Tulinen luonne naisella. Minkälaisesta naisesta on kyse?
Olen rauhallinen ja järjestelmällinen mies enkä huuda ja pidä riitelystä. Nyt olen menossa treffeille naisen kanssa, joka kertoi olevansa tulinen luonteeltaan eli onko tiedossa joku riivinrauta tyylinen Justiina? Haluan rauhallisen elämän ilman jatkuvaa riitelyä.
Kommentit (93)
Sellaisesta, jonka kanssa et pärjää. Missään.
Tulinen nainen = on periaatteessa naispuolinen jännis.
Jokainen, joka on kuvaillut itseään tuliseksi luonteeksi, on käytännössä ollut typerä k.sipää.
Vaikea sanoa, voi olla sellainen kuin mä, eli että vedän helposti kilarit jos joku on epäoikeudenmukainen tai käyttäytyy muuten dickisti. En siis nätisti vain hymyile ja niele tunteitani. Tai sit voi olla niinku mun ex kaveri, joka suuttuu kolmen minuutin välein aivan rändömisti. Laaja skaala.
Tulinen luonne: saa raivarit sekunnissa. et edes tiedä mistä syystä, mutta saat kuulla kunniasi. Kun rakkaus iskee, saat sellaisen tunteen palon, ettet ole ollut tietoinen moisesta. Täydellinen antautuminen, intohimon hyökyaalto. super hyper lojaali kaikessa. hän ei koskaan petä rakkaitaan, auttaa, kuuntelee, tukee, tekee kaikkensa rakkaidensa eteen. Mutta joo, saa tosiaan ne raivarit joka toinen päivä eikä se tosiaan ole tasaista kyytiä. Eli ette ehkä sovi toisillenne, vaikka rakastuisittekin. Tulinen nainen on aito, ja häneen on helppo hullaantua.
Mä olen hyvin
harkitseva tapaamaan
uusia miehiä livenä, ja skannaan terävästi
miehen persoonaa etukäteen niin, että
kovin isoa hutia = mentaalisesti
epästabiilia kuumakallea, p.paattia tai
mt.casea kohdalleni tuskin osuu. Lääkitty
masennus on ok. Samoin ahdistus.
Kipulääkityskin..
(Kunhan medikaalin official resepti, ei
katukemistin Lyric4 pimeiltä markkinoilta).
Skitsofreenikon tai bi-polaarikon kanssa en
tohtisi suhteeseen. R4ivokas jealousy on
todella iso red flag miehessä. Sen haistan
nopeasti. Note: Jealous ihminen on myös
envious. Tuplapaha! Tuo energia jos jokin.
tukehduttaa ja tukahduttaa, ei salli kasvua,
kutistaa, näivettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suostuit treffeille, idiootti?
En ole idiootti. Nainen kertoi olevansa tulinen luonne vasta kun olimme sopineet treffeistä.
Ja sä menet silti tuhlaamaan sinne molempien aikaa? Fiksumpi olisi perunut treffit siinä vaiheessa, kun huomaa ettei nyt osu kohdilleen.
Ehkä ap ei uskalla tai halua olla töykeä. Mahtava matchi 👌.
Osaan kyllä puolustaa itseäni tarpeen niin vaatiessa olematta kuitenkaan töykeä tai riidanhaluinen.
Vankilat täynnä heitä. Semmoinen vinkki.
'Jokin tukehduttaa' >
E D I T:
väliin ei pistettä.
Täällä ketjut katoaa hetkessä,
en kerkiä oikolukea ja korjata
sillä tapaa, kuten
privasomessani
perfektionistina tekisin
A I N A > ennen enteriä.
Vierailija kirjoitti:
Tulinen nainen = on periaatteessa naispuolinen jännis.
Ovatko tulisieluinen ja rääväsuinen nainen yksi ja sama asia? En näe ap:ta yhdessä tulisieluisen naikkosen kanssa.
Jos Suomalainen nainen, niin on luultavasti liiotellut tuota "tulisuuttaan".
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, voi olla sellainen kuin mä, eli että vedän helposti kilarit jos joku on epäoikeudenmukainen tai käyttäytyy muuten dickisti. En siis nätisti vain hymyile ja niele tunteitani. Tai sit voi olla niinku mun ex kaveri, joka suuttuu kolmen minuutin välein aivan rändömisti. Laaja skaala.
Epävakaat persoonallisuudet teillä molemmilla?
henkisesti kypsä ja normaali ihminen ilmaisee puhumalla asiat, ei raivoamalla ja kiukuttelemalla.
osa voi kasvaa aikuiseksi ja muokata käytöstä,aikuisen pitäisi jo olla normaali käytöksinen.
naisella voi olla kuukautis oireita, joita hormonit aiheuttaa (huono fiilis ja kipuja)mutta toisen piinaaminen ei sillä ole oikeutettua.