Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielihaluja sinulla oli raskaana ollessasi?

Vierailija
29.08.2011 |

Näitä on kiva lukea, vaikka ei olisikaan eriskummallisempiakaan mielihaluja, joten päätimpä aloittaa yhden uuden ketjun lisää samasta vanhasta aiheesta:D

itselläni oli suurinpiirtein pakkomielle näihin viimeisien kuukausien ajan;

- bensan haju (voi että oli pakko jäädä seisomaan vaikka keskelle autotietä jos haistoin sen!)

- tupakka (tää oli todella paha! en saanut mielihyvää vain röökin hajusta vaan siitä kun hengitin sitä ulos nenänkautta)

- kengän pohjat. saatoin haistella ja pureskella kenkieni pohjia (kävinkin ostamassa halpiskenkiä kaupasta joille pystyin tehdä niin vaikka hygieenistä ollut siltikää). yritin aina lopettaa mutta en pystynyt. aamulla jos heräsin kauheaan nälkään niin ei tehnyt mitään muuta mieli kuin kengänpohjaa... sitä sitten pureskelin (ilman siis nielemistä).

oi kun muistelee tätä, loppuraskaudessa varsinkin aloin laihtumaan kun ruokaa ei tehnyt mieli, vain näitä kummallisuuksia. söinkin siis minimaalisen vähän ruokaa kun kengän pohjat täyttivät mun mielihaluni..

no mutta, teidän mielihaluja?

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin tuplajuustohampparit ja feasthamppari ruiskuorilla, laku, salmiakki, suklaat, rooibostee, alkuraskaudessa mansikat

Vierailija
22/161 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothieta ja jacky-makupaloja olisi mennyt kuinka paljon vain. Silakkapihvejä alkoi tehdä kerran mieli, mutta paistaessa haju ällötti niin, että juoksin välillä oksentamassa ja yritin paistaa niitä suodatinpussi nenän eteen sidottuna. Tuon jälkeen ei ole tehnyt mieli, kuuteen vuoteen siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mielitekona oli suklaa, jonka jälkeen tuli etikkapunajuuret. Sitten tuli mustamakkara ( jäi onneksi vain yhteen kertaa eikä tehnyt mieli enempää), englannin lakut, karjalanpiirakat, italiansalaatti (tätä meni monta purkkia, ja kerran kokeilin sitä karjalanpiirakan päälle). Synnärillekin piti ottaa englannin lakuja mukaan :D Monessa mieli teossa oli niin, että sai mielenrauhan vasta kun sai syödäkseen. Muistan yhden päivän kun ajattelin aamusta asti englannin lakuja ja sitten kauppareissun jälkeen om nom nom.

Vierailija
24/161 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki terveellinen, kaurapuuro, ruisleipä.... hulluimmat mieliteot, etikkapunajuuret, pihvit, tomaattikastike jossa ihan helvetisti valkopippuria. Ja noi on sellaisia mitä en koskaan syö normaalisti.
Ihan hirveä seksihulluus ja halukkuus. Kokoajan olin vailla:D

Vierailija
25/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noista mielihaluista, ittelläni sipuli ruskistettuna, kaikki sipuli menee mutta valkosipuli on mieluisin. Sitten aurajuusto ja ylipäänsä kaikki vahvan makuiset että joka kerta kaupasta nappaan polar juustoa mukaan. Kaikki suolainen ja rasvainen mene mutta melkein mikään liha ei mene alas.

Vierailija
26/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittoa ja hernekeittoa meni aivan älyttömästi, ja voitte kuvitella että olin kuin kävelevä pierutyyny loppuraskaudesta. Saatoin tehdä 5l kattilaan kaalikeittoa ja syödä sen muutamassa tunnissa. Miehellä ei ollut helppoa, hän kun vihaa kypsennetyn kaalin hajua. :D

Vierailija
27/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa himoitsin jatkuvasti tuoretta ananasta ja vesimeloonia.

Nyt tässä toisessa on saatava koko ajan paprikaa :D ja molemmissa raskauksissa oli/on ollut jäätävä maksalaatikon ja lakritsin himo. En malta odottaa, että saan syödä kerralla kokonaisen maksalaatikon ja jälkkäriksi pussillinen lakritsaa aaah. Onneksi ollaan ihan loppusuoralla ja vauvelin pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä :)

Vierailija
28/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkipastillit, niin väkevät mitä kaupasta löytyi ja niitä suu täyteen.

Vierailija
29/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olin kuullut näistä mitä hullummista mieliteosta ja tavallaan odotinkin niitä, mutte ei, ei mitään. Alkuraskaudessa kahvin tuoksu ällötti, vaikka olen oikea kahvihiiri. Mieliteot nolla. Loppuraskaudessa ei maistunut oikeastaan mikään siksi, kun tuntui että vatsa on jo koko ajan täynnä kun vauva vei kaiken tilan.

Vierailija
30/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tässä toisessa on saatava koko ajan paprikaa :D ja molemmissa raskauksissa oli/on ollut jäätävä maksalaatikon ja lakritsin himo. En malta odottaa, että saan syödä kerralla kokonaisen maksalaatikon ja jälkkäriksi pussillinen lakritsaa aaah. Onneksi ollaan ihan loppusuoralla ja vauvelin pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä :)

Okei? Kyllä minä söin sekä maksalaatikkoa että lakritsia ollessani raskaana. Noi "ei saa syödä"-listat tosin muuttuu joka viides minuutti. En edes jaksanut lukea sitä listaa. Maalaisjärki auttaa.

Vierailija
31/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ainoa raskausajan mieliteko oli liha, siis teki vain mieli ihan kanafileitä, naudan jauhelihaa ja kalaa. Normioloissa olen enemmän makean ystävä, ja kun raskaaksi tulin niin kaikki makea oksetti ja teki mieli lihaa sellaisenaan.

Tätä raskaushimoani selittänee ehkä se kun verenpaineeni ja hemoglobiini laskivat heti alkuraskaudessa todella alas ja pyörtyilin paljon.

Vierailija
32/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei? Kyllä minä söin sekä maksalaatikkoa että lakritsia ollessani raskaana. Noi "ei saa syödä"-listat tosin muuttuu joka viides minuutti. En edes jaksanut lukea sitä listaa. Maalaisjärki auttaa.

Maalaisjärki auttaakin sitten järjestämään vammaisrn lapsen hoidon kun on saanut maksalaatikosta epämuodostumia ja sitten adhd lakritsista. Onnea vaan tulevaan!

Vierailija
33/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärki auttaakin sitten järjestämään vammaisrn lapsen hoidon kun on saanut maksalaatikosta epämuodostumia ja sitten adhd lakritsista. Onnea vaan tulevaan!

Kiitos. Toinen lapsistani on nyt 9, toinen 7-vuotias. Täysin terveitä kumpikin. Jutuistasi päätellen olet itse monivammainen, joka ei osaa käyttää päätään vaan uskoo vain ja ainoastaan neuvolan "kaikkitietäviä" tätejä. Epämuodostumia maksalaatikosta, kuolen nauruun :DD Mitä seuraavaksi, diabetes tomaatista?

Vierailija
34/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana mielitekona oli suklaa, jonka jälkeen tuli etikkapunajuuret. Sitten tuli mustamakkara ( jäi onneksi vain yhteen kertaa eikä tehnyt mieli enempää), englannin lakut, karjalanpiirakat, italiansalaatti (tätä meni monta purkkia, ja kerran kokeilin sitä karjalanpiirakan päälle). Synnärillekin piti ottaa englannin lakuja mukaan :D Monessa mieli teossa oli niin, että sai mielenrauhan vasta kun sai syödäkseen. Muistan yhden päivän kun ajattelin aamusta asti englannin lakuja ja sitten kauppareissun jälkeen om nom nom.

Aijai. varmaan nyt se ADHD, koska pahapaha lakritsi.

Vierailija
35/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla omenat, ja kerran suututin miehen kun  herätin 4. 00 aamulla ja sanoin haluavani tuoretta pullaa :D

Nuoremman kohdalla taas Mäkkärin  euron juustot, ostin kerralla 5 tai 6 josta esikoinen sai yhden. 

Vierailija
36/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viili, sellainen juokseva (voisi melkein sanoa piimäksi mutta tölkissä lukee fil eikä filmjölk). 13+4 vasta, mikään ei ällötä, ei ole oksettanut eikä väsyttänyt.

Viinietikkasipsejä söin kolme pussia melkein peräkkäisinä päivinä, mutta ehkä niitä olisi tehnyt mieli muutenkin.

Vierailija
37/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykelihasta näin jopa unia! Myöhemmin on paljastunut, että minulla oli ferritiinit alle kymmenen vaikka hb oli 115. Lihaa, lihaa, lihaa!

Vierailija
38/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivit kolahti aika kovaa. Yleensä en tykkää ja olen vähän allerginenkin. Söin viimeisen raskauden viimeiset viikot kiivejä ainakin kilon päivässä. Joskus enemmänkin. En vaan voinut lopettaa. Ja suu oli ihan rakkuloilla mutta olin voimaton tämän edessä. No, tulipahan c-vitamiinia :)

Vierailija
39/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalapenot ja smetana. Söin koko raskauden ajan noita päivittäin välipalaksi. Nyt ei enää uppoa.

Hevostallin tuoksu oli myös huumaava alkuraskauden aikana. Piti käydä monta kertaa viikossa rapsuttelemassa siskon poneja :]

Vierailija
40/161 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä ja kiinalaista ruokaa teki mieli, mikään ei tosin pysynyt sisällä joten ei huolta että olisi tullut liikaa syötyä. Pekonin ja rasvan käry oksetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä