Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käy enää ravintoloissa?

Vierailija
18.11.2025 |

Varattomat erikseen mutta et käy vaikka olisi varaa, miksi et?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin? 

Huonosti valmistettu 5€ annos yli 30€ ja juomat kymmenkertaiseen hintaan kaupasta ostettuun verrattuna. Lisäksi maksaa ravintolaan meneminen.

Vierailija
42/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaitua, vääntäytyä ravintolaan, olla edes auttavasti sosiaalinen ja pönöttää. Maksaakin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotukset 0,6-3% ja ravintolahintojen korotukset 80-110%

Vierailija
44/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetään että varaa elättää perhe jos jää työtyömäksi. Pitää olla kunnon potti.

Vierailija
45/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska teen kotona parempaa ja halvemmalla.

Tätä vähän ihmettelen, niin moni ilmoittaa tekevänsä parempaa ruokaa kuin ravintoloiden. Minäkin teen hyvää ruokaa mutta olen silti sitä mieltä etten yllä ihan samaan tasoon kuin kunnon ravintoloissa ammattikokit. Ja ravintolassa syömisessä on muitakin aspekteja kuin se pelkkä ruoka.

Määrittele kunnon ravintola ja tee siltä pohjalta uusi aloitus.

Vierailija
46/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynhän minä. Aina kun vaimon kanssa mennään viettämään pitkää viikonloppua tarjouslennoilla ulkomaille tai ihan vaan kylpylälomalle lahden taakse niin reissulla nimenomaan nautitaan hyvästä ravintolaruuasta juomineen.

Vaikka täältä Espoosta olisi vain 15km Helsingin ravintoloihin niin takseineen ravintolailta maksaisi saman verran kuin vastaavan tason illanvietto viimeksi Berliinissä lentoineen.

Enpä usko, pelkät lennot 300-400 eur+ lentokentän parkki/taksi, berliinissä liikkuminen, hotelli jne.

Vierailija
47/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eineksiä myyvät, ei kiitos

No jos käy huonoissa ravintoloissa. Hyvissä ravintoloissa tehdään tuoreista ja puhtaista raaka-aineista.

Vierailija
48/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhutaan anniskeluravintolasta niin ei ole tarvetta käydä enää, koska löysin puolisoni jo 31 vuotta sitten. 

Jos on jo nainen niin ravintolassa ei tarvitse käydä.

Vierailija
49/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynhän minä. Aina kun vaimon kanssa mennään viettämään pitkää viikonloppua tarjouslennoilla ulkomaille tai ihan vaan kylpylälomalle lahden taakse niin reissulla nimenomaan nautitaan hyvästä ravintolaruuasta juomineen.

Vaikka täältä Espoosta olisi vain 15km Helsingin ravintoloihin niin takseineen ravintolailta maksaisi saman verran kuin vastaavan tason illanvietto viimeksi Berliinissä lentoineen.

Ai vastaavan tason ravintolat on siellä Berliinissä niin halpoja, että lennot ja hotellit huomioiden tulee halvemmaksi? En usko, enkä ainakaan ole asiaa havainnut kun olen itse Berliinissä käynyt.

Vierailija
50/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä ketjuravintolassa käymiseni loppui, kun alkoivat kerjätä tippiä

Vierailija
51/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän ihmettelen, niin moni ilmoittaa tekevänsä parempaa ruokaa kuin ravintoloiden. Minäkin teen hyvää ruokaa mutta olen silti sitä mieltä etten yllä ihan samaan tasoon kuin kunnon ravintoloissa ammattikokit. Ja ravintolassa syömisessä on muitakin aspekteja kuin se pelkkä ruoka.

Käyn kyllä ravintoloissa ja siitä nautinkin mutta silti voisin heittää että kokkaan usein parempaa ruokaa kuin ravintoloissa. Minulle syy on se, että koitan syödä terveellisesti. Kana, riisi ja vihreät pavut on mielestäni hyvä ateria. Ravintoloissa lisätään yleensä jotain kastiketta, paljon rasvaa sekä muita lisukkeita.   

Vierailija
52/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi laittaitua, vääntäytyä ravintolaan, olla edes auttavasti sosiaalinen ja pönöttää. Maksaakin paljon.

No jos seura on huonoa ja itsekin on ihmisiä pelkäävä ääri-introvertti, niin ei tietenkään kannata vaivautua.

Vierailija
53/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä ravintoloissa ja siitä nautinkin mutta silti voisin heittää että kokkaan usein parempaa ruokaa kuin ravintoloissa. Minulle syy on se, että koitan syödä terveellisesti. Kana, riisi ja vihreät pavut on mielestäni hyvä ateria. Ravintoloissa lisätään yleensä jotain kastiketta, paljon rasvaa sekä muita lisukkeita.   

En usko, että kokkaat. Siis objektiivisesti, omaan makuusi toki.

Vierailija
54/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö parempaa sushia kuin japanilainen keittiömestari? Tai palkintoja voittanut italialainen pizzeria, jonka pizzat tehdään kiviuunissa?

Vierailija
55/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en yksinkertaisesti jaksa mitään ylimääräistä. Kun viikonloppu tulee, haluan vain istua kippuralla sohvannurkassa. Syödä jotain hyvää, ehkä katsoa elokuvaa, ja nukahtaa siihen jos nukuttaa. En todellakaan jaksa laittautua ja lähteä mihinkään, varsinkaan keskustan viimaan palelemaan.

Vierailija
56/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi tiskiin

Vierailija
57/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi tiskiin

Teppo

Vierailija
58/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoppi kolmosta pitää saada alle kuudella eurolla. Ja niille jotka ei oluesta tykkää vaikka lonkero sopuhintaan. Tai siideri. Tai kossukola, mitä näitä nyt onkaan.

Ja kun menen sinne autolla (kun kotoa ei haettu), haluan palvelun jolla joku ajaa puolenyön aikaan minut ja autoni kotiin.

Niin ja karaokea pitää olla. Torstaisin Esa Kuloniemen vetämä blues-ilta, saa olla etälähetys useisiin ravintoloihin yhtäaikaa.

Vierailija
59/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset nii surkeita ja pieniä

Vierailija
60/112 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suosivat kokkareita ja ihailevat Orpoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan