Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin
Halutessasi on varsin yksinlertaista osallistua S-ryhmää boikotoivaan kerhoo , jos et pidä sen päätöksestä boikotoida Israelia antamalla tukensa terrorismille.
S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.(Listassa yleisimmät useista paikkakunnilta löytyvät)
ÄLÄ ASIOI
Prisma
Sale
S-market
Sokos tavaratalo
Sokos hotel
Radisson (hotellit)
ABC asemat
Pizzabuffa
Rosso
Amarillo
Coffee house
Kommentit (904)
Vassareiden kauppahan se ässä on
Meikä ostaa tuotteet Normalista täydellä hinnalla ja halvemmaksi tulee kuin alennushinnalla Prismasta ostetut.
Seuraavan jutun kommenttiosiossa kiivasta keskustelua.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/laura-oksala/s-ryhman-boikotti-yhdistaa-suomalaiset/
Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.
Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.
Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.
Enpä taida kertoa. Aika huolestuttavaa jos sitä ei itse tajua.
Katsoin nettisivujen perusteella paria kesämekkoa ja muuta vaatetta, kun on juhlia tulossa eikä ole aikaa juosta kauppoja läpi. Värit ei ollut ihan omaan mieleen, mutta ajattelin että käyn kuitenkin vilkaisemassa myymälässä. Ei herännyt kyllä omat ostohimot, laatu halvinta mahdollista ja made in china. Tilasin sitten pari nättiä hametta suoraan Temusta ja sain oikeasti mieleiset.
Ei kiinnosta koko Israel kuvio mutta boikotoin ihan muista syistä koko kauppaketjua. Duopoli määrää ruuan hinnan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.
Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.
Enpä taida kertoa. Aika huolestuttavaa jos sitä ei itse tajua.
Eli et osaa sanoa, arvasin.
Miksi boikotoisin ja tekisin itselleni hankalammaksi ruuan ja tarvikkeiden hankkimisen. Tää pallo ei mun boikotoinneilla pelastu. Sen saa tehdä ne keillä on siihen valtaa. Jos pitäis terroristien takia boikotoida niin miksi niitä tänne on jo haalittu suomeenkin tuhansia.
Minä käyn ainoastaan S-ryhmän kaupoissa. Tuen Israelia ja Usa:ta heidän toimissaan terrorismia vastaan. Kuka ihan oikeasti valitsee terrorismin ennen demokratiaa?
Tänäänkään ei mitään ollut tarjouksessa Normalissa. Vertasin ostamani tuotteet S-Ryhmän hintoihin ja Normaalihinnoilla tuli halvemmaksi kuin Prisman alehinnat.
"S-Bonukset leikkaavat toimeentulotukea"
https://x.com/Tuumaustunti/status/2065111237965361573
SAMAA ONGELMAA EI OLE, kun asioit Lidlissä tai K-kauppoissa ja hyödynnät tarjoukset. Halvemmalla pääset myös Normalissa, jossa ei ole alennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta koko Israel kuvio mutta boikotoin ihan muista syistä koko kauppaketjua. Duopoli määrää ruuan hinnan Suomessa.
Käytkö vain Lidlissä?
Huomenta.
"YK kin nyt sitten ryhtyy pikkuhiljaa puhumaan totta..."
Kuuntelu suositus
Haittoja Israelissakin, 14.6.2026, Jukka Nieminen
Vieäläkö joku väittää valheellisesti ettei boikotti näy S-Ryhmän asiakasmäärissä ja S-Ryhmä ei muka olisi hävinnyt markkinaosuutta mm. Keskolle
Kuunelkaapa seuraava:
Adressin luovutus paljasti S-ryhmän Israel-allergian
"S-ryhmä ilmoitti marraskuussa lopettaneensa israelilaisten tuotteiden myynnin, minkä seurauksena Sanna Haikala-Reyes julkaisi boikotin lopettamista vaativan adressin, joka keräsi lyhyessä ajassa yli 20,000 allekirjoitusta. Sanna, Israel-ystävyystoimikunnan puheenjohtaja Kari Teittinen ja Risto Huvila olivat 9.6. luovuttamassa S-ryhmän johdolle "adressin, jonka yhteydessä S-ryhmän vastuullisuusjohtaja perusteli boikotin taustoja. Jaksossa Haikala-Reyes, Teittinen ja Huvila käyvät läpi S-ryhmän hämmentäviä argumentteja ja kommentoivat niitä.
Muistin virkistystä kaivataan: miten S-ryhmä antaa tukea teroille eli dissaa Israelia? Käytännön esimerkkejä, kiitos!
S-ryhmä boikotoi israelilaisia tuotteita vedoten ihmisoikeukssiin. Samaan aikaan hyllyt notkuu kiinalaisia ja vaikkapa iranilaisia ja turkkilaisia tuotteita. Näissä maissa ihmisoikeusasiat on indeksilukujen suhteen paaaaaaaljon surkeammalla tolalla. Miksi näitä maita ei boikotoida?? Johtuiskohan joidenkin aktivistien lobbaustoiminnasta, haluavat vaan israelilaisille kaikki boikotit. Tän boikottitouhun rahahanat johtavat samaan lähteeseen josta ammentaa on Israeliin jatkuvasti hyökkäilevät tahot.
SKaupat parhaat ja edullisemmat.En ajattele asiaa poliittisena.En tykkää israelistakaan.Mutta syödä pitää.Siksi käytävä kaupassa !!ruokaa ihminen tarvitsee elääkseen.Miten te selviätte?Israel tuotteita voi olla muissakin liikkeissä..