Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä päätin että olen toimintakyvytön koska minun kehossa on kannabista

Vierailija
21.11.2025 |

En tee yhtään mitään. En mitään!

Syön vain terveellisesti ja odotan että pilvi menee ohi ja sen jälkeen lisään toimintaa elämääni. En koe että tässä kannabiksessä on jotain nautittavaa, selvinpäin on paljon luovenpaa

Luulen että tässä pään selvittämisessä menee koko viikonloppu

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton EI huumeille! Miksi saastutat puhtoista kehoasi? Oletko tullut hulluksi?

Mitä kaikkia huumeita se kannabis taas olikaan? Toinen kysymys millä perusteella kannabis on huume? Se koukuttaa vähemmän kuin alkoholi joka on päihde. Se on vähemmän vaarallista kuin alkoholi joka on päihde. Sen aiheuttama päihtymys ei aiheuta niin valtavia haittoja mitä humalassa tehdään. Väkivalta ja henkirikokset ovat suurin osa humalaisten tekemiä. Hulluksi tuleminen esim. psykoosit niin alkoholi aiheuttaa eniten psykooseja päihdyttävistä/huumaavista aineista.

Vierailija
22/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta olet käyttänyt kannabista ap? Missä vaiheessa kannabiksesta tulee ideologia ja elämäntapa?

Ap ei ole käyttänyt kannabista vaan trollaa siitä. Näyttää myös vastailevan itselleen. Oikeasti kannabista käyttäneenä huomasin sen heti. Nää on aina hauskoja kun kannabiksen vastustaja koittaa esiintyä käyttäjänä. Tietysti sellaisena jolle tulee haittoja ja ongelmia. Kannabis on vähemmän haitallinen vaihtoehto alkoholille. Monipuolinen lääke esim. stressiin, ahdistukseen, kipuihin jne. Mitään perustelua kannabiksen kieltoon ei ole. Vain keksittyjä tekosyitä kuten porttiteoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi