Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä päätin että olen toimintakyvytön koska minun kehossa on kannabista

Vierailija
21.11.2025 |

En tee yhtään mitään. En mitään!

Syön vain terveellisesti ja odotan että pilvi menee ohi ja sen jälkeen lisään toimintaa elämääni. En koe että tässä kannabiksessä on jotain nautittavaa, selvinpäin on paljon luovenpaa

Luulen että tässä pään selvittämisessä menee koko viikonloppu

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Way to go. Kun makaa flegmaattisena selvin päin, löysä tila menee nopeammin ohi. Sen jälkeen ajatus juoksee välittömästi, eikä tule krapulaa.

Vierailija
2/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah lyön rahasta vetoa ettei ap ole ikinä kokeillut. Kannabispäihtymyksestä selviää 4-6 tunnissa. Humalasta selviää hitaammin riippuen kuinka paljon on juonut. Nyt tarkoitan että on juonut päihtymis tarkoituksella. Sehän vaihtelee paljon minkä verran se jokaisella on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa, jos pikkuhiljaa alat tulla järkiisi ja huomaat, ettei se kannabis ole tarpeellista. 

Vierailija
4/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pilvipäät ei yleensä enää tule järkiinsä. Harvat. 

Vierailija
5/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kannabiksesta sellainen näkemys että joku apina mulkkaa minua ja palvoo jotain blaa...blaa...blaa... mantraa minulle kun olen polttanut. mieleeni tulee ikävyyksiä ihmisistä jotka ovat jättäneet minut ilman muonaa ja hengittäneet niskaan. Paskiaisia. Jos tuollaiset eivät ole paskiaisia niin minä toivon että meidän universumi räjähtää

Silloin kun MINÄ tarvitsen jotain niin en saa, kuten nyt, mutta silloin kun MINÄ en tarvitse jotain niin ollaan anteliaita, keskustelua asioista ei voida käydä koska minä en tiedä eikä minua kiinnosta

Ap

Vierailija
6/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kannabiksesta sellainen näkemys että joku apina mulkkaa minua ja palvoo jotain blaa...blaa...blaa... mantraa minulle kun olen polttanut. mieleeni tulee ikävyyksiä ihmisistä jotka ovat jättäneet minut ilman muonaa ja hengittäneet niskaan. Paskiaisia. Jos tuollaiset eivät ole paskiaisia niin minä toivon että meidän universumi räjähtää

Silloin kun MINÄ tarvitsen jotain niin en saa, kuten nyt, mutta silloin kun MINÄ en tarvitse jotain niin ollaan anteliaita, keskustelua asioista ei voida käydä koska minä en tiedä eikä minua kiinnosta

Ap

Sinä et ole tämän maailman napa. 

Päihteet tekee ihmisistä itsekkäitä ja omahyväisiä, mutta maailmaa ei kiinnosta. 

Vierailija
7/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä pössis Ap?

Vierailija
8/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä et ole tämän maailman napa. 

Päihteet tekee ihmisistä itsekkäitä ja omahyväisiä, mutta maailmaa ei kiinnosta. 

Eli sinä olet vastaanottanut ihan selvinpäin ja selvänä minun some vaikuttamiset some persoonana. Edeltävä lause oli, on ja tulee olemaan brutaalia sarkasmia tuollaisista nihilisteistä kuten sinä ja sinun blaa...blaa...blaa...

I-di-oot-ti 

Vierailija
9/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä pössis Ap?

Ei, aurinko ei paista. Ja muutenkin tuollainen suomenkieli on velivalvovaa.

Pössikset lutkulaan

Vierailija
10/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei täsmää siihen kun ottaa huomioon käytön yleisyyden. Usa, kanada ja yli 20 euroopan maata sallivat käytön. Usa ei ihan kokonaan mutta laajasti. Missään kannabis ei ole aiheuttanut sellaisia haittoja että sen kielto olisi perusteltua.

Vierailija
11/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton EI huumeille! Miksi saastutat puhtoista kehoasi? Oletko tullut hulluksi?

Vierailija
12/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei täsmää siihen kun ottaa huomioon käytön yleisyyden. Usa, kanada ja yli 20 euroopan maata sallivat käytön. Usa ei ihan kokonaan mutta laajasti. Missään kannabis ei ole aiheuttanut sellaisia haittoja että sen kielto olisi perusteltua.

Suurimmalla osalla teini-ikä menee ohi. 

Vierailija
13/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hienoa, jos pikkuhiljaa alat tulla järkiisi ja huomaat, ettei se kannabis ole tarpeellista. 

Ihmisille päihde on tarpeellista. Niitä on haluttu aina. Alkoholi on sallittu päihde ja paljon haitallisempi kuin kannabis. Hengenvaarallinen päihde ja ei hengenvaarallinen laiton huume. Melkoista "logiikkaa" tuossa kieltämisessä ja sallimisessa. 

Vierailija
14/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun googlata kuuluisia käyttäjiä?

Vierailija
15/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille päihde on tarpeellista. Niitä on haluttu aina. Alkoholi on sallittu päihde ja paljon haitallisempi kuin kannabis. Hengenvaarallinen päihde ja ei hengenvaarallinen laiton huume. Melkoista "logiikkaa" tuossa kieltämisessä ja sallimisessa. 

No en ole ikinä ajatellut, että mitään lakeja tarvitsee säätää edistämään, jos minä tuhoan terveyttäni. Muuten, en kyllä koe tarvetta päihtymiseen. 

Vierailija
16/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitäisi olla ÄO testit ja muut kuntotestit kuten cooper-testi ennen käyttöä ja pitkäaikaisen käytön jälkeen. 

Vierailija
17/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala googlettamaan mitään kannabiksen käyttäjiä. 

Vierailija
18/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, ensin nauratti tuo otsikko.

Mutta ap:n olo ei kivalta vaikuta.

Vierailija
19/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou nou, ensin nauratti tuo otsikko.

Mutta ap:n olo ei kivalta vaikuta.

AP joutaisi cooper-testiin. Odotan kannabiksenkäyttäjien cooper-testejä ja urheilukilpailuja kannabiksenkäyttäjille. Nää on ihan paras tapa testata kannabiksen hyödyt. 

Vierailija
20/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta olet käyttänyt kannabista ap? Missä vaiheessa kannabiksesta tulee ideologia ja elämäntapa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän