Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä laitan 8kk heti hoitoon. Siinäs teille!

Vierailija
18.04.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parempi lapselle kuin olla huonon äidin hoteissa.

Vierailija
2/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallinen päivähoito ei ainakaan ota alle 9kk ikäisiä :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laita perhepäivähoitajalle, raasu on aivan liian pieni päiväkotiin. Me laitoimme 8kk 2pv vanhan perhepäivähoitoon ja teki pelkästään hyvää, hänellä oli yhteensä 2 alle 1-vuotiasta ja 2 3-vuotiasta. Ja meni aivan loistavasti. Toki pöpöt ym rassasivat, mutta kuinka sosiaalinen lapsestamme on tullutkaan.



Eikä lapsi ollut moksiskaan 2 päivän jälkeen hoidosta, äidille se teki kipeää jättää sinne lapsi useamman viikon. Onneksi oli ihana viiskymppinen täti. Nyt lapsi kotona, kun toinen syntyi 1kk sitten. Mutta kyllä menevät hoitoon tammikuussa. Toivottavasti saamme saman ihanan tädin taas.

Vierailija
4/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se ole pelkästään sinun asiasi, se on meidän jokaisen - kiintymyssuhdevauriot ikävä kyllä oireilevat usein siten, että siitä tulee veronmaksajille kustannuksia ja näkyy väkivaltana ja häiriökäyttäytymisenä maailman turuilla ja toreilla.

Vierailija
5/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Toki pöpöt ym rassasivat, mutta kuinka sosiaalinen lapsestamme on tullutkaan.


Eikä ole ne pöpöt edes rassanneet.

Vierailija
6/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi kukaan olisi kateellinen?

Kaikilla taas ei (ainakaan omien sanojensa mukaan) ole mahdollisuutta hoitaa lasta kotona 3-vuotiaaksi, tai edes 2-vuotiaaksi... siitä joku voisikin olla kade niille, joilla se mahis on.

Vierailija:


kateelliset lahnat panettelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä kannattanut ajoittaa lapsen hankinta aikaan, jolloin sinäkin olet vihdoin fiksu ja empaattinen aikuinen...