Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistävä makea haju -vape vai huume?

Vierailija
21.11.2025 |

Mistä tulee sellainen pistävä ja makea haju? Joku polttaa jotain kerrostalossa ja talo lemuaa. Haju tulee jopa ulos.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta vuotta miettinyt, että yksi mun sukulainen käyttää ehkä kokaiinia.

Mistä sen tietää?

Saattaa tehdä pitkään töitä 20h/ vrk. Sitten nukkuu 4h välillä. Laiha, impulsiivinen, suuttuu nollasta sataan sekunnissa. Alkanut olla myös vainoharhaisuutta.

Onko sukulaisesi yksi Suomen entinen pääministeri. Hermo kireellä, vatsa sekaisin, huonoja päätöksiä. 

Vierailija
22/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, olet saanut pössynistin naapuriksesi. Erityisen ihanaa on kun kutsuu nistikaverinsakin hiisaamaan ja muita aineita vetelemään suurin piirtein joka toinen päivä niin ettet pysty edes nukkumaan siinä löyhkässä. Meillä oli kyllä ihailtavan jämäkkä ja aikaansaava isännöitsijä ja nistiluuseri lensi 6kk jälkeen pihalle 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vape ei kuulemma haise juuri miltään. 

Vapettavien työkaverien vapet ainakin nimenomaan haisevat sellaiselle makealle, melkein kuin jäätelölle tai jugurtille monesti.

Vierailija
24/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää?

Saattaa tehdä pitkään töitä 20h/ vrk. Sitten nukkuu 4h välillä. Laiha, impulsiivinen, suuttuu nollasta sataan sekunnissa. Alkanut olla myös vainoharhaisuutta.

Tai sitten se on piripää? Ootko miettinyt?

Vierailija
25/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nisteillä pitää olla jokin kilometrin päähän pölähtävä pilvi tai henkitoreisiin mädättävä peukku? 

Eikö ole mitään hajuttomia vaihtoehtoja, mihin ei vammaudu?  

Vierailija
26/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää?

Tai sitten se on piripää? Ootko miettinyt?

No kaikki nistit on hyvin nopeasti vain sohvalla makoilijoita. Ei kiihdy, vaikka koputtaisi kylkeen. 

Vierailija
27/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksessa on tunnistettava makea haju. Kun kerran tunnistaa, aina tunnistaa.

Itse aikanaan useamman vuoden aktiivisesti poltelleena en kutsuisi sitä makeaksi, ainakaan verrattuna joihinkin vapen hajuihin. Hyvin tunnistettava haju kyllä, sitten kun sen tietää.

No nimenomaan noin (paitsi sillä erotuksella, etten itse käytä kannabista missään muodossa), sen hajua ei voi olla tietämättä, kun varmaan joka toinen moderni ihminen sitä nykyään polttelee, ja kun sen haju tunkee nokkaan asunto-osakeyhtiöissä, kaduilla, pihoilla ja joka paikassa ihan alinomaa.

Mutta mistä tämä itsepintainen sanonta tai päähänpinttymä tulee ja mikä sitä pitää voimassa, että kannabiksen haju on "makea"? 

Ja kuka tuollaisen on keksinyt joskus aikoinaan?

Ei tosiaankaan ole "makea" millään tavalla.

Jätkä 53 vuotta

Vierailija
28/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea haju on maria. Marihuana on yleinen etelän maissa .  Se palaa tupakasta sätkänä kuin piipussa . Hasis palaa piipussa.   Hamppu.   Afrikan pojat pureskelee huumeruohoa.  Monet taas ottaa extaasia . Pilven polttajat on joillakin alueilla ollut aina kuin Maunula . Huumejengiä Jakomäki Kontula . Puhos. 

Vierailija
29/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulassakin ollut pilvenpolttajajengi. 

Vierailija
30/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörnäinen huumealue . 

Vierailija
31/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhos ja sossun asunnot . Huumejegi. 

Vierailija
32/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksessa on tunnistettava makea haju. Kun kerran tunnistaa, aina tunnistaa.

Kannabiksen haju on kuin oreganoa tms maisteyrttejä polttelisi. 

Vierailija
33/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuo olla vapekin.

Vape ei kyllä mun mielestä ole yhtään pistävä. 

Vierailija
34/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, olet saanut pössynistin naapuriksesi. Erityisen ihanaa on kun kutsuu nistikaverinsakin hiisaamaan ja muita aineita vetelemään suurin piirtein joka toinen päivä niin ettet pysty edes nukkumaan siinä löyhkässä. Meillä oli kyllä ihailtavan jämäkkä ja aikaansaava isännöitsijä ja nistiluuseri lensi 6kk jälkeen pihalle 🙏

Joo kaikki uskoo 😆😂

Tuo ei ole mahdollista edes lain mukaan. 

Vierailija
35/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi Kannabis!

Vierailija
36/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sörnäinen huumealue . 

Mutta siellä vedetään halpoja muuntohuumeita

Vierailija
37/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt, onneksi on väliovi, mutta eteisessä haisee väliin hyvin pistävästi. En uskalla mennä ovien taakse nuuhkimaan. Tai sen yhden oven taakse, kun siinä on kuulemma lappu että pesäpallomaila oven sisäpuolella🥶🥶

Laita poliisi asialle äläkä täällä valita.

Narkit saavat kyllä lähdöt. Vuokrasopimus voidaan nykyisin purkaa sen perusteella.

Vierailija
38/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki uskoo 😆😂

Tuo ei ole mahdollista edes lain mukaan. 

Kyllä muuten on. Meillä tuli uudet vuokraehdot  joissa kielletään huumeet ja käyttö. Pari haisevaa naapuria saikin lähdöt.

-eri-

Vierailija
39/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aikanaan useamman vuoden aktiivisesti poltelleena en kutsuisi sitä makeaksi, ainakaan verrattuna joihinkin vapen hajuihin. Hyvin tunnistettava haju kyllä, sitten kun sen tietää.

No nimenomaan noin (paitsi sillä erotuksella, etten itse käytä kannabista missään muodossa), sen hajua ei voi olla tietämättä, kun varmaan joka toinen moderni ihminen sitä nykyään polttelee, ja kun sen haju tunkee nokkaan asunto-osakeyhtiöissä, kaduilla, pihoilla ja joka paikassa ihan alinomaa.

Mutta mistä tämä itsepintainen sanonta tai päähänpinttymä tulee ja mikä sitä pitää voimassa, että kannabiksen haju on "makea"? 

Ja kuka tuollaisen on keksinyt joskus aikoinaan?

Ei tosiaankaan o

Kyllä on nimenomaan makea haju! En ole itse polttanut kannabista ( eikä myöskään tupakkaa) koskaan, mutta kokemusta on kannabishajusta.

T. Nainen 55 vee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi