Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki miehille jotka valittavat ettei naista löydy!

Vierailija
19.11.2025 |

Onko sinulle koskaan tullut tinderissä mätsiä johon nainen olisi laittanut että oli pakko tykätä, koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti? Jos ei niin miksi et tee asialle mitään vaan keskityt vain valittamiseen? Sun itse se pitää tehdä, ei naisten. Mieti mistä naiset tykkää ja jos olet sellainen nii kerro se. Olen itse se varsin tavallinen mies, mutta lämmin sydän. Tein tinderiin sellaisen profiilin (kaikki merkit käytössä) että lukuisat naiset kirjoittivat kuinka oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti. Aika nopeasti sieltä löytyi todella viehättävä nainen. Nyt kun mätsistä on aikaa yli puoli vuotta nainen kertoi että on ihanaa kun sinulle voi puhua ja kertoa mistä vain ja olet siinä mukana vieläkin, etkä juokse karkuun. Oli asia joka minulla oli tinderissä ja pystyin vain todeta että tästähän juuri siellä tinderissäkin kerroin. Eli käy myös toteen. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taasko kala opettaa kalastajaa, että miten kannattaa kalastaa? 

Hyi yök, mies joka luulee naista saaliiksi ja itseään onkimieheksi, kannattaa heittää takaisin lastentarhaan tai vammaispalvelujen piiriin.

Vierailija
22/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrot vielä, missä sitä empatiaa voi opiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderä.

Vierailija
24/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

INCEL-parvi lässyttää itseään pahasti pussiin :D

Hei, kun te ette naista saa, niin kuunnelkaa edes sellaisen neuvoa, joka saa. Tai naisten. Ne teidän toksiset harhanne ovat pelkkiä harhoja.

En ikinä alkaisi minkään mölisevän urpon kanssa mihinkään vaan haluan miehen, joka puhuu, kuuntelee ja kykenee käsittelemään sekä tietoa että tunteitaan.

Kannattaa muistaa, että kun te ette saa Tinderistäkään ja muuta konstia ette keksi, niin järkevää on vaihtaa taktiikkaa, korjata virheensä ja olla parempi ihminen. Nainen kuvittelee miehen olevan ihminen, joten jos olet apina, olet heikoilla. Vain miehillä on fantasioita eläimiin sekaantumisesta. Nainen pitää tason korkeana koska evoluution avaimet ovat hänellä, samoin suurimmat riskit.

Vierailija
25/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään tuskin kiinnostaa vanhalta viinalta ja valkosipulilta haiseva kaljuuntuva mies kenellä roikkuu housujensa päällä valtava muffinssimaha takana vähintään kolme eroa ja viiden vuoden ryyppyputki jättiveloista puhumattakaan.

Vierailija
26/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen oppi sen jo lapsuudessaan, mutta jokainen voi parantaa omia empatiakykyjään esim. lukemalla kirjallisuutta. Katsopa kun se on ainut tapa päästä toisen ihmisen aivojen sisään. Oppia näkemään asiat hänen silmiensä kautta. Tuntemaan hänen tunteitaan jne.

Lukutaidottomat miehet ovat oksettavia. Niiden aivoista puuttuu paljon paloja, eivätkä kaikki ole kognitiivisia puutoksia vaan iso osa on affektiivisia häiriöitä.

Vierailija
27/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vasta treffien jälkeen moni nainen sanoi että olet komea ja herrasmies, ei kukaan sitä ulkonäköä mätsin tultua kehunut"

Miesten ulkonäköä ei voi kehua, koska iso osa ymmärtää sen väärin lupauksena seksistä. Heille kun ainoa kriteeri panemiselle on naisen ulkonäkö, niin tällä logiikalla "naisen mielestä näytän hyvältä" = "nainen lupasi panna".

Muutamat kerrat olen saanut haukut kun "peruin lupaukseni", joten en enää uskalla sanoa miesten ulkonäöstä yhtään mitään liian aikaisin ettei sitä tulkittaisi väärin. Jätän kehumisen siihen kun oikeasti olisin valmis seksiin. 

Vierailija
28/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on naisensa mieskaveri. Nainen näkee aloittajan turvallisena ystävänä eikä oikeana miehenä.

Miksi mies ei voisi olla paras ystävä, turvallinen kumppani ja rakastettu yhtä aikaa???

Vierailija
29/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on naisen kirjoittama.

Kyllä, logiikka paljastaa.

Eli pitäisi kirjoittaa olevansa sellainen mistä muut tykkää, eikä sellainen kuin oikeasti on, tämäpä vasta viisaus, joutuu joka kerta turhille treffeille.

T Ajanhukkaa

Ei. Ei missään nimessä noin. Mutta jos tunnet itsessäsi esimerkiksi empatiaa ja erityistä kykyä ja halua vaikka syvällisiinkin keskusteluihin niin tuo ihmeessä se selkeästi esille. Todella moni nainen tykkää siitä myös ja pääsette juttuun kiinni. Toisinko että "moi, kerro joku hyvä vitsi, tykkäätkö seksistä tosi paljon" "oon Pertti ja mää tykkään hiihtää ja kalastaa" ap

Vierailija
30/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vasta treffien jälkeen moni nainen sanoi että olet komea ja herrasmies, ei kukaan sitä ulkonäköä mätsin tultua kehunut"

Miesten ulkonäköä ei voi kehua, koska iso osa ymmärtää sen väärin lupauksena seksistä. Heille kun ainoa kriteeri panemiselle on naisen ulkonäkö, niin tällä logiikalla "naisen mielestä näytän hyvältä" = "nainen lupasi panna".

Muutamat kerrat olen saanut haukut kun "peruin lupaukseni", joten en enää uskalla sanoa miesten ulkonäöstä yhtään mitään liian aikaisin ettei sitä tulkittaisi väärin. Jätän kehumisen siihen kun oikeasti olisin valmis seksiin. 

Mutta asia voi olla näinkin kun meillä. Juteltiin todella kauan ennenkuin tavattiin. En koskaan puhunut sanallakaan mitään seksiin liittyvää, näytin vain ja toin esille sitä empatiaa naisen asioita kohtaan. Hän kehui ja minä myös. Emme olleet puhuneet sanaakaan seksistä kun tavattiin kuukausien jälkeen, olin itse se treffeille suostuva osapuoli, nainen olisi halunnut paljon paljon aikaisemmin. Juteltiin, kahviteltiin, läheisyyttä ja nainen itse halusi suudellakkin, teki aloitteen. Seuraavana päivänä laittoi kuvan makuuhuoneestaan, "täällä mä haaveilen susta päiväunikaveriksi, tai en tyydy pelkästään vain unelmoimaan, vaan oon valmis mihin vaan kanssas" ja olinhan minäkin. Mutta tämä on yksi niistä asioista joita miesten kannattais vähän miettiä. Kyllä se nainen haluaa ihan yhtä paljon, usein vielä paljon enemmän kuin mies, mutta miksi ei voi käyttäytyä asiallisesti ja ajatella asioita naisen näkökulmasta. Sitä miltä naisesta tuntuu ja arvostaa sitä. Ap

Vierailija
31/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta asia voi olla näinkin kun meillä. Juteltiin todella kauan ennenkuin tavattiin. En koskaan puhunut sanallakaan mitään seksiin liittyvää, näytin vain ja toin esille sitä empatiaa naisen asioita kohtaan. Hän kehui ja minä myös. Emme olleet puhuneet san

Voi olla, mutta kun naisena sitä ei voi tietää etukäteen kuka käsittää ulkonäkökehun väärin. Siksi ne kehut jätetään myöhemmäksi, kun on pakko ajatella ensisijassa omaa turvallisuuttaan. 

Vierailija
32/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni menee niin, että vain profiilin kuvilla on merkitystä:

Täydellisesti onnistuneet kuvat = 34 treffit vuodessa

Ihan ok kuvat = 3 treffit vuodessa

Vierailija
33/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen oppi sen jo lapsuudessaan, mutta jokainen voi parantaa omia empatiakykyjään esim. lukemalla kirjallisuutta. Katsopa kun se on ainut tapa päästä toisen ihmisen aivojen sisään. Oppia näkemään asiat hänen silmiensä kautta. Tuntemaan hänen tunteitaan jne.

Lukutaidottomat miehet ovat oksettavia. Niiden aivoista puuttuu paljon paloja, eivätkä kaikki ole kognitiivisia puutoksia vaan iso osa on affektiivisia häiriöitä.

Olen lukenut erittäin paljon kaunokirjallisuutta. Opiskelin kirjallisuustiedettäkin perusopintojen verran. Ei kaunokirjallisuuden lukeminen kuitenkaan tehnyt minua erityisen empaattiseksi tai herkistänyt millään tavalla.

Vierailija
34/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommasin tuollaisen pelimieskirjan ja lukaisin sen läpi. Nyt onneni on kääntynyt ja en aikaisemmin tiennytkään että vosut ovat noin helposti huijattavia tapauksia...

Sinä olet inseli, se nyt paistaa kilometrien päähän, mutta te miehet vaan kuvittelette huijaavanne, mutta todellisuudessa me naiset olemme ne ketkä teitä huijaavat. Ei pelinainen paljasta tajunneensa huijausta vaan pelaa siinä mukana. Antaa pelimiesten, tai sellaisena itseään pitävien kuvitella hallitsevansa tilannetta, vaikka todellisuudessa se on pelinainen joka tilannetta hallitsee ja saa asiat sujumaan haluamallaan tavalla. Eri kerroilla ja eri tapauksissa päämäärät ovat erilaiset. Te ette edes tunnista pelinaista, koska hän osaa asiansa eikä ulkonäöstä pysty asiaa mitenkään päättelemään. Pelinainen ei huijaa pelkän huijaamisen ilon vuoksi, vaan tarkoitukset ovat ihan erilaisia.

Vierailija
35/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys, ei miehiä saa neuvoa. Ne on täysin vakuuttuneita että deittiprofiiliin riittää aurinkolasikuva ja ota selvää-teksti. Ellei kelpaa sellaisenaan niin se on aina naisten vika. 

Vierailija
36/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta asia voi olla näinkin kun meillä. Juteltiin todella kauan ennenkuin tavattiin. En koskaan puhunut sanallakaan mitään seksiin liittyvää, näytin vain ja toin esille sitä empatiaa naisen asioita kohtaan.

Mutta tämähän on juurikin niitä asioita joita kannustan miehiä tekemään, alusta asti sitä tiettyä tilannetajua ja kunnioitusta naista kohtaan niin tuo asiahan kääntyy täysin toisinpäin kuin yleensä oletetaan. Olen tuosta samasta kuullut naisten suusta usein ja lähtökohta on aina tuo että mies haluaa vain seksiä, mutta kun sen todistaa toisin niin jestas miten kivaa tulee olemaan. Kun huomasin kuinka kaunis, kouluttautunut ja paljon maailmaa nähnyt nainen on ja itse en vastaavasti ollenkaan, niin viimeistään siinä vaiheessa sanoin suoraan kuinka arvokkaana naisena hänet näen, enkä ollenkaan mitään sooloiluja. Ap

Vierailija
37/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys, ei miehiä saa neuvoa. Ne on täysin vakuuttuneita että deittiprofiiliin riittää aurinkolasikuva ja ota selvää-teksti. Ellei kelpaa sellaisenaan niin se on aina naisten vika. 

Kalastaja-analogiassaan sama, kuin heittäisi pelkän siiman pään järveen ja syyttäisi kaloja kun ne eivät hyppää veneeseen katsomaan mitä siellä olisi tarjolla 🤣🤣🤣.

Ts. Jos pitää naisia kaloina, niin yrittäkää nyt edes hitto vähän ymmärtää mikä niitä kaloja houkuttaisi! 

Vierailija
38/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok kuvat: 2 kuvaa 20m päästä aurinkolasit silmillä, yksi hassuttelukuva jossa näytät keltaista kieltäjs keskaria, ja yksi seiskaluokan passikuva? Tällaisia ne miesten kuvan keskimäärin on. 

Vierailija
39/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies, hyvät kuvat, mutta huono teksti, muutamat treffit. Tavallinen mies, mutta ihan mieletön teksti tuli lopulta 147 mätsiä ja treffeillä olisi saanut käydä todella paljon. Mutta kävin muutamat kymmenet. Nopeasti löytyi se kumppani. Ap

Vierailija
40/47 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäreilua että naisia rakastetaan ehdoitta ,mutta miehellä pitää olla rahaa ja statusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan