Haistatteko ikinä housujen läpi alapäänne hajuja?
Mä haistoin tänään kun istuin työtuolilla levitin vähän jalkojani. Mietin vaat et haistaakohan työkaverit jun tulee lähelle. Mulla ovis ja eilen naitu ja vaikka pesenkin niin silti sinne usein jää se kalan haju.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Joo, haistoin silloin kun pesin saippualla. Älysin jättää saippuan pois ja pestä pelkällä vedellä ja hajut lähti, saippua ei kuulu sinne. Terveet paikat ei haise.
Ihan suihkusaippualla pesen päivittäin eikä ikinä ole haissut.
Pesen myös hampaat hammastahnalla ja hiukset shampoolla, kädet saippualla jne….
Kuka hitto näitä +10 vuotta vanhoja provoja nostaa? Aloitus vuodelta 2007!
Tätinaisten perässä kävellessä tulee välillä kauhee haju jakopäästä
Mä kyllä haistelen aina silloin tällöin. Jos esimerkiksi jumppaan, saatan haistaa, miltä paikat tuoksuu.
Joo, aina kun olen sisätiloissa. Kävin suihkussa viimeksi vuonna 1997.
vanhat pas2 menneet vuotaneet kondensaattorit kuulemma haisevat kalalle xD
Minä olen joskus haistanut kaverin alapään hajun (enkä ollut edes kovin lähellä, seisoin vieressä noin 50 cm päässä). Tiedän että hänellä on ollut siellä alueella "ongelmia". En viitsinyt mainita mitään tietenkään.
Helteessä pallihiki tuoksuu erityisen hyvältä kun edellisen päivän kankaaseen pinttynyt pallihiki kostuu hiestä ja tuo oman säväyksen.
No varmaan haistaa muut, jos itse haistat! Yleensä se oma haju on sellainen, johon tottuu, vaikka olisi kuinka epämiellyttävä.
En ole tainnut ikinä haistaa alapäätäni housujen läpi, mutta oikein hikisenä salilta tai auringon paahteesta tultua säästän muita käymällä suihkussa.
Konttorilla pystyn suunnistamaan vaikka silmät kiinni seuraamalla konttorintyttöjen jättämiä alapään hajuvanoja. Olen oppinut tunnistamaan niin Pirjon, Kyllikin ja Reetan jättämistään hajuvanoista. Pirjolla ajoittain taipumusta surströmmingmäisiin tuoksuihin, Reetalla enemmän silakkamainen nuotti kun taas Kyllikillä havaittavissa mukana selkeää pehiä pihin lisäksi.
En, koska en sheivaile enkä trimmaile