Tulinen luonne naisella. Minkälaisesta naisesta on kyse?
Olen rauhallinen ja järjestelmällinen mies enkä huuda ja pidä riitelystä. Nyt olen menossa treffeille naisen kanssa, joka kertoi olevansa tulinen luonteeltaan eli onko tiedossa joku riivinrauta tyylinen Justiina? Haluan rauhallisen elämän ilman jatkuvaa riitelyä.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulinen luonne: saa raivarit sekunnissa. et edes tiedä mistä syystä, mutta saat kuulla kunniasi. Kun rakkaus iskee, saat sellaisen tunteen palon, ettet ole ollut tietoinen moisesta. Täydellinen antautuminen, intohimon hyökyaalto. super hyper lojaali kaikessa. hän ei koskaan petä rakkaitaan, auttaa, kuuntelee, tukee, tekee kaikkensa rakkaidensa eteen. Mutta joo, saa tosiaan ne raivarit joka toinen päivä eikä se tosiaan ole tasaista kyytiä. Eli ette ehkä sovi toisillenne, vaikka rakastuisittekin. Tulinen nainen on aito, ja häneen on helppo hullaantua.
Minusta kuvailet rajatilaista ihmistä tässä, ei tulinen ole välttämättä mitenkään persoonallisuustasoisesti häiriintynyt. Ihmiset on erilaisia ihan muutenkin.
Rajatila = epävakaa persoonallisuushäiriö
Varaudu siihen, ettei naisella ole minkäänlaista impunssikontrollia, nollasta sataan sekunnissa ja, jos väität vastaan löydät lautasen paiskattuna lattiaan ja renkaat viillettynä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Aikuinen on itse vastuussa siitä, miten hän on muiden kanssa ja tulistuminen kuuluu 3 vuotiaille. Sellainen harvoin muuttuu, vain pahenee kun ei kykene itse olemaan vastuussa itsestään ja käytöksestään. Mutta, valitettavasti meille rauhallisille naisille ei löydy miehiä ollenkaan, vaan haukutaan hissukoiksi.
Tällaiset 'tuliset' naiset elävät jotain suomifilmiromantiikkaa. Käyvät kuumana rauhalliseksi itsensä määritteleviin miehiin, koska luulevat, että miehet jumaloivat heidän 'temperamenttiaan' ja haluavat lepytellä heitä. Puuttuu vielä, että he julkisesti ovat hyvinkin varautuneita. Muutamat tutut naiset olivat tällaisia 'tulisia'. Heillä myöhemmin ongelmia miessuhteissa, koska eivät itse jaksaneet esittää rooliaan, tai vaihtoehtoisesti liioittelivat sitä. Reflektointikyky nolla. Tuon sanan viljely on itsessään jo varoitusmerkki.
Mun mies kutsuu mua tummaksi ja tuliseksi. Ei tässä tapauksessa ainakaan kyse siitä ole, että olisin joku hermoheikko raivopää. Olen vaan nopea liikkeissäni, ja intohimoinen niin sängyssä kuin muutenkin elämässä. Kiihkeän innostunut, en raivoisa.
Vierailija kirjoitti:
Tulinen luonne: saa raivarit sekunnissa. et edes tiedä mistä syystä, mutta saat kuulla kunniasi. Kun rakkaus iskee, saat sellaisen tunteen palon, ettet ole ollut tietoinen moisesta. Täydellinen antautuminen, intohimon hyökyaalto. super hyper lojaali kaikessa. hän ei koskaan petä rakkaitaan, auttaa, kuuntelee, tukee, tekee kaikkensa rakkaidensa eteen. Mutta joo, saa tosiaan ne raivarit joka toinen päivä eikä se tosiaan ole tasaista kyytiä. Eli ette ehkä sovi toisillenne, vaikka rakastuisittekin. Tulinen nainen on aito, ja häneen on helppo hullaantua.
Tirsk.
Joo älä helvetissä. Itsekin rauhallisempi ja kerran erehdyin semmoisen kanssa suhteeseen. Oletko koskaan kuullut sanontaa "seura tekee kaltaisekseen"? Itse aloin olla jatkuvasti pahalla päällä kun emäntä oli epävakaa ja impulssiivinen riivinrauta, itsestä alkoi löytyä niitä puolia mistä en todellakaan tykännyt. Onneksi pääsin eroon, oli lähellä että olisin tullut hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomalainen nainen, niin on luultavasti liiotellut tuota "tulisuuttaan".
Ihan supisuomalainen nainen on.
Yleensä nuo on aika kiimaisia ja kivoja sängyssä, eli saattaa kannattaa katsoa korttia hieman eteenpäin. Mutta joo, varaudu impulssikontrollin puutteeseen ja yleisestikin käytöstapojen puutteeseen.
Tulinen voi tarkoittaa temperamenttista tai sitten sillä kaunistellaan huono käytös ja vaikea luonne.
Treffeillä tuo selviää, mutta ei kannata olla turhan varovainen, vaan ottaa esille myös vaikeita aiheita, niin näet nopeammin mistä on kyse.
Itse olen pääosin rauhallinen, tarvittaessa myös temperamenttia löytyy. En jaksaisi hetkeänään ihmistä, joka aiheuttaa koko ajan draamaa tai jonka takia pitäisi kävellä munankuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo älä helvetissä. Itsekin rauhallisempi ja kerran erehdyin semmoisen kanssa suhteeseen. Oletko koskaan kuullut sanontaa "seura tekee kaltaisekseen"? Itse aloin olla jatkuvasti pahalla päällä kun emäntä oli epävakaa ja impulssiivinen riivinrauta, itsestä alkoi löytyä niitä puolia mistä en todellakaan tykännyt. Onneksi pääsin eroon, oli lähellä että olisin tullut hulluksi.
Oliko mies tulinen osapuoli ja sinä rauhallinen nainen?
Väistin luodin, koska treffimies paljastui raivopääksi. Nyt olen yhdessä samanhenkisen rauhallisen miehen kanssa ja kumpikaan meistä ei vänkää, ei huuda eikä pidä riitelystä.
Vierailija kirjoitti:
Väistin luodin, koska treffimies paljastui raivopääksi. Nyt olen yhdessä samanhenkisen rauhallisen miehen kanssa ja kumpikaan meistä ei vänkää, ei huuda eikä pidä riitelystä.
Parempi niin koska voisit nyt olla parisuhteessa sen raivoajan kanssa ja eroaminen voisi olla vaikeaa ja helvetillistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kutsuu mua tummaksi ja tuliseksi. Ei tässä tapauksessa ainakaan kyse siitä ole, että olisin joku hermoheikko raivopää. Olen vaan nopea liikkeissäni, ja intohimoinen niin sängyssä kuin muutenkin elämässä. Kiihkeän innostunut, en raivoisa.
Miten intohimo ja tulisuus näkyvät muutenkin elämässä?
Voit miettiä siltä kannalta, miltä vaikuttaisi, jos mies kuvaili itseään tuliseksi. Nainen on kuten mies, erilaiset sukupuolielimet vain, mutta tarpeeksi voimaa pahoinpitelemään fyysisesti ja psyykkisesti.