MIkähän naisia vaivaa kun ei pitkä ja suht komea mies ei kelpaa
Olen tässä jo pitkään miettinyt ja haluan valittaa asiasta, että mikähän naisia vaivaa kun ei komea ja pitkä mies kelpaa.?
Kommentit (143)
Suomen rajojen ulkopuolellakin on naisia.
No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei vaivaa mikään. Sinua vaivaa.
MIkähän minua sitten vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö ei auta, jos luonne ei ole kohdallaan.
On se, olen kiltti ja rauhallinen ja näytän söpöltä
Kukaan täyspäinen mies ei kutsu itseään söpöksi.
Mikähän niinku naisia vaivaa nykyään Olen pitkä en ruma ja lihava.. en saa naista
Naiset ovat kehuneet olenpa pitkä ja komea mies söpöt silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkähän minua sitten vaivaa?
Juot liikaa ja sinulla on tyhmät jutut.
Ulkonäkö kun ei ole ainoa asia, joka naisia kiinnostaa. Siinä me naiset eroamme teistä miehistä. Teille riittää naisessa vain kauniit kasvot ja nuori sorja keho.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.
Hän on täällä taas.
Pitää kelvata ensin itselleen, keskittyä omaan elämäänsä ja unohtaa etsimänsä.
Tulee kun on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä
Niillä on jotain sellaista mitä sinulla ei ole. Mietipä mitä se voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö kun ei ole ainoa asia, joka naisia kiinnostaa. Siinä me naiset eroamme teistä miehistä. Teille riittää naisessa vain kauniit kasvot ja nuori sorja keho.
No eipäs minulle kelpaa nainen jolla on kaljamaha ja tiukat farkut
Vierailija kirjoitti:
Mikähän niinku naisia vaivaa nykyään Olen pitkä en ruma ja lihava.. en saa naista
Edelleen, persoona on paljon tärkeämpi. Ulkonäkö ei pelasta huonoa persoonaa ja luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on jotain sellaista mitä sinulla ei ole. Mietipä mitä se voisi olla.
No mitä työpaikka vai mitä ? on mullaki 2 työpaikkaa auto ja kaikkee, asun hienos vuokra asunnos ja puhdasta ja kaikkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, persoona on paljon tärkeämpi. Ulkonäkö ei pelasta huonoa persoonaa ja luonnetta.
Persoona on ihan kunnossa sori vaan.
Miksi se on joillekin yksilöille vaikea käsittää, ettei normaalien ihmisten suhteet perustu pelkkään hyvään ulkonäköön? On siellä yläpäässä ja sielussa oltava jotakin. Itseasiassa aika paljon, jotta normaali empaattinen ja älykäs ihminen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.
Kannattaa mennä pubiin. Et kuitenkaan saa sieltä naista, joten voit juoda perseet ja inhota taas itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä pubiin. Et kuitenkaan saa sieltä naista, joten voit juoda perseet ja inhota taas itseäsi.
Olen saanut ennenkin naisia, miksen nyt saisi?
Vierailija kirjoitti:
Hän on täällä taas.
Pitää kelvata ensin itselleen, keskittyä omaan elämäänsä ja unohtaa etsimänsä.
Tulee kun on tullakseen.
Tuo "Hän on täällä taas" oli paras.