Tulinen luonne naisella. Minkälaisesta naisesta on kyse?
Olen rauhallinen ja järjestelmällinen mies enkä huuda ja pidä riitelystä. Nyt olen menossa treffeille naisen kanssa, joka kertoi olevansa tulinen luonteeltaan eli onko tiedossa joku riivinrauta tyylinen Justiina? Haluan rauhallisen elämän ilman jatkuvaa riitelyä.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukkainen pirttihirmu.
"Minulla on oikeus ilmaista tunteitani huutamalla!"
Kovasuinen palstamamma Porvoosta neljän kersan kera ja mukulat neljälle eri isälle-
Hei, mä oon se tulinen nainen, jonka kanssa piti treffata. Huomasin täällä, että valitit musta.
Voidaan perua treffit.
Toivotan sinulle onnistuneita treffejä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä oon se tulinen nainen, jonka kanssa piti treffata. Huomasin täällä, että valitit musta.
Voidaan perua treffit.
Oikeasti??? Olisit nyt käynyt vetämässä pataan.
Hitto mitä juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan perua treffit.
Hitto mitä juntteja.
Tämän henkilön tapailematta jättäminen on paras mahdollinen lopputulos.
Sellainen, joka ei ole lainkaan panostanut itsensä kehittämiseen. 🚩🚩🚩🚩🚩🚩
Vierailija kirjoitti:
Kun kitiset tästä netissä, paljastuu, että olet pikkumainen kaveri, joka tykkää puhua naisista pahaa.
Äitini ei ainakaan ole tulinen luonteeltaan eikä Justiina. Se, mitä kutsut kitisemiseksi on minulle keskustelua ja asioiden selville ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettet ala sairastua tunnekuohujen takia, etteivät ne edes heijastuisi keuhkoihin tai munuaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suostuit treffeille, idiootti?
En ole idiootti. Nainen kertoi olevansa tulinen luonne vasta kun olimme sopineet treffeistä.
Ja sä menet silti tuhlaamaan sinne molempien aikaa? Fiksumpi olisi perunut treffit siinä vaiheessa, kun huomaa ettei nyt osu kohdilleen.
Ehkä ap ei uskalla tai halua olla töykeä. Mahtava matchi 👌.
Vierailija kirjoitti:
Teissä on hyvät aineksen klassiseen "tossukka mies on vaimon tossun alla" asetelmaan.
Ap juokse ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettet ala sairastua tunnekuohujen takia, etteivät ne edes heijastuisi keuhkoihin tai munuaisiin.
Henkisesti ihminen osaa hoitaa ne tunnekuohunsa muuten kuin tulistumalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun kitiset tästä netissä, paljastuu, että olet pikkumainen kaveri, joka tykkää puhua naisista pahaa.
Osaatko sanoa kenestäkään mitään hyvää vai panetteletko kaikkia ja kaikkea?
No itsellä se ainakin näkyy siten, että koen liikenteen kilpailuna. En siedä sitä, että joku pienemmällä tai vanhemmalla autolla ohittaa. Muutenkin rakastan autoja, vauhtia ja jännitystä ja minulla on jatkuva autokuume. Tykkään katsella kauniita autoja.
Rakastan pitkiä hiuksiani, pitkiä punaisia kynsiä ja pukeutua naisellisesti. Kun minua on loukattu, kosto tulee viiveellä. Yleensä noin puolen vuoden kuluttua loukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suostuit treffeille, idiootti?
En ole idiootti. Nainen kertoi olevansa tulinen luonne vasta kun olimme sopineet treffeistä.
Eihän ne treffit sinua lopuelämäksi häneen sido. Katso ja kuuntele, mikä hän on. Ja vaikka olisit jo päättänyt, että parempi unohtaa vakava suhde hänenlaisena kanssa, niin voithan silti yksillä treffeillä käydä ihan huoletta, vaikka hän joku Justiina olisikin.
Ajan tuhlausta käydä treffeillä, jos jo valmiiksi on päättänyt, ettei toinen kelpaa.
Kyllä, jos etsii ainoastaan vakavasti otettavia puolisoehdokkaita, niin siinä tapauksessa on ihan tur
Mutta miksi kukaan haluaisi huvikseen käydä treffeillä 😭
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinna naisvankilaan mene tutustumaan . Iso osa Intiastaalunperin..
Vankilat eivät ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuikkaa kerran ja demppaa.
Älä tee sitä, suurimmalla osalla toosasta HPV virus ja muutakin skeidaaahyijopa hiv
Niin ei paljaalla.
Tarttuu ympäröivältä iholta,
Voiko vaan olla olematta ihmis roska? Samaa sarjaa Justiinoiden kanssa. Jätetään ne omaan arvoonsa. 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan perua treffit.
Hitto mitä juntteja.
Tämän henkilön tapailematta jättäminen on paras mahdollinen lopputulos.
Huumoria kun ei jaeta kaikille, pisteet siitä, että tosikko on edes puutteistaan tietoinen. Ehkä joku toinen samanlainen lukee.
joku hillitön raivoaminen on musta huono merkki naisessa,usein narsismi,sosiopatia ja yleinen typeryys näkyy just käytöksssä.
en katsoisi edes miehessä, mitään typerää mesoamis käytöstä. saako jo ensi treffeillä jonkun nolon raivokohtauksen.
oon nainen ja työpaikoilla ollut näitä raivoavia kiusaaja naisia,pysyn kaukana muut ominaisuudet on pettäminen,valehtelu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulinen luonne naisella tai miehellä ei koskaan lupaa mitään hyvää. En ostaisi edes eläintä, jolla on tulinen luonne.
Voisiko olla niin, että tällainen tyyppi ei tykkää sinusta kun olet kaunaa muisteleva, pikkumainen ja matalapaineinen?
Varmasti jää kaunaa, kun tuliset luonteet mätkivät turpaan. "Sori, en voinut mitään, olen vain tällainen luonne".
Väkivaltaa ei tarvitse kenenkään sietää eikä luonne oikeuta mätkimään toisia.
Mutta entä jos kyse on kylmästä väkivallasta ja kaasulamppuilusta, miten sitä pitäisi käsitellä?
Tuollaisesta kannattaa pysyä loitolla, ihan samalla tavalla kuin siitä lyövästä.
Vierailija kirjoitti:
No itsellä se ainakin näkyy siten, että koen liikenteen kilpailuna. En siedä sitä, että joku pienemmällä tai vanhemmalla autolla ohittaa. Muutenkin rakastan autoja, vauhtia ja jännitystä ja minulla on jatkuva autokuume. Tykkään katsella kauniita autoja.
Rakastan pitkiä hiuksiani, pitkiä punaisia kynsiä ja pukeutua naisellisesti. Kun minua on loukattu, kosto tulee viiveellä. Yleensä noin puolen vuoden kuluttua loukkauksesta.
Liikenteen vaarantaja...
En nyt, kun ei kuulu tapoihini.