Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Kommentit (64)
SDP tietenkin, lähinnä mietin kuka muka nykyään enää äänestää persuja :D Nehän on jotai makkaraa syöviä duunareita, jolta Purra vei kaiken.
En tiedä vielä mutta varmuudella ääntäni EI tule saamaan persut eikä sekoomus.
Vierailija kirjoitti:
Kokkareita täällä ei ainakaan pyöri. Jännä sinänsä, kun kaikki täällä ovat vaativassa asiantuntijatyössä ja varakkaita sijoittajia.
Mietin ihan samaa. Täällä on lähinnä työttömiä ja eläkeläisiä.
En tiedä mutta veikkaan että kaoottista menoa tullee olemaan. Voi hyvinkin olla ettei hallitusta pystytä muodostamaan ja eu ja imf ottavat suomi oy:n ohjat. Sen jälkeen jokainen ymmärtää miten silkkihanskoin tämä nyky hallitus tätä velka ongelmaa hoiti.
Vierailija kirjoitti:
SDP tietenkin, lähinnä mietin kuka muka nykyään enää äänestää persuja :D Nehän on jotai makkaraa syöviä duunareita, jolta Purra vei kaiken.
PS on pienempi paha kuin koronapassivasemmisto.
Äänestäminen kannattaa tehdä fiksusti eli äänestää sitä puoluetta, joka todennäköisimmin ajaa sinun etujasi, eikä naapurin Peran, eikä sitä jossa on kivannäköinen suttura.
SDP- Vihreät-Vasemmisto ajavat vähemmistöjen, syrjäytyneiden, maahan muuttajien, sukupuoleltaan poikkeavien ja ilmastonmuutoksen puolestapuhujien ja työttömien etuja
Kokoomus on varakkaiden ja suuryritysten puolue.
Keskusta - tehotuotantomaatilojen omistajien puolue
Perussuomalaiset - suomalaisten keskituloisten ja pienyrittäjien etuja ajavien puolue.
Äänestän PS. Vihervasurit eivät ole kuitenkaan se minun juttuni, ne eivät ole minun hallitukseni.
Vierailija kirjoitti:
En hallituspuolueita, näin surkeasti ei ole mennyt koskaan.
Olet ilmeisesti työtön sossun tukien saaja. Minun, keskituloisen palkansaajan ostovoima on nimittäin kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisena äänestän tietysti vasemmistoa.
Mutta nehän tuo sun tilalle jonkun afrikkalaisen ja antaa sulle potkut vai joko olet työtön, toisaalta he tuovat myös tukien varassa asuvia lisää ja työttömyyskorvauksia joudutaan super mega paljon leikkaamaan, että köyhänä miettisin tätä asiaa tarkasti.
Perstrolli taas puhuu psk! Et edes itse voi olla niin juntti, että uskot tuollaista valetta! PS on eniten haalinut maahanmuuttajia...
Niinpä! Vihervasut ovat koko ajan varoitelleet mitä siitä seuraa jos aletaan suosia maahan muuttoa. Nehän oli persuja jotka järjesti niitä ref ug ees welc ome mielenosoituksia ja unelmakonsertteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkareita täällä ei ainakaan pyöri. Jännä sinänsä, kun kaikki täällä ovat vaativassa asiantuntijatyössä ja varakkaita sijoittajia.
Mietin ihan samaa. Täällä on lähinnä työttömiä ja eläkeläisiä.
Niinpä, koska demarit johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai mä persuja äänestän. Tai kristillisiä.
Niitten kahden välillä minäkin arvon.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen kannattaa tehdä fiksusti eli äänestää sitä puoluetta, joka todennäköisimmin ajaa sinun etujasi, eikä naapurin Peran, eikä sitä jossa on kivannäköinen suttura.
SDP- Vihreät-Vasemmisto ajavat vähemmistöjen, syrjäytyneiden, maahan muuttajien, sukupuoleltaan poikkeavien ja ilmastonmuutoksen puolestapuhujien ja työttömien etuja
Kokoomus on varakkaiden ja suuryritysten puolue.
Keskusta - tehotuotantomaatilojen omistajien puolue
Perussuomalaiset - suomalaisten keskituloisten ja pienyrittäjien etuja ajavien puolue.
Tämän jaon perusteella Perussuomalaiset ovat minun puolueeni.
En tiedä vielä. Tiedän mitä en äänestä.