Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin

Vierailija
20.11.2025 |

Halutessasi on varsin yksinlertaista osallistua S-ryhmää boikotoivaan kerhoo , jos et pidä sen päätöksestä boikotoida Israelia antamalla tukensa terrorismille.

 

S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.(Listassa yleisimmät useista paikkakunnilta löytyvät)

ÄLÄ ASIOI

Prisma

Sale

S-market

Sokos tavaratalo

Sokos hotel

Radisson (hotellit)

ABC asemat

Pizzabuffa

Rosso

Amarillo

Coffee house

 

Kommentit (904)

Vierailija
881/904 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKaupat parhaat ja edullisemmat.En ajattele asiaa poliittisena.En tykkää israelistakaan.Mutta syödä pitää.Siksi käytävä kaupassa !!ruokaa ihminen tarvitsee elääkseen.Miten te selviätte?Israel tuotteita voi olla muissakin liikkeissä..

Vierailija
882/904 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareiden kauppahan se ässä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ostaa tuotteet Normalista täydellä hinnalla ja halvemmaksi tulee kuin alennushinnalla Prismasta ostetut.

Vierailija
884/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
885/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.

Vierailija
886/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.

Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
887/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.

Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.

Enpä taida kertoa. Aika huolestuttavaa jos sitä ei itse tajua.

Vierailija
888/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nettisivujen perusteella paria kesämekkoa ja muuta vaatetta, kun on juhlia tulossa eikä ole aikaa juosta kauppoja läpi. Värit ei ollut ihan omaan mieleen, mutta ajattelin että käyn kuitenkin vilkaisemassa myymälässä. Ei herännyt kyllä omat ostohimot, laatu halvinta mahdollista ja made in china. Tilasin sitten pari nättiä hametta suoraan Temusta ja sain oikeasti mieleiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
889/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koko Israel kuvio mutta boikotoin ihan muista syistä koko kauppaketjua. Duopoli määrää ruuan hinnan Suomessa.

Vierailija
890/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien typerin juttu on tuo bonus. Maksat itse omat bonuksesi. Hah. Ja lisäksi esim prismassa kävelet kenkäsi puhki.

Kerrotko miten bonussysteemi pitäisi toimia että se olisi sulle mieleinen.

Enpä taida kertoa. Aika huolestuttavaa jos sitä ei itse tajua.

Eli et osaa sanoa, arvasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
891/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi boikotoisin ja tekisin itselleni hankalammaksi ruuan ja tarvikkeiden hankkimisen. Tää pallo ei mun boikotoinneilla pelastu. Sen saa tehdä ne keillä on siihen valtaa. Jos pitäis terroristien takia boikotoida niin miksi niitä tänne on jo haalittu suomeenkin tuhansia.

Vierailija
892/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ainoastaan S-ryhmän kaupoissa. Tuen Israelia ja Usa:ta heidän toimissaan terrorismia vastaan. Kuka ihan oikeasti valitsee terrorismin ennen demokratiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
893/904 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkään ei mitään ollut tarjouksessa Normalissa. Vertasin ostamani tuotteet S-Ryhmän hintoihin ja Normaalihinnoilla tuli halvemmaksi kuin Prisman alehinnat.

Vierailija
894/904 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"S-Bonukset leikkaavat toimeentulotukea" 

https://x.com/Tuumaustunti/status/2065111237965361573

 

SAMAA ONGELMAA EI OLE, kun asioit Lidlissä tai K-kauppoissa ja hyödynnät tarjoukset. Halvemmalla pääset myös Normalissa, jossa ei ole alennuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
895/904 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta koko Israel kuvio mutta boikotoin ihan muista syistä koko kauppaketjua. Duopoli määrää ruuan hinnan Suomessa.

Käytkö vain Lidlissä?

Vierailija
896/904 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. 
"YK kin nyt sitten ryhtyy pikkuhiljaa puhumaan totta..."

 

Kuuntelu suositus
Haittoja Israelissakin, 14.6.2026, Jukka Nieminen

Vierailija
897/904 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieäläkö joku väittää valheellisesti ettei boikotti näy S-Ryhmän asiakasmäärissä ja S-Ryhmä ei muka olisi hävinnyt markkinaosuutta mm. Keskolle

 

Kuunelkaapa seuraava:

Adressin luovutus paljasti S-ryhmän Israel-allergian

 

"S-ryhmä ilmoitti marraskuussa lopettaneensa israelilaisten tuotteiden myynnin, minkä seurauksena Sanna Haikala-Reyes julkaisi boikotin lopettamista vaativan adressin, joka keräsi lyhyessä ajassa yli 20,000 allekirjoitusta. Sanna, Israel-ystävyystoimikunnan puheenjohtaja Kari Teittinen ja Risto Huvila olivat 9.6. luovuttamassa S-ryhmän johdolle "adressin, jonka yhteydessä S-ryhmän vastuullisuusjohtaja perusteli boikotin taustoja. Jaksossa Haikala-Reyes, Teittinen ja Huvila käyvät läpi S-ryhmän hämmentäviä argumentteja ja kommentoivat niitä.

Vierailija
898/904 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
899/904 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin virkistystä kaivataan: miten S-ryhmä antaa tukea teroille eli dissaa Israelia? Käytännön esimerkkejä, kiitos!

Vierailija
900/904 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä boikotoi israelilaisia tuotteita vedoten ihmisoikeukssiin. Samaan aikaan hyllyt notkuu kiinalaisia ja vaikkapa iranilaisia ja turkkilaisia tuotteita. Näissä maissa ihmisoikeusasiat on indeksilukujen suhteen paaaaaaaljon surkeammalla tolalla. Miksi näitä maita ei boikotoida?? Johtuiskohan joidenkin aktivistien lobbaustoiminnasta, haluavat vaan israelilaisille kaikki boikotit. Tän boikottitouhun  rahahanat johtavat samaan lähteeseen josta ammentaa on Israeliin jatkuvasti hyökkäilevät tahot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi