Kaipaan aikaa jolloin vauvalla ei ollut 1) trolleja 2) huonovointoisia miehiä
Kultakausi oli jo monta vuotta sitten. RIP vauva.fi
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonovointiset miehet? Ihan hyvin olen voinut koko ajan. Ei minkäänlaista huonovointisuutta ole esiintynyt. M66
Ihmettelen mitä lapsettomat incelit edes tekevät vauvapalstalla. Ei tule vauvaa ei naista, silti ollaan täällä ja inistään, vaikka asialle voisi tehdä jotain. Mutta ei vauvapalstalla:D
Koska täällä on naisia. Pitää saada huomiota naisilta. Keneltä tahnansa naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei julkkiksia saisi haukkua?
Ovatko he parempia kuin me tavikset?
Kyllä minä ainakin haukun sitä Uusitalon akkaa koska vihaan sitä.
Normaali ihminen tajuaa että ketään ei haukuta. Jopa taapero tajuaa sen.
Intersektionaalisen feminismin todellisuudessa miehiä saa haukkua. Kuten myös muita "etuoikeutettuja".
Googleta ensin termi ennen kuin nolaat itsesi käyttämällä sitä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aikaa kun naisilla ja maattomilla ei ollut äänioikeutta.
Sullakaan ei olisi ollut silloin äänioikeutta. Sitäpaitsi et voi kaivata aikaa, mitä et ole itse elänyt,
Vierailija kirjoitti:
ei oltais tässä tilanteessa jos naiset eivät saisi äänestää. sovitaanko niin, että te saatte vauva palstanne takaisin jos luovutte äänestämisestä? jätetään se äänestäminen sille vastuunkantaja sukupuolelle.
Sä et saa aikaiseksi edes isoja kirjaimia virkkeiden alkuun, susta ei ole vastuun kantamiseen.
Miesvihaa harrastavat mielisairaat mammat on rasittavia, varsinkin se yksi mikä päivystää täällä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehiä voida vaan kieltää? Feministinä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Toivottavasti tuo oli vain provo. Älä lähde samalle linjalle naisvihaajien kanssa ja toivo koko miessukupuolelle pahaa vain niiden mätien omenien takia. Pahuutta ei voi tirjua uudella pahuudella.
Voisiko joku feministi rehellisesti kertoa epäonnistuko elämässään ja rupesi feministiksi vai rupesiko feministiksi ja sitten epäonnistui elämässään?
Tai sitten ei kumpaakaan. Feminismi on aate, joka puolustaa naisen oikeuksia miesten mielivaltaa vastaan ja päivittäiset uutiset osoittavat ettei se työ taida loppua koskaan. Jokaisen itseään kunnioittavan naisen tulee olla feministi sen verran ettei alenna itseää
No ei ole. Aito feministi haluaa tasa-arvoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehiä voida vaan kieltää? Feministinä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehet ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Toivottavasti tuo oli vain provo. Älä lähde samalle linjalle naisvihaajien kanssa ja toivo koko miessukupuolelle pahaa vain niiden mätien omenien takia. Pahuutta ei voi tirjua uudella pahuudella.
Voisiko joku feministi rehellisesti kertoa epäonnistuko elämässään ja rupesi feministiksi vai rupesiko feministiksi ja sitten epäonnistui elämässään?
Tai sitten ei kumpaakaan. Feminismi on aate, joka puolustaa naisen oikeuksia miesten mielivaltaa vastaan ja päivittäiset uutiset osoittavat ettei se työ taida loppua koskaan. Jokaisen itseään kunnioittavan naisen t
Kenenkään naisen ei ole pakko olla feminismi. Minulle roistomainen naiseus on näkyvää ja itsestäänselvää enkä halua puolustella ketään sukupuoleen vedoten. Ajatuskin puistattaa.
Eli itsekunnioitukseni perustuu rehellisyydelle ja totuudellisuudelle, ei harhaiselle ideologialle nimeltä feminismi. Miehet eivät käyttäydy sen mielivaltaisemmin kuin naisetkaan, jopa päinvastoin (esimerkkinä feministiset kaksoisstandardit, muuttuvat säännöt, alituinen syyttely eli joka mutkassa toisen alentaminen vääränlaiseksi tai väärintekeväksi). Ei tule mieleenkään lähteä tukemään vääryyttä, joka painostaa kaikkia sokeutumaan, taantumaan räkyttäjiksi ja myrkyllisiksi kostajiksi.
Ei sun tarvi olla feminismi eikä feministi..
Mutta voisit säkin ensin selvittää, mitä feminismi oikeasti on ennenkuin alat vääriä mutuilujasi julistamaan totuuksina.
Newsflash: kaikki miehet eivät voi huonosti tai koe tarvetta levittää omaa pahaa oloansa kaikille ketkä viitsii kuunnella ja niillekin ketkä ei viitsi.
-ap