Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki miehille jotka valittavat ettei naista löydy!

Vierailija
19.11.2025 |

Onko sinulle koskaan tullut tinderissä mätsiä johon nainen olisi laittanut että oli pakko tykätä, koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti? Jos ei niin miksi et tee asialle mitään vaan keskityt vain valittamiseen? Sun itse se pitää tehdä, ei naisten. Mieti mistä naiset tykkää ja jos olet sellainen nii kerro se. Olen itse se varsin tavallinen mies, mutta lämmin sydän. Tein tinderiin sellaisen profiilin (kaikki merkit käytössä) että lukuisat naiset kirjoittivat kuinka oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti. Aika nopeasti sieltä löytyi todella viehättävä nainen. Nyt kun mätsistä on aikaa yli puoli vuotta nainen kertoi että on ihanaa kun sinulle voi puhua ja kertoa mistä vain ja olet siinä mukana vieläkin, etkä juokse karkuun. Oli asia joka minulla oli tinderissä ja pystyin vain todeta että tästähän juuri siellä tinderissäkin kerroin. Eli käy myös toteen. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia löytyy suhteellisen helposti. Sellaisia naisia joille seksi ei ole ongelma on huomattavan vaikeaa löytää. 

Vierailija
62/63 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommasin tuollaisen pelimieskirjan ja lukaisin sen läpi. Nyt onneni on kääntynyt ja en aikaisemmin tiennytkään että vosut ovat noin helposti huijattavia tapauksia...

Eiks ois kivempaa pyrkiä olemaan sellainen mies, jota naiset oikeasti haluavat ja oikeasti arvostavat? Kuulostaa melko luuserimaiselta, että joutuu huijaamaan itselleen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on miehelle karkkikauppa kunhan osaa pelata oikealla tavalla ja lähestyä naisia oikein. Se on täynnä upeita naisia, todella kauniita, mutta todella monilla on rankka tausta. On ollut ex miehen osalta seksuaalista väkivaltaa, yhden exä on suljetulla osastolla, yhden viesti on tuossa alhaalla. Jos mies osaa olla vain tosi kiva, näistä on helppo vain ottaa nainen.

Mun pitää sitten kertoa yks juttu. Oon varmaan tätä jo osittain kertonut. Mulla on siis tosi vaikeaa olla jonku seurassa välillä. Lähellä tai muuta sellaista. Että älä ihmettele jos vaikka vaihdan huonetta yhtäkkiä. Ku mulle tavallaan tulee semmonen paniikkitila päälle. Johtuu tuosta narsisti exästä. Niin siksi oon toivonut, että hitaasti edetään.. eiköhän tässä olla aika hitaasti edettykin