Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
niin kerron omani.
Kommentit (188)
Masennuslääkkeet aiheuttivat minulle yökuseskelua sänkyyn. Yökastelu loppui siihen paikkaan, kun lopetin lääkkeet. Muuten tulee joskus näitä perus lirahteluja nauraessa, aivastaessa tai kovassa hädässä kun ei ehdi ajoissa vessaan, mutta koko lastia ei silloin todellakaan tarvitse päästää.
olin kauppakeskuksessa ostoksilla. ladoin ostoksia kärryyn ja alkoi tuntua painetta alapäässä. olin ollut muutaman tunnin jo kaupungissa ja juonut kaksi kuppia kahvia. ajattelin että käyn sitten kotona vessassa, en jaksa lähteä etsimään vessaa isosta kauppakeskuksesta.
minulla oli shortsit ja teepaita. ajattelin kiertää vielä rintsikkaosaston kautta ja katsoa mitä sloggit maksaa. pissahätä yltyi ja pidin jalkoja ristissä. nytkyttelin siinä rintsikoiden takana paikallaan ja mietin että mitäs nyt, tulee tuskaa jos juoksen nyt kassajonoon, jonotan siinä ja pakkaan ja maksan tavarat ja lähden kassien kanssa etsimään vessaa!
löysin sellasen tuolin missä saa istua kun sovittaa kenkiä ja istui siihen ja yritin pitää jalkoja ristissä ja painaa pimpsaa penkkiin että pissahätä menisi pois. turha toivo, kauhea hätä ja tunsin miten lorahti vähän housuun. ajattelin että pikku tippa ei sitä kukaan näe. joku mummo tuli kysymään sovitanko nyt kenkiä vai saisko hän istahtaa siihen penkille. nousin ylös ja menin ostoskärryni kanssa vähän kauemmas. pissaa alkoi valua ja olin ihan paniikissa.
en pystynyt enää pidättämään ja sitä valui vaan. juoksin äkkiä sovituskoppiin, pitelin pimpsaa käsilläni ja yritin pidättää. sitten riisuin nopeasti shortsit ja alushousut ja menin kyykkyyn ja päästin pissat lattialle. toivoin että kukaan ei näkisi kun siinä oli vaan sellainen verho edessä ja sekään ei ollut maahan asti. eli jos joku katsoi niin näki kyllä minut siellä kyykkimässä. kamala lätäkkö maassa ja minua hävetti. tuli ainakin kevyt olo. katsoin vaatteitani ja alushousut oli ihan märät, työnsin ne käsilaukkuuni. shortseissa oli sellainen kämmenen kokoinen märkä läiskä haaroissa ja oli pakko laittaa ne jalkaan.
kurkin verhojen takaa ettei kukaan näe ja kun ei ollut ihmisiä hyppäsin äkkiä pois kopista ja jätin sen kauhean pissalammikon sinne lattialle.
pidin jalkoja ihan kiinni toisissaan kävellessäni ja toivoin että kukaan ei huomaa sitä läiskää shortseissani!
menin äkkiä kassalle, maksoin ostokseni ja menin nopeasti kotiin.
Olin vaihtanut jo uimapuvun ja kävelin suihkuilla ja etsin vessaa. Ajattelin käydä ensin vessassa, sitten suihkussa ja sitten mennä uimaan. En löytänyt vessaa mistään enkä kehdannut kysyä niiltä alastomilta vierailta ihmisiltä mitään. Monet oli suihkussa ja se veden lorotus löysensi mun pimpan ja en pystynyt pidättämään ja pissat vaan valui jalkoja pitkin keskellä käytävää. Hävetti kyllä.
Menin sitten äkkiä suihkuun ja pesin itseni hyvin!
laskettua aikaa menin elokuviin. Kaikki ok eikä elokuvan jälkeen ollut yhtään pissahätä. Matkaa kävellen kotiin noin 15 minuuttia ja iski pissahätä. Ajattelin, että sinnittelen kotiin asti - kunnes pissa vaan tuli ja sitä tuli ja tuli! Housut olivat kokonaan märät, samoin nahkasaappaat - aivan kuin olisin kahlannut syvässä vedessä. Tyhjensin saappaat kadun viereen ajotielle ennen kuin saavuin kotirapulle. Kengät jätin suoraan roskiin (harmittaa nuo saappaat!) ja housut pesukoneeseen. Mies ei huomannut, että tulin ilman kenkiä...
kuule yhtään noloa, kun käyttää sellaisia suojia, että peittyy noloudet.
t. nainen, 44 v, yliaktiivinen rakko
junaa Wienissä vaihtaessa kusin housuihini aseman laiturilla. Farkun lahkeesta valui kenkiin. En tiedä huomasiko kukaan mutta ei paljon kiinnostanutkaan.
petti kans rakko kerran kun olin viimisilläni raskaana. Aloin kotona (onneks) nauraa kovasti jollekin asialle ja yht äkkiä olikin sitten pissat lattialla.. Vissiin oli hiukan lihakset löystyneet..
no toi lämpöhaalariin pissaaja on ilmeistikin tahallisesti pissannut housuun ehkä jopa nauttinutkin siitä tunteesta kun pissat valuu housuun?
meitä on moneksi.
ehkä lievästi ylipainoinen ja joka kerta kännissä kusen housuuni joka myöhemmin kyllä hävettää mutta siinä tilassa tuntuu samantekevältä.
silti miehet pörrää ympärillä jotkut jopa koittaa kädellä märkää takamustani.että repikääpä siitä.
pitäiskö tässä alkaa kusemaan housuun että saa miestä hah hah hah...
ehkä lievästi ylipainoinen ja joka kerta kännissä kusen housuuni joka myöhemmin kyllä hävettää mutta siinä tilassa tuntuu samantekevältä.
silti miehet pörrää ympärillä jotkut jopa koittaa kädellä märkää takamustani.että repikääpä siitä.
Aika jännissä piireissä sit pyörit :-)
Liian kovassa kännissä laskin alleni miesystävän nojatuoliin. Mutta mitäpä siitä, ukko oli joitain päiviä aiemmin töräyttänyt siihen jo ripulipaskan. Kannettiin tuoli sitten roskiin :)
pissasin kerran lumitöitä tehdessä hetken mielijohteesta lämpöhaalareihin.
noloksi tämän tekee se että ne oli mun miehen haalarit jotka se vetäs aamulla jalkaansa eikä ne olleet ehtineet kuivua.
ihmetteli vain kun ne on sisältä jotenkin kosteat!
enpäs jostakin syystä viitsinyt paljastaa pikku salaisuutta mutta poskia kyllä pikkasen kuumotti jos se tajuaaki että ne on pissattu.
Kyllä AINA voi sen verran pidättää. Lapsilla vähän eri juttu...
Menepä sanomaan tuo seuraavan kerran kaupassa tena-hyllyn viereen niiden ostajalle!
ja huoltomiehet olivat käyneet asunnossa. Olihan siitä huoltoyhtiön käynnistä ilmoitettu hyvissä ajoin mutta ei se siinä dokatessa hittojakaan kiinnostanut.
Hävetti ihan kauhean paljon ja toivoin että olivat käyneet ennen vahinkoa. Olin päivän mittaan unohtanut asian, kun bussissa ollessani autoon nousi nuoripari, tyttö hellästi hoivaten humalaisen poikaystävänsä penkille istumaan. Näyttivät oikein onnellisilta, kunnes tytön naama meni yhtäkkiä haikeaksi. Poika kysyi "Mikä tuli?"
Tyttö huokasi ja totesi apeana: "Nokun sä kuset kumminkin taas sänkyyn."
Olisi naurattanut ellei häpeä olisi taas noussut päätä painamaan.
Ehdottomasti noloin pissahätäkokemus on ollut, kun olen ollut pitämässä tuntia ja yhtäkkiä on iskenyt se kusihätä (kahvia tullut kitattua tietty just ennen). Kolmoistunti, joten oppilaat tekivät rauhallisesti tehtäviä luokassa, eivätkä ryökäleet edes lähteneet tauolle, että olisin voinut pomppia jalat ristissä vessaan. Mietin ihan tuskaisena mitä teen...jos nousen tuolilta, lorahtaa housuun, ja naamasta näki varmaan kilometrin päähän, että olin ihan tuskissani, kun silmätkin sumeni siinä tuskassa :D Lopulta otin riskin ja singahdin käytävään, ja eiköhän joku halunnut mua siinä jäädä jututtamaan. Aika moni oppilas näki, kun juoksin vessaan, ja oli siinä vaiheessa jo kyllä lirahtanut pöksyyn lusikallinen jos toinenkin. Mainittavaa ehkä, että pidän aina hameita töissä :P
Joskus kännispäissään olen myös pissannut meillä sisällä lattialle. Muuten viimeisin housuunkusemiskokemus (rakko tyhjäksi) yläasteajoilta, jolloin tilannetta todistivat lähinnä naapurit. En siis toisin sanoen ehtinyt vessaan ja annoin sitten mennä kaikki saman tien :D
palautumisjuoma vaikuttaa minuun kuin siideri. kusettaa, kusettaa & kusettaa!!! viime talvena poistuin salilta & piti kulkea bussilla, kun auto rikki. matkaa salilta pysäkille ehkä km. JA KÄVIN KYLLÄ KUSELLA ENNEN SALILTA POISTUMISTA!!! vaan eipä auttanut, pysäkkiä kohti kävellessä rupesi rakko huutelemaan että lisää tavaraa tulossa. bussi oli pysäkillä ja ajattelin, että pystyyhän nyt jumalauta aikuinen nainen tuon matkan pidttämään ! ja olisin ehkä pystynytkin, ellen olisi aivastunut juuri ennen kotipysäkkiä..
oli muuten vähemmän mukavaa nolona kämpiä kotiin kusisissa toppahousuissa ! mies nauroi kamalasti ja 6v kertoi kaikille, että äidiltäpä tuli pissit housuun