Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kai mä persuja äänestän. Tai kristillisiä.
Äänestät siis tyhmiä tai hihhuleita. Demokratian hyvä ja huono puoli on että ihan kaikki täysi-ikäiset saa äänestää.
En taida äänestää tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisena äänestän tietysti vasemmistoa.
Samoin. Äänestän VAS , köyhä purran pettämä entinen PS äänestäjä. M52
Vasemmistoliitto on ainoa vaihtoehto nykymeiningille.
Hieman on vaihdellut kanta aina kahden välillä ja vielä niin, että toinen on nyt oppositio- ja toinen hallituspuolue. Viime vaaleissa äänestämäni oli siis viime kaudella hallitusvastuussa ja ensi alkuun olinkin suht tyytyväinen niiden oppositiopolitiikkaankin, mutta nyt alan kallistua tuon toisen eli nykyisen hallituspuolueen äänestämisen suuntaan.
Kumpaakaan puoluetta en tässä nimeä ja samasta syystä jätin vastaamatta tuohon kyselyynkin.
Miten täällä linjoilla on enemmistö persuja... Eikä ne oo oppineet/tajunneet vieläkään mitään vaikka on kertynyt melkoinen 💩läjä todistusaineistoa heikäläisten onnistumisista valtiojohtotehtävissä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisena äänestän tietysti vasemmistoa.
Miksi haluat pysyä pienituloisena?
Vasemmistoliitto. Aina ja ikuisesti, sillä ainut vastavoima eduskunnassa rahan valtaa vastaan. Terv. ihmisfoobikko poeetan alku
Graniittipuoluetta tai Aku Paavo Ankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Demarit lievässä johdossa. Uskokaa nyt hyvät toverit, että Lintmannin johdolla ei ole tulossa mitään hyvää. Kokkare vasemmistolaisen asussa.
Jos kyse on seuraavan hallituksen säästöpolitiikasta, niin mitään todellista päätösvaltaa ei jää. Selkä seinää vasten on joka tapauksessa. Sikäli on aivan samantekevää, kuka on hallituksessa.
Vasemmistoa.
Olen köyhä perheellinen ihminen. Hullu olisin jos äänestäisi jotain muuta.
Seuraavana pääministerinä Antti pitää lupauksensa: hän leikkaa vähän reilummin, kun näpertely ei enää tosiasioiden edessä auta.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa.
Miksi haluat pysyä köyhänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa.
Kerrohan, miten kokomuksen ja persujen jatkokausi auttaisi minua työllistymään tai kerryttämään omaisuutta? Suojaosat on poistettu ja työpaikkoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa.
Köyhänä pysyy jos okeistohallitus jatkaa.
Onneksi ei jatka.
Kysely on manipulaatiota ja propagandaa, joten en vastaa. Aloittaja jätti monta puoluetta pois, aivan kuin nuo olisivat ainoat vaihtoehdot. Yrität siis ohjailla meitä äänestämään iän kaiken samaa teatteria, jossa kaikki puolueet ajavat vain omaa etuaan ja samaa globaalia agendaa, vaikka esittävätkin olevansa jotain vastakkaisia voimia. Todelliset erot näiden puolueiden välillä ovat minimaalisia. En äänestä niistä yhtäkään. Äänestän aina jotain pienpuoluetta, joka ei ole ainakaan vielä korruptoitunut.