Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki miehille jotka valittavat ettei naista löydy!

Vierailija
19.11.2025 |

Onko sinulle koskaan tullut tinderissä mätsiä johon nainen olisi laittanut että oli pakko tykätä, koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti? Jos ei niin miksi et tee asialle mitään vaan keskityt vain valittamiseen? Sun itse se pitää tehdä, ei naisten. Mieti mistä naiset tykkää ja jos olet sellainen nii kerro se. Olen itse se varsin tavallinen mies, mutta lämmin sydän. Tein tinderiin sellaisen profiilin (kaikki merkit käytössä) että lukuisat naiset kirjoittivat kuinka oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti. Aika nopeasti sieltä löytyi todella viehättävä nainen. Nyt kun mätsistä on aikaa yli puoli vuotta nainen kertoi että on ihanaa kun sinulle voi puhua ja kertoa mistä vain ja olet siinä mukana vieläkin, etkä juokse karkuun. Oli asia joka minulla oli tinderissä ja pystyin vain todeta että tästähän juuri siellä tinderissäkin kerroin. Eli käy myös toteen. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvällä esittelyllä voisi saada paljon aikaan. Mutta kaikki miehet eivät viitsi panostaa edes tämän vertaa. Naisen tulisi tipahtaa taivaasta, koska heillä miehinä on "oikeus" tällaiseen. 

Parisuhde tällaisen miehen kanssa olisi helvettiä. 

Vierailija
42/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hyvällä esittelyllä voisi saada paljon aikaan. Mutta kaikki miehet eivät viitsi panostaa edes tämän vertaa. Naisen tulisi tipahtaa taivaasta, koska heillä miehinä on "oikeus" tällaiseen. 

Aivan. Mitä hyvää se mies toisi parisuhteeseen jos ei viitsi panostaa edes itsensä esittelyyn? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on epäreilua että naisia rakastetaan ehdoitta ,mutta miehellä pitää olla rahaa ja statusta.

No miten selität tämän. Minä olen amis ja huonopalkkaisessa vuorotyössä, muutaman tonnin auto, mutta kuitenkin kuitenkin huomannut että kohtuullisen fiksu, jos naisen kanssa pääsee juttelemaan niin olen huomannut että todella tykätään siitä eteenpäin. Tämä tapaamani nainen on yliopiston käynyt, hyvässä työssä ja arvostettu, maailmaa nähnyt, käynyt yli kymmenessä eri maassa, aivan uusi todella kallis auto johon minulla ei olisi koskaan varaa. Kun kysyin häneltä mitä minussa näkee, hän vastasi, olet komea ja herrasmies, sinulla on lämmin sydän, tunnen oloni seurassas niin turvalliseksi.  Pyyhkisin kaikki tuollaiset ihme oletukset pois ja keskittyisin siihen mitä etsii niin kyllä löytyy. Ap

Vierailija
44/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sain naisia hyvillä esittelyteksteillä ja jutuilla. Nyt ei enää jaksa sirkustemppuja, vaan lisään profiilini joukkoon kuvan sijoitussalkkuni saldosta ja tuottoprosentista, ja johan matcheja satelee.

Vierailija
45/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vaan tinderiä niin tuli heti mätsi.  Kehui kuvaani, joka oli  maisemakuva, oma hämäräkuva sitten viimeisenä.  Treffattiin ja muutama luontoreissu tehty yhdessä.  Vakavampaa en voi suunnitellakkaan kun olen varattu.

Niin, kyllähän sitä silloin flaksi käy kun on varattu. Eikö yhtään hävetä että veit jonkun yksinäisen miehen vosun?

Se yksinäinen mieskin vois kokeilla vaikka muuta tai muita kuvia kun ylimielisiä sliipattuja pullistelukuvia tai kuvia baarista simät harottaen.

Vierailija
46/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään muu kuin ulkonäkö Tinskussa. Naiset ovat voittajia ja miehet häviäjiä joten voittajat sanelee pelin säännöt

Vierailija
47/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sain naisia hyvillä esittelyteksteillä ja jutuilla. Nyt ei enää jaksa sirkustemppuja, vaan lisään profiilini joukkoon kuvan sijoitussalkkuni saldosta ja tuottoprosentista, ja johan matcheja satelee.

Ei siinä mikään flaksi käy kun näytät että olet vain ostamassa niin tottakait myyjä myy. Mikä mätsi se osto-myyntitilanne mielestäsi on?

Vierailija
48/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki naisille. Jos ette pihtaisi suhteissa niin mies ei joutuisi etsimään uutta naista.

Vierailija
49/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on epäreilua että naisia rakastetaan ehdoitta ,mutta miehellä pitää olla rahaa ja statusta.

Huvittavaa,  kun se 'rakkaus' tarkoittaa sitä,  että kuvankaunista, kaksikymppistä naista on kiva esitellä kavereille. Muistakaa, että 99% palstamiehistä tyytyy. Vai ehdoitta?

Vierailija
50/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa,  kun se 'rakkaus' tarkoittaa sitä,  että kuvankaunista, kaksikymppistä naista on kiva esitellä kavereille. Muistakaa, että 99% palstamiehistä tyytyy. Vai ehdoitta?

Pitää olla vain nuori tai ainakin nuoren näköinen, hoikka (normaalipainoinen on liian läski), pitkät paksut hiukset, laittautua sopivasti muttei liikaa ilman että siihen menee aikaa tai rahaa, pitää antaa miehelle mieluisaa seksiä seksiä silloin kun mies haluaa, ei saa vaatia kotitöiden tekoa tai yhtään mitään muutakaan koska se on mäkätystä, pitää maksaa vähintään puolet yhteisistä kuluista plus kaikki lasten kulut, hmmm varmaan jotain vielä unohtui.

Todella ehdoitta! 

Vierailija
51/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei tykkäisi likasangosta, jonne kaikki huolensa ja murheensa kaataa. Pääsääntöisesti muuta roolia sillä ei tosin sitten herukaan. 

Vierailija
52/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa jne. Niinhän se on naisillakin, että joko siellä ei lue mitään, tai sitten siellä on se sama teksti kuin kaikilla muillakin kuinka rakastaa matkustelua. 

Vierailija
53/53 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa jne. Niinhän se on naisillakin, että joko siellä ei lue mitään, tai sitten siellä on se sama teksti kuin kaikilla muillakin kuinka rakastaa matkustelua. 

1. Älkää tykätkö niistä naisten tyhjistä profiileista. 

2. Mulla on kaikki merkit käytetty, saan soimata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän