Haistatteko ikinä housujen läpi alapäänne hajuja?
Mä haistoin tänään kun istuin työtuolilla levitin vähän jalkojani. Mietin vaat et haistaakohan työkaverit jun tulee lähelle. Mulla ovis ja eilen naitu ja vaikka pesenkin niin silti sinne usein jää se kalan haju.
Kommentit (56)
Omaankin nenään leijuu vieno tuoksu juhannuksen jäljiltä. Samalla katselen alempana näkyvää Hesarin mainosta:
"Faktoille on nyt suurempi tarve kuin koskaan."
Joo, haistoin silloin kun pesin saippualla. Älysin jättää saippuan pois ja pestä pelkällä vedellä ja hajut lähti, saippua ei kuulu sinne. Terveet paikat ei haise.
Kyllä, ovis päällä ja kiimalimaa erittyy paljon. Onneksi oon lomalla. Töissä käytän pikkarisuojaa, muuten kastuu pöksyt liikaa.
Helteellä haisee tavara kuin tavara. Iljettää rannoilla se stringejen läpi tunkeva lemu, kun naru on vienyt kolibakteerit hinkatessaan emättimeen. Ihan auringonottajien toosat ohikävellessä löyhkää.
Kuumalla ja pitkään istuessa joskus kyllä. Se ei ole mikään kalamainen haju, vaan sellainen tympeähkö nivushien aromi. Hävettää aina jos tuolilta noustessa itse haistaa noita haarovälihajuja, koska silloin ne varmasti haistaa muutkin.
Haisuli vain kirjoitti:
Omaankin nenään leijuu vieno tuoksu juhannuksen jäljiltä. Samalla katselen alempana näkyvää Hesarin mainosta:
"Faktoille on nyt suurempi tarve kuin koskaan."
Kirjoitetaan "fucktoy".
Sitä alapäätä saa myös pestä ja hoitaa tulehdukset. Nivuset pitää pestä saippualla.
Hyi mitä saastaisia törkyv*ttuja täällä onkaan palstailemassa! Eikö ole opittu vieläkään että myös sieltä kuuluu pestä? Pelkällä Vedellä tai sitten intiimipesunesteellä jossa oikeanlainen pH. Hyhhyh. Ja vielä ulistaan että miksi ollaan sinkkuja??
Vierailija kirjoitti:
Helteellä haisee tavara kuin tavara. Iljettää rannoilla se stringejen läpi tunkeva lemu, kun naru on vienyt kolibakteerit hinkatessaan emättimeen. Ihan auringonottajien toosat ohikävellessä löyhkää.
No tätä en usko, liioittelun makua tässä ainakin on. En minä rannalla todellakaan muiden alapäitä haista.
Mitä tulee AP:n kysymykseen niin kyllä itsellä näillä keleillä saattaa haista läpi jos on hiostavat vaatteet ja istuu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä alapäätä saa myös pestä ja hoitaa tulehdukset. Nivuset pitää pestä saippualla.
Näin teen, mutta kuumalla ja tunteja istuessa esim. töissä alkaa jo tunnin päästä saippuapesusta haiskahtaa. Eikä talkit ja dödötkään juurikaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nytkin
Epilepsia?
Onko täällä joku alapää-hullu, kun näitä alapää haisee yhyyyy ketjuja on näkynyt niin monia :D vai eikö osata käydä apteekissa, pesulla tai gynellä jos niin lemuaa..
Vierailija kirjoitti:
Joo, haistoin silloin kun pesin saippualla. Älysin jättää saippuan pois ja pestä pelkällä vedellä ja hajut lähti, saippua ei kuulu sinne. Terveet paikat ei haise.
Ei päde kaikkiin. 30 vuotta olen peseytynyt normaalisti suihkusaippualla päivittäin, mutta mikään ei haise vaikka suihku jäisi välistä. Mitään tulehdusta tai vaivaa ei ole ollut koskaan. Ihme vesiuskovaisia palsta täynnä.
Juuri nytkin