Kerro noloin housuun pissaamiskokemuksesi aikuisiältä
niin kerron omani.
Kommentit (188)
kesällä musiikkitapahtumassa jonotin bajamajaan jonne oli helekutinmoiset jonot.en pystynyt enää pidättelemään ja pissa valui housun lahkeesta.minua huomattavasti nuorempi serkkuni oli aivan ihmeissään tilanteesta ja selitin hänelle jotain että minulla on virtsaputkentulehdus,etten siksi pystynyt pidättelemään.totuushan oli,että olin juonut vähän liian monta sidukkaa..
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:54"]
kesällä musiikkitapahtumassa jonotin bajamajaan jonne oli helekutinmoiset jonot.en pystynyt enää pidättelemään ja pissa valui housun lahkeesta.minua huomattavasti nuorempi serkkuni oli aivan ihmeissään tilanteesta ja selitin hänelle jotain että minulla on virtsaputkentulehdus,etten siksi pystynyt pidättelemään.totuushan oli,että olin juonut vähän liian monta sidukkaa..
[/quote]
Miten olisi ollut vaikka puskakuset?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 21:55"]
[/quote]
[/quote]
Juu kyllä sekin kävi mielessä, mutta kun sitä jengiä oli jokapuolella.Eikä sillä alueella juuri puskia ollut!Jos olisin ollut mies homma olisi hoitunutkin, sen enempää huomiota herättämättä!
[/quote]
[/quote]
Minulla oli onneksi mustat housut ja kesä kuivatti housut nopsasti, ettei kotiin kuitenkaan tarvinnut lähteä!
Hyvät naiset käyttäkää ihmees siteitä, jos tulee tommosia ongelmia...
Mikä teitä vaivaa? En ole koskaan kussut housuuni päiväkoti-iän jälkeen.
[/quote]
[/quote]
Mietin samaa. Kun yleensä ne bajamajat ovat vielä sellaisella kunnossa, että erittäinkin mieluusti menen itse ainakin sinne pusikkoon.
En ole pissannut housuun, mutta bussissa alkoi vatsaa vääntää siihen malliin, että pelotti pääsenkö puhtailla housuulla kotiin asti... Bussista noustessani kuitenkin iso hätä pääs tulemaan - siinä ei kauheesti pidättämiset auta kun vatsa on ihan sekaisin. Metroasemalta meni vartti kotiin, en usko että kukaan pystyi näkemään housuista, mut aika nopeesti tuli käveltyä...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:22"]
En ole pissannut housuun, mutta bussissa alkoi vatsaa vääntää siihen malliin, että pelotti pääsenkö puhtailla housuulla kotiin asti... Bussista noustessani kuitenkin iso hätä pääs tulemaan - siinä ei kauheesti pidättämiset auta kun vatsa on ihan sekaisin. Metroasemalta meni vartti kotiin, en usko että kukaan pystyi näkemään housuista, mut aika nopeesti tuli käveltyä...
[/quote]
Tuo nyt on ymmärrettävämpää, kuin housuun kuseminen. Pissahädän kuitenkin tuntee jo hyvissä ajoin ja jos ei tosiaan viitsi mennä sinne vessaan, ennenkuin rakko on äärimmillään ja kehon on pakko vapauttaa kaikki ulos luonnollista tietä, eli antamalla kusen tulla pidättelystä huolimatta.
Kun taas menee kunnolla pakki sekaisin, niin se voi iskeä todellakin puun takaa ja jos ei pääse heti vessaan, niin kohta on liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
Juu kyllä sekin kävi mielessä, mutta kun sitä jengiä oli jokapuolella.Eikä sillä alueella juuri puskia ollut!Jos olisin ollut mies homma olisi hoitunutkin, sen enempää huomiota herättämättä!
[/quote]
Ööh... No itse kyllä mielummin menen sitten kuselle niin, että joku sattuisi näkemään, kuin että kusisin housuun.
Ja kiva että kuivui äkkiä, haju vaan on voinut olla melkoinen. Hyi hitto ihan oikeasti, jokuko tosissaan jatkaa rennosti illanviettoa kuset housussa? Itse olisin kipittänyt pikavauhtia kotiin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:48"]
On ihan vihonviimeistä, kun on hirveä vessahätä, ei mahdollisuutta mennä vessaan ja sitten alkaa kaupan päälle naurattaa. Pidätyskyky koetuksella todellakin.
Sekin on aika kamalaa, että kauppakeskusten vessat maksaa. Jos ei löydä sopivaa kolikkoa, on pulassa. Jos taas haluaa käyttää jonkun kaupan vessaa, pitäisi ensin ostaa jotain.
Oon jostain syystä tottunut pidättelemään, joten ei oo ylitsepääsemätöntä tilannetta vielä tullut. Tosin pidättely on aika epäterveellistä, eli se kannattaa vain pakon edessä.
[/quote]
Minullakin verenpaine nousee uhkaavasti kun armottomassa kusihädässä huomaat vessan ovella että sulla ei ole sopivaa kolikkoa. Jo on helvetti että Suomen hinnoilla ei kauppakeskuksessa pääse yleiseen vessaan ilman että maksaa siitä.
[/quote]
Kyllä pääsee ilman kolikkoakin muutamassakin kauppakeskuksessa.
Kolikkosysteemihän tulee siitä, että jos siellä käydään sotkemassa, vetämässä kamaa, hajottamassa paikkoja tms. joka aiheuttaa lisäkustannuksia tai vaaratilanteita siivoojille ( =huumeneula roskiksessa) niin se maksu sitten kai edes vähäsen rajottaa tätä toimintaa.
Itse työskentelin kerran kaupassa, jossa oli asiakas-wc. Lain mukaanhan sitä ei olisi tarvinnut olla, koska ei ollut myynnissä paikanpäällä nautittavia tuotteita, joten oli ylimääräistä asiakaspalvelua tuo asiakas-wc.
Ei ollut poletti-/kolikkokäytäntöä ja sen kyllä huomasi. Lähes jokaikinen päivä tuli valituksia siitä, miten sontaisessa kunnossa wc on, vaikka ne siivoja jokahelvetin ikinen aamu kuurasi. Samaten käsisaippuaa siellä ei enää viitsitty pitää, kun se varastettiin tarpeeksi monta kertaa sieltä mukaan. Samoin wc-paperit tekivät välillä katoamistemppuja.
Että sinänsä olisi tuohonkin kauppaan hyvä ottaa se 0,50-1€ maksu wc:n käytöstä, niin saisi katettua kaikki varastetut irtaimistot.
On olemassa naisia jotka saavat nautintoa housuun kusemisesta. Ymmärtääkseni nainen voi saada nautiontoa pissan pidättelystä mikä selittää varmaan miksi tämä fetissi on naisten juttu. Eri juttu on tietysti jos kusi menee housuun festareilla liian pitkän vessajonon vuoksi. Silloin ei ole enää hauskaa.
Mulla kun tulee yskä niin se on niin hirveä tauti, että laatta lentää ja kyllä vaan myös kusi lirahtaa housuun. Julkisella paikalla pystyn sen verran pidättämään, ettei kukaan huomaa (siis ihan vähän vain lirahtaa), kotona eri juttu.
Kerra myös pissasin Lontoon metroon, mutta se oli eka juna aamulla (yö oli bailattu poikakaverin kanssa) ja olin yksin vaunussa. Ei siis mennyt housuun, mutta lattialle kyllä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:48"]
On ihan vihonviimeistä, kun on hirveä vessahätä, ei mahdollisuutta mennä vessaan ja sitten alkaa kaupan päälle naurattaa. Pidätyskyky koetuksella todellakin.
Sekin on aika kamalaa, että kauppakeskusten vessat maksaa. Jos ei löydä sopivaa kolikkoa, on pulassa. Jos taas haluaa käyttää jonkun kaupan vessaa, pitäisi ensin ostaa jotain.
Oon jostain syystä tottunut pidättelemään, joten ei oo ylitsepääsemätöntä tilannetta vielä tullut. Tosin pidättely on aika epäterveellistä, eli se kannattaa vain pakon edessä.
[/quote]
Minullakin verenpaine nousee uhkaavasti kun armottomassa kusihädässä huomaat vessan ovella että sulla ei ole sopivaa kolikkoa. Jo on helvetti että Suomen hinnoilla ei kauppakeskuksessa pääse yleiseen vessaan ilman että maksaa siitä.
[/quote]
Kyllä pääsee ilman kolikkoakin muutamassakin kauppakeskuksessa.
Kolikkosysteemihän tulee siitä, että jos siellä käydään sotkemassa, vetämässä kamaa, hajottamassa paikkoja tms. joka aiheuttaa lisäkustannuksia tai vaaratilanteita siivoojille ( =huumeneula roskiksessa) niin se maksu sitten kai edes vähäsen rajottaa tätä toimintaa.
Itse työskentelin kerran kaupassa, jossa oli asiakas-wc. Lain mukaanhan sitä ei olisi tarvinnut olla, koska ei ollut myynnissä paikanpäällä nautittavia tuotteita, joten oli ylimääräistä asiakaspalvelua tuo asiakas-wc.
Ei ollut poletti-/kolikkokäytäntöä ja sen kyllä huomasi. Lähes jokaikinen päivä tuli valituksia siitä, miten sontaisessa kunnossa wc on, vaikka ne siivoja jokahelvetin ikinen aamu kuurasi. Samaten käsisaippuaa siellä ei enää viitsitty pitää, kun se varastettiin tarpeeksi monta kertaa sieltä mukaan. Samoin wc-paperit tekivät välillä katoamistemppuja.
Että sinänsä olisi tuohonkin kauppaan hyvä ottaa se 0,50-1€ maksu wc:n käytöstä, niin saisi katettua kaikki varastetut irtaimistot.
[/quote]
Mut eiks se oo jokaisen oikeus päästä ilmaiseksi vessaan? Jotenki kuulostaa aika kohtuuttomalt et vessa maksaa....vaikka sillä syykin on.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:40"]
Minä luulen että jokaiselle on joskus aikuisenakin tullut pissat tai paskat housuun mutta kaikki eivät vain kehtaa tunnustaa:D Kun sulla on maha kuralla siihen ei vaadita paljoa että on märkä pieru housussa. Housuun pissaamiseen ei tarvita muuta kuin ärhäkkä tulehdus niin siinä ei pidättely paljoa auta:D
[/quote]
Kuulun sitten ilmeisesti vähemmistöön, kun en ole tuntenut tarvetta housuun kusta. Enpä vaan olisi uskonut, että suurin osa aikuisista näyttää tarvitsevan vaippoja.
Sen tulehduksen voi hoitaa pois jo ennen ärhäkkää vaihetta. Oletkos kuullut antibiooteista? Lääkäriasemalle, resepti käteen ja apteekkiin, niin ei tarvitse housuun kuseksia.
[/quote]
Ei näin uunoja tyyppejä voi olla, että tällaiseenkin ketjuun täytyy tulla moralisoimaan ja paheksumaan. :D
Ite oon kussut viihteellä monta kertaa housuun,enkä todellakaan ole lähtenyt kotiin,vaan jatkanut iltaa vaan...
:)