei ole mitenkään erityisen korkea jos se ei nyt tunnu selväksi muuten. En usko että ratkaisu löytyy mistään fetisseistä sun muista - niistäkin olen kysynyt. Olen myös joskus esim. kysynyt että entä jos alkaisin vaikka kosketella itseäni, kiihottaisiko se häntä - vastaukseksi sain että mies kokisi sen äärimmäisen kiusallisena. Näistä ei ole meille ratkaisuksi.
Ap
Ps. Tajuan nyt että kysyn väärästä paikasta. Mieheni kaltaiset tuskin täällä pyörivät.
Olen samaa mieltä. Täällä taitaa pyöriä molemmista sukupuolista ne eniten seksistä kiinnostuneet. Haluttomat tuskin täällä pyörii.
Mutta tuota samaa olen itsekin pohtinut parisuhteessa. Toki seksi kuitenkin jossain määrin taitaa vaimoa kiinnostaa kun masturboi aina kun siihen on mahdollisuus.
Suosittelen vaihtamaan parisuhdetta. Sillä onnistuu helpoiten.