Päivittäin käytössä ripsari, rajauskynä, värineutraloija, meikkivoide, poskipuna, kulmaväri. Meikkaanko paljon?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Meikkaako työttömätkin ja mistä rahat näihin ja millä perusteella?
Pitääkö siihen olla joku perustelu jos haluaa näyttää huolitellulta? Sun persettäsi varmaan kutittaa lujaa jos joku TYÖTÖN ostaa kerran kolmessa kuukaudessa viiden euron ripsivärin. Voi jessus, että joillain on liikaa aikaa.
Kun meikkasin päivittäin, laitoin meikkipuuteria (?) tasoittamaan ihoa ja sitten oli pakko korostaa kulmia kulmakynällä. Teininä laitoin kajalia (kuten muutkin massan mukana menijät), harvoin jonnekin juhliin mennessä sipaisin vielä ripsaria.
Nyt en ole vuosiin meikannut. Eihän ihoni tasainen ole mutta paljon paremmassa kunnossa kuitenkin. Ei enää finnejä, ei hikoilua, rasvoittumista tai kuivumista, ei päivittäistä pesemistä ja rasvaamista.
Tähän vaikuttaa myös se paljonko käytät aikaa meikkiin päivittäin. Jos 5min meikkaat vähän, jos tunnin, meikkaat paljon.
Taitavimpia meikkejä ei näe, mutta on se silti meikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes meikkaat? Onko huono itsetunto?
Minä meikkaan ihan muiden ihmisten huomioimisen takia. Vähän sama kuin se, että tulen paikalle muissa vaatteissa kuin kulahtaneissa farkuissa, tai tulen paikalle ajoissa. Pieni kunnioituksen osoitus.
n57
Millä tavalla pakkelin levittäminen naamaan osoittaa kunnioitusta muita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä meikkaan ihan muiden ihmisten huomioimisen takia. Vähän sama kuin se, että tulen paikalle muissa vaatteissa kuin kulahtaneissa farkuissa, tai tulen paikalle ajoissa. Pieni kunnioituksen osoitus.
n57
Millä tavalla pakkelin levittäminen naamaan osoittaa kunnioitusta muita kohtaan?
Onpas jotenkin inhottavan kuuloinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n57
FYI: sävyttävä päivävoide on ihan ohut naamarasva, jossa on pieni tasoittava värisävy. Se ei ole pakkelia, eli meikkivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n57
FYI: sävyttävä päivävoide on ihan ohut naamarasva, jossa on pieni tasoittava värisävy. Se ei ole pakkelia, eli meikkivoidetta.
No eipä se meikkivoidekaan mitään pakkelia ole.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaako työttömätkin ja mistä rahat näihin ja millä perusteella?
Ei nuo meikit paljoa maksa markettikamana. Ripsiväri on ainut, joka kuivuu, muut kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n57
FYI: sävyttävä päivävoide on ihan ohut naamarasva, jossa on pieni tasoittava värisävy. Se ei ole pakkelia, eli meikkivoidetta.No eipä se meikkivoidekaan mitään pakkelia ole.
Ei olekaan, mutta arkikielessä meikkivoidetta on kutsuttu pakkeliks, joka pakkeli kai käsittää monta kerrosta meikkivoidetta ja puuteria.
Pakkeli on mielestäni heillä, joilla on täysim virheetön nukkemainen iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n57
Mitä sinä tulet ketjuun jauhamaan jotain täysin epäolennaista? Aiheena on meikit, ei sinun mielipiteesi itsetunnosta tai mielikuvat pakkeleista.
Vau. En ymmärtänyt puoliakaan noista. Itse jaksan meikkivoiteen, puuterin ja ripsivärin. Enkä lähellekään joka päivä.
N44